چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟ : خیلی راحت می توان مغز و چشم را گول زد ...


خیلی راحت می توان مغز و چشم را گول زد و فضاهای کوچک را بزرگ تر از آنچه هستند نشان داد. در این فضاها باید از سانت به سانت فضا نهایت استفاده را برد. این فضاها هم ترفندهای دکوراسیونی خاص خود را دارند تا علاوه بر زیبایی، بزرگ تر نیز دیده شوند.



پادشا: خیلی راحت می توان مغز و چشم را گول زد و فضاهای کوچک را بزرگ تر از آنچه هستند نشان داد. در این فضاها باید از سانت به سانت فضا نهایت استفاده را برد. این فضاها هم ترفندهای دکوراسیونی خاص خود را دارند تا علاوه بر زیبایی، بزرگ تر نیز دیده شوند.

یکی از اشکالات خانه های بسیار کوچک این است که فقط یک اتاق برای نشیمن، غذاخوری و استراحت وجود دارد و باید همه چیز در همین اتاق جا داد. به طور مثال، در همان هال، باید تلویزیون و مبلمان را نیز بچینید. برای اینکه تلویزیون خیلی به چشم نیاید و نظرها را به خود جلب نکند، یک یا چند اثر هنری زیبا روی دیوار نصب کنید.

اتاق خواب کوچک را چگونه بزرگ نشان دهیم؟ , بزرگ نشان دادن اتاق کوچک , چگونه حروف بزرگ را بطور کلی کوچک کنیم



همچنین می توانید تلویزیون را داخل کمدی دردار نیز قرار دهید تا در اتاق نشیمن حضورش احساس نشود. مثلا یکی از دیوارها را به عنوان مکانی برای تعبیه شومینه و نصب تلویزیون در نظر بگیرید.

نکاتی بزرگ در خصوص طراحی دکوراسیون اتاق‌های کوچک , چگونه حروف کوچک لاتین رادرکامپیوتربه بزرگ تبدیل کنیم , چگونه باید حروف کوچک رو به حروف بزرگ تبدیل کرد خارجی



اتاقی که در این عکس می بینید علاوه بر تلویزیون، میز کار را نیز در خود جای داده است. با اینکه فضا کوچک است، اما با تناسب میان میز و مبلمان اتاق، این فضا زیبا دیده می شود. صندلی این میز طراحی خوبی دارد و خیلی راحت می توان از آن استفاده غیر کاری کرد و لازم نیست حتما پشت میز نشسته باشید. در ضمن باید توجه داشته باشید که استفاده از باکس های مربعی یا مستطیلی به عنوان میز جلوی مبل نیز ایده بسیار خوبی است زیرا می توان از فضای داخل آنها نیز برای انبار وسایل استفاده مفید کرد.

ترفند آرایشی ساده برای کوچک نشان دادن بینی بزرگ تان , بزرگ نشان دادن خانه های کوچک , راهکارهایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک



اگر برای قرار دادن میز کار در خانه جا ندارید نگران نباشید. با کمک یک میز ساده و قرار دادن یکی از مبل ها در پشت آن به عنوان صندلی، می توانید فضایی ساده برای کار خود در خانه ایجاد کنید.

چگونه یک فوتبالیست را بزرگ جلوه دهیم , ترفندهایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق های کوچک , اتاق کار کوچک را بزرگتر نشان



وقتی فضای خانه کوچک و اتاق های آن کم هستند باید از فضای موجود نهایت استفاده را ببرید. به طور مثال، اگر اهل مطالعه و تحقیق هستید و می خواهید اتاق مطالعه داشته باشید، ناراحت نباشید، همان اتاق نشیمن را به کتابخانه تبدیل کنید.

چگونه اندروید را ارتقا دهیم , چگونه رمز وای فای را تغییر دهیم , چگونه میل جنسیمان را کاهش دهیم



هنگامی که جلوی دید چشم خیلی گرفته نمی شود، فضای اتاق نیز بزرگ تر دیده می شود. به همین دلیل، بهتر است به جای کاناپه از مبل های بدون پشتی برای اتاق های کوچک استفاده کنید. حتی این موضوع در مورد میز پیش دستی نیز قابلاجرا است. میز را شیشه ای و شفاف انتخاب کنید تا زیر آن دیده شود.

چگونه رتبه الکسا را افزایش دهیم , چگونه سایز عکس را تغییر دهیم , چگونه بازدید سایت خود را افزایش دهیم



به جای استفاده از جداکننده یا دیوار برای تفکیک اتاق ها، از یک فرش یا قالی ساده استفاده کنید. به طور مثال، زیر مبل را فرش پهن کنید و قسمت ناهار خوری را بدون فرش و قالی بگذارید تا تفاوت آنها مشخص شود.

چگونه تمرکز را افزایش دهیم , چگونه سینهای بزرگ داشته باشیم , چگونه رتبه سایت خود را افزایش دهیم



با استفاده از مبلمان داخلی می توانید در استفاده از فضا صرفه جویی کنید. این نوع مبلمان راحت و تقریبا زیبا هستند و جای بسیار کمتری نیز اشغال می کنند. در ضمن، فضای ذخیره نیز در خود دارند که بسیار کاربردی و مفید است.

چگونه فرمت را تغییر دهیم , چگونه بازدید وبلاگ را افزایش دهیم , طراحی اتاق نشیمن کوچک



اگر اتاق اضافه برای مهمان ندارید می توانید از تخت های تاشو استفاده کنید. تخت هایی که داخل دیوار یا کمد تا می شوند. این نوع تخت ها برای مهمان بسیار عالی هستند زیرا همیشه که مهمانی ندارید که شب بخواهد بماند و لازم هم نیست کلی هزینه کنید تا اتاقی جدا برای آنها در نظر بگیرید.

چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم , چگونه خلاقیت کودکان را افزایش دهیم , آدمهای بزرگ متوسط کوچک



در اتاق های کوچک نمی توان از مبلمان بزرگ استفاده کرد. بنابراین، ترکیبی از کاناپه و صندلی را برای دکور این فضا در نظر بگیرید. با این کار در هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده اید.  

چگونه سینه زن بزرگ میشود , چگونه آمار سایت را افزایش دهیم , چگونه ورودی گوگل را افزایش دهیم



آینه در بزرگتر دیده شدن اتاق تاثیر بسیاری دارد زیرا نور و تصاویر را منعکس می کند و باعث فریب خوردن مغز و چشم می شود. می توانید از چندین آینه شیک و زیبا در گوشه و کنار اتاق نشیمن یا پذیرایی استفاده کنید.

چگونه مزاج خود را تغییر دهیم , چگونه بازدید سایتمان را افزایش دهیم , چیدمان اتاق خواب کوچک



این حرف که همیشه بیان می شود فضاهای کوچک را باید با رنگ های روشن نقاشی کرد فراموش کنید. اتفاقا رنگ تیره باعث می شود تا مرز و محدودیت های اندازه اتاق دیده نشوند. در ضمن، اتاق های تاریک و تیره راحتی بیشتر نیز دارند. مسلما راحت بودن در فضا بیشتر از بزرگ دیده شدن آن ارزش دارد.  

چگونه رمز یاهو را تغییر دهیم , چگونه عمر باتری لپ تاپ را افزایش دهیم , چگونه خلاقیت را پرورش دهیم


ویدیو : چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟