چگونه ابروهایی پرپشت داشته باشیم؟ :     تا به حال زیاد در مورد ابروها صحبت ...



 

چگونه ابروهایی پرپشت داشته باشیم؟ , چگونه موی پرپشت داشته باشیم , چگونه موهای پرپشت داشته باشیم

 

تا به حال زیاد در مورد ابروها صحبت کرده‌ایم اما یکی از مشکلاتی که عده‌ای از خانم‌ها با آن روبه‌رو هستند، رشد نکردن ابروها یا کم‌پشت‌شدن آنهاست.این اتفاق ممکن است در پی نازک‌کردن (حتی بعد از یک‌بار) یا تراشیدن ابرو (که این روزها سالن‌های زیبایی با انجام این کار برای عروس خانم‌ها، ابروهایی بدون عیب و خوش‌مدل نقاشی می‌کنند) بیفتد.

 

حتی اگر فقط قصد دارید ابروهایی پرپشت و قوی داشته باشید، می‌توانید این مطلب را بخوانید. این هفته می‌خواهیم به راه‌های پرورش ابرو بپردازیم.حتما می‌دانید که وظیفه اصلی ابروها، ایجاد سد است؛ سدی برای جذب رطوبت که ممکن است به شکل عرق شور و باران داخل چشم‌ها برود و نیز سدی در برابر تابش مستقیم نور.نقش ابروها در ارتباط برقرارکردن و بیان احساسات نیز انکارکردنی نیست.

 

چگونه ابرو پرپشت داشته باشیم , چگونه موهایی پرپشت داشته باشیم , چگونه موی پرپشت داشته باشیم برای آقایان

 

بدون درنظرگرفتن هدف شما از تقویت و رشد مجدد ابروها، باید بدانید که اصولا رشد ابروها آهسته صورت می‌گیرد و ابروهای طبیعی معمولا بعد از ۶ تا ۸ هفته به اندازه اصلی خود می‌رسند و در طول این مدت فرد، ظاهری به شدت آشفته و نامرتب پیدا می‌کند!


موهای ابرو، سراسر پروتئین هستند.اگر احساس می‌کنید که دچار کمبود پروتئین یا سایر ویتامین‌های ضروری هستید، برای رشد طبیعی موهای آن، نیاز به ذخیره مجدد این ویتامین‌ها دارید.ویتامین‌های C،B،A و E همگی در رشد ابروها مؤثرند. قرص‌های فولیک‌اسید نیز به فولیکول‌های مو کمک می‌کنند.

golnam.com


ویدیو : چگونه ابروهایی پرپشت داشته باشیم؟