چکه بنزین در بال هواپیما را مسافران فهمیدند! :       خبرآنلاین:چند دقیقه پیش ...



 

 

بلیط هواپیما , خرید آنلاین بلیط هواپیما , آفر بلیط هواپیما

 

خبرآنلاین:چند دقیقه پیش از پرواز و زمانی که مسافران در هواپیما نشسته و منتظر پرواز بودند، ناگهان یکی از مسافران متوجه نشت مشهود بنزین از یکی از بال های هواپیما می شود و این مساله را با ناباوری به مهمانداران منتقل می کند، مهمانداران با دیدن این وضعیت، خلبان را در جریان می گذارند و با تایید صحت این مشکل، پرواز لغو می شود و تا لحظه تنظیم این خبر( ساعت 16 به وقت کوآلالامپور - 11:30 به وقت تهران) همچنان مسافران در هواپیما در انتظار پرواز نشسته اند و خلبان و مسوولان پرواز هم از دادن هرگونه پاسخ و توضیح خودداری می کند.

اینکه چنین نقص فنی مشهودی که می توانست پرواز 841 ایران ایر را با فاجعه ای بزرگ رو به رو کند چگونه از چشم مهندسان فنی پرواز دور مانده است و چگونه  یک مسافر این نقص را لحظاتی پیش از پرواز کشف کرد، سوالات بی جوابی است که مسلما مسوولان ایران ایر به راحتی نخواند توانست پاسخگوی آن باشند.

این پرواز پس از سه ساعت تاخیر در ساعت 12 به وقت تهران ( 16:30 به وقت محلی)  کوآلالامپور را به مقصد تهران ترک کرد.

جوابیه :

هواپیمای پرواز شماره 841 از كوالالامپور به تهران ، در زمان سوخت گیری در فرودگاه كوالالامپور بخشی از آن سرریز شده كه از نگاه مسافر نشت بنزین از بال هواپیما بوده است .

اگرچه كه این موضوع بعضا" هنگام سوختگیری رخ می دهد و امری عادی است لذا اقدامات بعد از اتمام سوخت گیری انجام و هم اكنون هواپیمای این پرواز در مسیر بازگشت به تهران می باشد.

شایان ذكر است بر اساس دستور المعل ها و رویه های موجود ، خلبان و مهندس پرواز قبل از پرواز نسبت به بازدید هواپیما روی زمین

اقدام  و بعد از حصول اطمینان از سیستم های ایمنی هواپیما پرواز می نمایند... / khabaronline.ir


ویدیو : چکه بنزین در بال هواپیما را مسافران فهمیدند!