چوب خودسرنه از ره کین است :  طنز )چوب خودسرنه از ره کین است روز پنجشنبه صیادان ...



اخبار,اخباراجتماعی , حمله به علی مطهری

 طنز )چوب خودسرنه از ره کین است

روز پنجشنبه صیادان و منابع مردمی مستقر در مازندران شیئی نورانی را مشاهده کرده‌اند که به دریای خزر افتاده و بعد از سقوط دود قابل توجهی هم از آن بلند شده است. مقامات محلی اعلام کرده‌اند که شیء مذکور هواپیما نبوده است. یکی از صیادان که شب حادثه در محل بوده، مشاهدات خود را این‌گونه توصیف می‌کند: مثل هر شب مشغول صید بودیم که از دور هلی کوپتری را دیدیم که بالای دریا آمده بود و شخصی بصورت سر و ته از آن آویزان بود. خیلی عجیب بود انگار داشت بانجی جامپینگ می‌کرد.

دور سر این مرد هاله‌ای از نور بود و هر بار که به پایین می‌آمد به ما لبخند می‌زد و می‌گفت بهار نزدیک است. ما هول شده بودیم و نمی‌دانستیم چه‌کار کنیم. از طرفی دود هم به هوا بلند شده بود و این ما را بیشتر متعجب می‌کرد. مرد آویزان وقتی تعجب ما را دید توضیح داد و گفت: متاسفانه یه سری آب رو نریختن اونجایی که می‌سوزه، من خودم مجبور شدم اون جاهایی که می‌سوزه رو بیارم بریزم توی آب. بخاطر اینه که یه کم دود بلند شده. الان تموم میشه.


اما یک صیاد اصولگرا گفته‌های صیاد فوق را منطبق با واقعیت نمی‌داند و می‌گوید: به گواهی صدها سند غیرقابل انکار حتی با چشمان غیرمسلح هم می‌شد فهمید که آن شیء علی مطهری است. مدعیان اصلاحات که به دستور اربابان غربی‌شان خود را به شکل نیروهای مظلوم خودسر درآورده بودند با هلی کوپترهای اجاره‌ای خود پنجشنبه شب به فراز دریای نیلگون و دلسوز خزر به پرواز درآمدند و در ادامه پروژه سریالی «مظلوم نمایی»‌ با سناریویی از پیش تعیین شده علی مطهری را با کمک خود او از بالا به پایین پرتاب کردند.


اما فرضیه مطهری بودن شی نورانی با اظهارات حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه رسمیت بیشتری یافت. ایشان گفتند: صحبت‌هایی که آقای مطهری پیش از این مطرح کردند یک مقدار خلاف آب و خلاف سیل شنا کردن است و این به طور طبیعی یک سری واکنش‌هایی را به وجود می‌آورد.


پس معلوم شد که این شیء نورانی علی مطهری است که جهت ایجاد «واکنش‌هایی» به درون آب رفته و در کمال تعجب اقدام به شنا در خلاف جهت آب كرده است. اینجا لازم است یک سری مفاهیم بازتعریف شوند و شفاف سازی پیرامون معانی بعضی حرکات صورت بگیرد که در ذیل ملاحظه می‌فرمایید:


حمله دوستان ما با سنگ و چوب و گاز فلفل = واکنش طبیعی
یک متن کوتاه در صفحات میانی روزنامه منتقد ما زیر جدول = حمله بی رحمانه خونخواران مطبوعاتی به احساسات ملت و ضرب و جرح عواطف مردم از طریق نشر اکاذیب و توهین های مکرر


یعنی شما فکر کن خودسرها وقتی می‌خواهند بروند جایی چوب و چماق بر می‌دارند و به هم می‌گویند: بریم واکنش طبیعی نشون بدیم؟ یا برای هم که خاطره تعریف می‌کنند می‌گویند: یادش بخیر. یادته یه بار واکنش طبیعی نشون دادیم چهل تا دانشجو رفتن بیمارستان؟


به هرحال پیش می‌آید دیگر. عده‌ای روحیه‌شان حساس است و سریع واکنش طبیعی نشان می‌دهند. ما نباید اینها را تحریک کنیم، شاعر هم در این زمینه می‌گوید: «چوب خودسر نه از ره کین است / واکنش طبیعی‌اش این است.» امیدواریم هیچ‌وقت دیگر شاهد افتادن مطهری در آب و شنای او در خلاف جهت آن نباشیم، زودتر به آغوش ملت برگردند و خیال همه را راحت کنند. آفرین.


 اخبار اجتماعی  -  قانون 


ویدیو : چوب خودسرنه از ره کین است