چوب حراج درخشان به پرسپولیس! : حمید درخشان سابقه ای در شاهین بوشهر دارد که ...


حمید درخشان سابقه ای در شاهین بوشهر دارد که باید مسوولان پرسپولیس را نگران کند. اولین نقل و انتقالاتی که حمید درخشان بازیکن جذب می کند ، ستاره ها می روند و بازیکنان عجیب و غریب و گمنام با قراردادهای لابد عجیب تر اضافه می شوند. عصر ایران: حمید درخشان یک به یک بازیکنان گران قیمت و ستاره های پرسپولیس را رد می کند.سرمربی پرسپولیس که باید برای جام باشگاه های آسیا تیمش را تقویت کند دوبازیکن مهم و کلیدی این تیم را از فهرست خارج کرده و این امکان وجود دارد که تعداد بازیکنان خروجی اش بیشتر هم بشود.

اولین بازیکن جدا شده رضاحقیقی بود . هافبک دفاعی گران قیمت قرمزها که دو سال پیش به سختی و با هزینه ای میلیاردی جذب شده بود شنبه به راحتی از این تیم جدا شد. این اتفاق درحالی رخ داد که درخشان اصرار داشت این بازیکن را با قاسم حدادی فر عوض کند اما باشگاه ذوب آهن به این انتقال رضایت نداد.رضاحقیقی یکی از بازیکنان مدنظر کی روش بود که به خاطر افت در پرسپولیس به ویژه در هفته اخیر لیگ برتر از تیم ملی کنار گذاشته شد. این بازیکن شنبه با فسخ قراردادش با پرسپولیس به پدیده پیوست.

نیلسون کوریا دیگر ستاره پرسپولیس است که توسط سرمربی این تیم آزاد اعلام شده . حمید درخشان در شرایطی نیلسون را در فهرست خروجی پرسپولیس گذاشته که این دروازه بان سال گذشته بهترین دروازه بان لیگ برتر بود و رکورد بازی بدون گل خورده را جا به جا کرده بود. نیلسون در سال جاری به صورت یک درمیان با مکانی مورد استفاده قرار می گرفت و چند گل بد هم خورد اما در شرایطی سوشا مکانی به عنوان رقیبش برای پرسپولیس حفظ می شود که سابقه زدن چند گل به خودی در پرسپولیس دارد.

دیگر خروجی فهرست پرسپولیس طی یک ماه اخیر جعفرپور بوده . او البته ستاره پرسپولیس نیست و خروجش از فهرست فاجعه به حساب نمی آید اما نکته مهم در مورد این بازیکن این است که هنوز به اندازه نیم فصل از جذبش توسط همین حمید درخشان نمی گذرد. این بازیکن با نظر درخشان برای پرسپولیس جذب شد .بازیکنی که یک سال روی نیمکت نشسته بود و البته توسط درخشان پسندیده هم شد. اعتراض رسانه ها در همان روزها برای جذب این بازیکن با عکس العمل درخشان مواجه شد. او حعفرپور را گزینه خوبی برای پرسپولیس می دانست و البته بدون اینکه بازی زیادی به او بدهد کنارش گذاشت.

بازیکنانی که از فهرست پرسپولیس جدا می شوند یک جا برای جذب بازیکن جدید خالی می کنند. جایی که فطعا بازیکن بهتری برایش پیدا نخواهد شد. با این همه اصرار حمید درخشان برای جذب بازیکنان بیشتر و رد کردن بازیکن بیشتر عجیب به نظر می رسد.

سرمربی پرسپولیس همان طور که در مصاحبه هایش اشاره کرده شدیدا خطر حذف از نیمکت را حس می کند و تقریبا هر عقل سلیمی می داند که هیچ مربی ای بعد از اسفند با این تیم پرسپولیس روی نیمکت دوام نخواهد آورد. پرسپولیس در اسفند در جام باشگاه های آسیا بازی دارد  و با ترکیبی فعلی تیم اصلا بعید نیست که به کیسه گل حریفان بدل شود. در این شرایط پیش بینی اخراج درخشان و یا هر سرمربی دیگر پس از باخت های مفتضحانه عجیب نیست و به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس با توجه به این پیش بینی در حال جذب بازیکن جدید و رد کردن بازیکنان فعلی است.

حمید درخشان سابقه ای در شاهین بوشهر دارد که باید مسوولان پرسپولیس را نگران کند. مرور کارنامه درخشان در شاهین بوشهر که که پیش از این بارها در عصر ایران و سایر رسانه ها انجام شد ،هشداری برای همین روزها بود. اولین نقل و انتقالاتی که حمید درخشان بازیکن جذب می کند ، ستاره ها می روند و بازیکنان عجیب و غریب و گمنام با قراردادهای لابد عجیب تر اضافه می شوند.


ویدیو : چوب حراج درخشان به پرسپولیس!