چه کسی صورت‌جلسه مجمع فدراسیون فوتبال را تغییر داده است؟ : اخبار ورزشی - ابهامات ...



اخبار ورزشی - ابهامات مالی در فدراسیون فوتبال
چه کسی صورت‌جلسه مجمع فدراسیون فوتبال را تغییر داده است؟

برخی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال معتقدند متن صورت‌جلسه‌ای که بعد از مجمع سال بعد تنظیم شده با تصمیماتی که در مجمع اتخاذ شده متفاوت است. یکی از ناظران مجمع که امضای تاییدش پای صورت‌جلسه سال قبل دیده نمی‌شود ضمن تایید این مطلب آن را سوء تفاهم خوانده است.

مجمع جدید فدراسیون فوتبال در حالی در راه است که هنوز در خصوص مجمع قبلی این فدراسیون حرف و حدیث‌هایی در جریان است. از یک سو کمیته امین فدراسیون اعلام کرده هیچ‌گونه سندی در خصوص بررسی صورت‌های مالی سال گذشته به دست این کمیته نرسیده و از سوی دیگر عده‌ای از تغییر متن صورت جلسه سال قبل خبر می‌دهند. قانونی بودن یا نبودن حسابرسی شیخ‌سُفلی، حسابرس قانونی فدراسیون فوتبال هم دیگر ابهامی است که در این ماجرا وجود دارد.

به گزارش تابناک، کمی بعد از آنکه منصور قنبرزاده، سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و عضو کمیته شش نفره امین مجمع از عدم بررسی و تایید صورت های مالی فدراسیون فوتبال سخن گفت و کمی بعد از آن کریم بهرامی، دیگر عضو این کمیته، از تغییر متن صورت جلسه‌ای که بعد از جلسه تنظیم شد و با تصمیمات داخل جلسه متفاوت بود به خبرنگار تابناک گفت اسنادی از جلسه مجمع سال گذشته در خبرگزاری‌ها منتشر شده که سعی دارد اعلام کند این اعضای کمیته اشتباه می‌کنند.

مدیران فدراسیون معتقدند که کمیته شش نفره امین مجمع تنها وظیفه بررسی و تایید بودجه را داشته و مسئولتی در خصوص بررسی صورت های مالی ندارد. خبرگزاری تسنیم امروز با انتشار خبری تحت عنوان «اشتباهی که برخی اعضای هیئت رئیسه و مجمع در نامه علیه کفاشیان مرتکب شدند» متن صورت جلسه ای را منتشر کرده که در بند 12 آن در خصوص بررسی صورت های مالی آمده است: «مقرر گردید در مجمع آتی صورت‌های مالی با توجه به استانداردهای جاری به مجمع پس از تأیید هیئت رئیسه ارائه گردد.» و در توضیح آن نوشته شده است: «این بند نشان می‌دهد که زمانی برای بررسی صورت‌های مالی و ارائه گزارش به مجمع تعیین نشده، چرا که به صورت دقیق مشخص نبوده مجمع آینده فدراسیون فوتبال چه زمانی برگزار خواهد شد. همانطور که مجمع چندین بار به تأخیر افتاد و در نهایت قرار است در تاریخ 6 دی ماه سال جاری تشکیل شود. در واقع مشخص نیست امضا کنندگان نامه‌ بر اساس چه موضوعی زمان یک ماهه را در نامه‌شان اعلام کرده‌اند.»

 

فدراسیون فوتبال , تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی , تغییر سایز چند عکس به صورت همزمان در فتوشاپ

 

تغییر صورت , تغییر صورت با ارایش , آرایش صورت باید متناسب با سن تان تغییر کند آرایشی که برای سن 20

 

تغییر فرمت چند عکس به صورت همزمان در فتوشاپ , دعوت دومین عابر بانک به فدراسیون فوتبال , فدراسیون جهانی راگ فوتبال

 
این در حالی است که دو تن از اعضای این کمیته در گفت وگو با تابناک صراحتا اعلام کرده‌اند که بررسی صورت‌های مالی هم جز وظایف این کمیته بوده ولی هیچ تلاشی از سوی مدیران فدراسیون برای ارائه این اسناد صورت نگرفته است.

در واقع اینجا ابهام بزرگی در خصوص تنظیم متن صورت جلسه مجمع سال قبل وجود دارد. جایی که اعضای کمیته امین مجمع معتقدند بررسی صورت‌های مالی هم از سوی مجمع بر عهده این کمیته گذاشته شده و در متن تایپ شده ای که بعدا تنظیم شد و گویا در زمان دیگری به امضای اعضا رسیده چیز دیگری در آن قرار گرفته است.

صادق درودگر یکی از اعضای مجمع است که با انتخاب مجمع سال قبل یکی از ناظرین جلسه مجمع بوده اما به عنوان عضو ناظر امضای او را پای متن صورتجلسه نمی بینیم. او در خصوص ابهامات موجود به خبرنگار تابناک می‌گوید:

در مجمع سال قبل چه تصمیمی برای کمیته شش نفره گرفته شد و این کمیته قرار شد چه کاری انجام دهد؟
با توجه به اینکه فایل های مجمع سال قبل در آرشیو وجود دارد به نظرم در این زمینه سوءتفاهم شده است. در ابتدا باید بگویم که هر مدیری باید از بررسی و حسابرسی مالی سازمانش استقبال کند و این را نشانه ای بر سلامت سازمان خود قلمداد کند این کاملا به نفع فدراسیون فوتبال هست و نباید ابایی از بررسی صورت های مالی در کمیته امین مجمع داشته باشد. من توصیه ام به دوستان فدراسیون این است که حتی اگر این مسئله در مجمع هم بررسی نشده با توجه به شائبه ای که ایجاد شده این موضوع را بررسی کنند چرا که بالاخره دوستان مجمع که غریبه نیستند و مدیران فدراسیون باید تمام تلاش خود را بکنند که شائبه‌ها را از بین ببرند.

اما در خصوص سوالی که پرسیدید تا جایی که من خاطرم هست به مسئله برنامه، بودجه و صورت‌های انتقاداتی شد و حتی مسائلی مطرح شد که اعضای هیات رئیسه هم به ان انتقاد داشتند و تا جایی که خاطرم هست موضوع بررسی صورت های مالی هم جز وظایف آن کمیته بود.

به نظرم در این زمینه سوءتفاهمی صورت گرفته است. با توجه یه اینکه صورت جلسه فعلی تایپ شده است نشان می دهد که در زمان دیگری بعد از جلسه مجمع تنظیم شده و در تنظیم آن شاید سوءتفاهمی صورت گرفته است.

پس شما می‌فرمایید که با توجه به مسائل مطرح شده در جلسه مجمع صورت جلسه خلاف واقع تنظیم شده است؟
من نمی‌خواهم از لفظ خلاف واقع استفاده کنم. به نظرم در این زمینه سوءتفاهمی صورت گرفته است.


در نامه صورت جلسه ای که منتشر شده امضای شما به عنوان یکی از ناظرین دیده نمی‌شود. چرا شما صورت جلسه را امضا نکردید؟
اصلا کسی صورت جلسه ای به من نداده که بخواهم ان را امضا کنم یا خیر. اگر هم می‌دادند من با توجه به مواردی که در مجمع مطرح شد و صورت جلسه ای تنظیم شد ان را امضا نمی کردم. چرا که در مجمع بررسی صورت های مالی هم مطرح شد و باید در صورت جلسه هم می آمد.

متن صورت جلسه را چه کسی تنظیم می‌کند؟
معمولا آقای نبی این کار را انجام می‌دهند.

نکته‌ای دیگری هم که در خصوص مجمع سال قبل وجود دارد ماجرای انتخاب حسابرس قانونی فدراسیون فوتبال است که گویا در مجمع کسی به‌عنوان حسابرس انتخاب نشد؟
بله در خصوص حسابرس هیچ رای گیری صورت نگرفت و فقط در خصوص آقای تاج رای گیری صورت گرفت و همچنین در خصوص آئین‌نامه انضباطی هم اقای نصیرزاده آمدند و توضیحاتی ارائه کردند اما چون با زمان نهار تلاقی داشت و همچنین اعضای مجمع گفتند که از متن آن اطلاعی ندارند آئین‌نامه هم تصویب نشد.

پس شما می‌گویید که ائین‌نامه انضباطی هم تصویب نشد؟
نه. در همان جا هم بحث شد که اعضا از متن آئین‌نامه اطلاعی ندارند ابتدا باید آئین‌نامه به از طرف اعضای مطالعه شود و بعد به تصویب برسد که در خروجی آن جلسه آئین‌نامه‌ای تصویب نشد.
اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو : چه کسی صورت‌جلسه مجمع فدراسیون فوتبال را تغییر داده است؟