چه طور خانم خوبی باشیم؟ : حتی اگر یک همسر بی عیب و نقص و کامل داشته باشید، ...


حتی اگر یک همسر بی عیب و نقص و کامل داشته باشید، یک زن خوب بودن، آسان نیست.        پادشا - ترجمه از فاطمه عرب زاده: حتی اگر یک همسر بی عیب و نقص و کامل داشته باشید، یک زن خوب بودن، آسان نیست. شما باید بتوانید خوب ارتباط برقرار کنید تا زندگی شاد خود را ادامه دهید. سعی کنید هم بهترین دوست همسرتان باشید و هم شخصیت خودتان را حفظ کنید. اگر می‌خواهید بدانید چه طور این کار را بکنید فقط نکته‌های زیر را به خاطر بسپرید.

دانلود برنامه چگونه ارایش خوبی داشته باشیم , چرا باید خط خوبی داشته باشیم , چگونه پوست کف پای خوبی داشته باشیم

با همسرتان به طور مؤثر ارتباط برقرار کنید. احساسات و نظرات خود را بیان کنید. همسرتان علم غیب ندارد تا از احوالات درونی شما را بخواند. پس اگر از او چیزی می‌خواهید به او بگویید و اگر چیزی سر جایش نیست آن را به زبان بیاورید.

مسائل مورد بحث را انتخاب کنید. بعضی چیزها ارزش بحث کردن را دارند و بعضی دیگر نه. اگر به صورت تمام وقت از شوهرتان ایراد می‌گیرید و در مورد مسائل پیش پا افتاده غر می‌زنید منتظر باشید... چون در مورد مسائل مهم به شما گوش نخواهد داد.

در زمان بحث با همسرتان هوشمند عمل کنید. عادلانه بحث کنید و اجازه ندهید عصبانیت بر شما غلبه کندو باعث شود چیزهایی بگویید که بعدها پشیمان شوید. برای یک خانم خوب بودن، باید بدانید شما با همسرتان تفاوت‌هایی دارید که باید آن‌ها را بپذیرید.

با همسرتان گفتگو کنید نه در مورد "او" صحبت کنید. هرگز قبل از گفتگو با همسرتان موارد و خصوصیات منفی او را با دوستان یا خانواده‌تان درمیان نگذارید. صحبت پشت سر همسرتان بی وفایی است. فراموش نکنید بعد از ازدواج باید نسبت به همسرتان وفادارترین باشید.

چکار کنیم تا یک شهردار خوبی باشیم , چطور همسر خوبی باشیم؟ , چگونه پزشک خوبی باشیم؟

همه چیز را قبول کنید. انتظارات واقعی داشته باشید به یاد داشته باشید هیچ یک از شما بی نقص نیستید، انتظارات بی جا منجر به مأیوس شدن هر دو نفر خواهد شد. مثلاً اگر می‌خواهید همسرتان 100% وقتش مال شما باشد هرگز محقق نخواهد شد.

همسرتان راهمان طور که هست بپذیرید. به او بفهمانید همان طور که هست او را دوست دارید و قصد ندارید او را عوض کنید. او هم در عوض شما را بی قید و شرط خواهد پذیرفت.

با تغییرا ت کنار بیایید. شما با هم بحران‌ها را تجربه می‌کنید. ممکن است کارتان را از دست بدهید، مشکل مالی داشته باشید و یا حتی به طور غیر منتظره ثروتمند شوید. با هم بودن به شما کمک می‌کند با تغییرات کنار بیایید و انعطاف پذیر باشید. بچه دار شدن هم روابط شما را تغییر می‌دهد اما به معنای بد تر شدن روابط شما نیست بلکه به معنای این است که بیشتر وقتتان را باید روی بچه متمرکز کنید تا یکدیگر.

اشتباهات دو طرفه را بپذیرید. اگر می‌خواهید به عنوان یک خانم خوب پذیرفته شوید پس شما هم باید بتوانید اشتبا هات شوهرتان را بپذیرید و عذر خواهی صادقانه او را قبول کنید. اگر دلخوری شما طولانی شود فرصتی برای قدر دانی از کارهای خوب او پیدا نخواهید کرد.


ویدیو : چه طور خانم خوبی باشیم؟