چه خبر از ماندلا؟ : چه خبر از ماندلا؟ منابع خبری در پرتوریا اعلام کردند نلسون ...



نلسون ماندلا , ماندلا , روز جهانی نلسون ماندلا بیتوته

چه خبر از ماندلا؟

منابع خبری در پرتوریا اعلام کردند نلسون ماندلا در وضعیت هوشیار اما بحرانی به سر می برد.

جو سئوکا، اسقف کلیسای انگلیکن آفریقای جنوبی اعلام کرد وضع جسمانی نلسون ماندلا، رئیس جمهور پیشین آفریقای جنوبی و قهرمان مبارزه با آپارتاید، همچنان وخیم است هر چند وی در شرایط هوشیار به سر می برد.


سئوکا که ریاست شورای کلیساهای آفریقای جنوبی را بر عهده دارد، افزود همسر نلسون ماندلا شرایط وی را به اطلاع وی رسانده است.


سئوکا تصریح کرد به همراه شماری از مسئولان مذهبی آفریقای جنوبی به عیادت نلسون ماندلا که در بیمارستانی در پرتوریا تحت مراقبت است، رفت اما پزشکان به آنها اجازه ندادند به اتاقی که ماندلا در آن بستری شده است، وارد شوند.


سئوکا پس از خروج از بیمارستان به روزنامه نگاران گفت:« ما ماندلا را دیدیم اما اجازه ملاقات با وی از نزدیک را پیدا نکردیم.» سئوکا در پاسخ به این که آیا ماندلا از بیمارستان مرخص خواهد شد یا خیر، گفت هیچ اطلاعی در این زمینه ندارد.
اعضای خانواده ماندلا صبح روز چهارشنبه با رئیس جمهور سابق آفریقای جنوبی در بیمارستان ملاقات کردند.


به گزارش خبرگزاری شین هوا از پرتوریا، از نزدیک به دو ماه پیش، ماندلا به علت عفونت ریوی در بیمارستانی در پرتوریا بستری است. طبق آخرین اخباری که هفته گذشته درباره وضع جسمانی ماندلا منتشر شد، شرایط جسمی وی وخیم اما ثابت است و همچنان نشانه هایی از بهبود مستمر از خود نشان می دهد./واحد مرکزی خبر

 

 


ویدیو : چه خبر از ماندلا؟