چه جوری بدون پول، شاد باشیم؟ : چقدر هزینه کرده اید تا با سفر رفتن، خرید کردن، ...


چقدر هزینه کرده اید تا با سفر رفتن، خرید کردن، انتخاب یک ماشین جدید، رفتن به یک رستوران لوکس و... خودتان یا اطرافیانتان را خوشحال کنید؟ نتیجه هم گرفته اید؟ قطعا جوابتان مثبت است ولی تا کی می شود برای شادتر بودن به مادیات تکیه کرد؟ اصلا مگر قرار است همیشه شادی را بخریم؟



هفته نامه زندگی مثبت - ترجمه مستانه تابش: تا به حال چقدر برای شادبودن یا شادتر بودن پول خرج کرده اید؟ چقدر هزینه کرده اید تا با سفر رفتن، خرید کردن، انتخاب یک ماشین جدید، رفتن به یک رستوران لوکس و... خودتان یا اطرافیانتان را خوشحال کنید؟ نتیجه هم گرفته اید؟ قطعا جوابتان مثبت است ولی تا کی می شود برای شادتر بودن به مادیات تکیه کرد؟ اصلا مگر قرار است همیشه شادی را بخریم؟

چطور در 45 روز بدون عمل جراحی زیبا ترین بینی دنیا رو داشته باشیم , چگونه لاک ناخنی بدون کثیف کاری داشته باشیم؟ , چگونه بدون آرایش صورتی زیبا داشته باشیم؟

یعنی نمی شود با تغییرات نسبتا کوچک و کم خرج لبخند به لب شد و احساس نشاط و آرامش کرد؟ این بار قصد داریم یک روش اسان، کم خرج و قابل دسترس را به شما معرفی کنیم. روشی که به پشتوانه تایید مطالعات بین المللی می تواند رنگ شادی را به زندگی مان بپاشد و روحیه مان را بهتر کند. این روش که روان شناسان نوین اثربخشی اش را تایید کرده اند، استفاده از رایحه های خوش در محیط زندگی است.

بوهایی که خاطرات را زنده می کنند


برای بیشتر مردم، عطرهای مختلف فقط یک رایحه نیستند، بلکه جزئی از خاطراتشان محسوب می شوند. بعضی ها هنگامی که بوی بیسکوییت های تازه ای به بینی شان می رسد که رویش پودر شکلات پاشیده اند، یاد آشپزخانه مادرشان می افتند یا وقتی بوی گل های تازه به مشامشان می خورد، خاطرات روز عروسی خود را به خاطر می آورند.

چگونه بدون نیاز به دیگران شاد باشیم؟ , چگونه پوستی صاف و بدون لک داشته باشیم , ترمیم مو و کاشت مو بدون جراحی

این ارتباطات نوستالژیک تصادفی نیست، بلکه دانشی پشت سرش نهفته است. پاسخ پویایی بدن ما به طور مستقیم به مرکز عاطفی مغزمان مرتبط است و صرفا با یک بوکشیدن ساده، سیلی از احساسات گرم و شاد به وجودمان هجوم می آورند اما گذشته از قدرت عطر در تحریک حافظه بشری، می توان از رایحه های مختلف برای رهایی از استرس، شادتر بودن، تسکین سردرد، آرامش یافتن و... استفاده کرد.

اسطوخودوس؛ آرام بخش روان

رایحه اسطوخودوس تقریبا بلافاصله بعد از اینکه استشمام می شود ذهن و بدن را آرام می کند و یکی دیگر از مهم ترین تاثیراتش رفع اختلالات خواب است. در یک پژوهش دانشگاهی 42 زن که دچار افسردگی و مشکلات خواب بودند، در تماس با رایحه اسطوخودس قرار گرفتند و به دنبال آن احساس شادی و آرامش بیشتری را در زندگی شان گزارش کردند.

ترمیم مو کاشت مو بدون جراحی , گواهینامه بدون پایان خدمت , بخاری بدون دودکش

دارچین؛ تقویت مغز

این ادویه خوشبو علاوه بر اینکه روز شما را می سازد، گفته شده است که عملکردهای شناختی مغزی را نیز تقویت می کند. نتایج مطالعه ای که در دانشگاه ویلینگ انجام شد، نشان داد بوییدن رایحه دارچین پاسخ های بصری فرد را تقویت می کند و باعث افزایش حافظه و تمرکز می شود.

رمان بدون سانسور , هک تلگرام بدون کد , کارشناسی ارشد بدون کنکور

کاج؛ دشمن استرس

عطر و بوی کاج استرس را از وجود شما می راند و باعث می شود از ته دل بخندید و احساس آرامش کنید. محققان ژاپنی با انجام پژوهشی دانشگاهی نشان دادند که قدم زدن در جنگل های کاج افسردگی و استرس را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد و باعث می شود افرادی که در تماس با بوی خوش کاج بوده اند، آرامش و شادی بیشتری را در وجود خود احساس کنند.

عکس رنگی رحم بدون درد تحت بیهوشی , فروش اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت , خوب باشیم

چمن تازه؛ شادی بخش


درست است که چمن زنی کاری نیست که هوس کنیم هرروز انجامش دهیم، ولی احتمالا خیلی از ما اگر می دانستیم که رایحه چمن های تازه تا چه اندازه می تواند شادمان کند، حاضر نبودیم از این کار دست بکشیم. عطر چمن تازه کوتاه شده محرک شادی و نشاط در انسان است و همچنین از کاهش توانایی مغز که با افزایش سن رخ می دهد پیشگیری می کند.

کاهش حجم عکس بدون افت کیفیت , بدون تصویر , ساخت تلگرام بدون شماره

مرکبات؛ انرژی بخش


اگر می خواهید در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید، دور قهوه و نسکافه خط بکشید و مستقیما سراغ مرکباتی مانند لیمو و پرتقال بروید. خواص مرکبات تنها در ویتامین ث آن نهفته نیست، بلکه این گروه از میوه ها، شادی و انرژی شما را بیشتر می کند و هوشیاری را نیز تقویت خواهدکرد.

اخبار سیاسی بدون سانسور , روغن بدون پالم , کسب درآمد بدون سرمایه

وانیل؛ سرشار از حس خوب زندگی

وانیل حتی اگر نخواهد هم شما را یاد شیرینی می  اندازد و جالب این است که رایحه اش هم می تواند خلق و خویی شاد و شیرین را به شما هدیه کند. مجموعه مقالاتی که در سال 2004 در این زمینه منتشر شده  نشان داد که رایحه وانیل می تواند با افزایش احساس شادی و آرامش در افرادی که در معرض این بو قرار گرفته اند، همراه باشد.

ارشد بدون کنکور , رشته های بدون کنکور , سه شنبه های بدون خودرو

نعناع فلفلی؛ رفع کسالت

نعناع فلفلی علاوه بر اینکه نفس را خوشبو می کند، آثار مثبتی روی مغز شما خواهدداشت. نتایج مطالعه دیگری در دانشگاه ویلینگ حاکی از آن است که استشمام بوی گیاه نعناع فلفلی با بهبود عملکرد شناختی مغز و افزایش انگیزه فرد در ارتباط است. علاوه بر این تماس با این رایحه باعث می شود کمتر احساس کسالت کنید.

درآمد اینترنتی بدون سرمایه , چرا باید سایت داشته باشیم , فوروارد در تلگرام بدون اسم

گل یاس؛ علیه غمگینی

زیبایی هنرمندانه این گل به کنار، عطر یاس می تواند شما را از دام غمگینی برهاند و باعث شود خلق و خوی بهتری داشته باشید. همچنین نتایج مطالعه ای در سال 2010 نشان داده گل یاس با افزایش هوشیاری رابطه مستقیم دارد و افکار منفی ناشی از افسردگی را از ذهن دور می کند.

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور , بدون عکس , کم کردن حجم عکس بدون افت کیفیت


ویدیو : چه جوری بدون پول، شاد باشیم؟