چه برسی بخریم؟ :         هنگام خرید برس مناسب باید بدانیم که از این برس به ...



 

 

برسی , بلوبری از کجا بخریم , کینوا را از کجا بخریم

 

 

هنگام خرید برس مناسب باید بدانیم که از این برس به چه منظوری می ‌خواهیم استفاده کنیم. برس‌هایی که سر آن ها بیضی‌ شکل و پارو مانند است، معمولا برای استفاده روزانه توصیه می ‌شوند اما جنس آن ها نیز بسیار مهم است.

 

بهترین برس‌ها انواعی هستند که دندانه‌های نایلونی دارند زیرا به گردش بهتر خون در پوست سر کمک می ‌کنند اما برس ‌های پلاستیکی انعطاف کمتری دارند و در مقایسه با انواع نایلونی، آسیب بیشتری به موها می ‌رسانند.

 

در عین حال باید دقت کنید که هنگام خرید حتما انتهای دندانه ‌های برس یک بالشتک پارچه ‌ای کوچک منعطف، وجود داشته باشد تا آسیب رسیدن به موها هنگام برس زدن به حداقل برسد. فاصله میان دندانه‌ ها نیز از نکات مهم دیگر است. برس‌هایی که دندانه‌ های جدا و با فاصله دارند بهتر از برس ‌هایی با دندانه‌ های به هم چسبیده هستند زیرا باعث ریزش و کشش بیش از حد موها نمی ‌شوند.

 

 

برس پهن و چهار ضلعی

 

برس ‌های پهن، تخت و چهارضلعی که در انتهای دندانه‌ ها بالشتک انعطاف ‌پذیری دارند، بهترین گزینه هستند. به خصوص افرادی که موهای فر و مجعد دارند می ‌توانند در حمام از این نوع برس‌ ها استفاده کنند تا بعد از حمام و خشک شدن موها، هنگام شانه کردن، ریزش موی کمتری داشته باشند.

 

نکته بسیار مهم دیگر این است که در مغازه‌ ها برس‌ هایی با قیمت ارزان هم وجود دارند که فاقد پوشش نایلونی یا بسته ‌بندی مناسب هستند و در معرض انواع آلودگی ‌ها می باشند. به همین دلیل توصیه ما این است که قبل از خرید این برس ‌ها حتما از جنس آن ها مطلع شوید و بعد از خرید هم آن ها را با آب گرم و صابون بشویید تا آلودگی‌ ها از بین بروند و امکان انتقال میکروب‌ ها به مو و پوست سر وجود نداشته باشد.

 

در عین حال، برس یک وسیله کاملا شخصی است و نباید آن را به هیچ کس حتی اعضای خانواده خود قرض دهید و هر دو هفته یک بار هم باید برس را بشویید تا سلامت مو و پوست سر حفظ شود.

 

 

با 100 میلیون چه ماشینی بخریم , با 50 میلیون چه ماشینی بخریم , چه تلویزیونی بخریم

 


ویدیو : چه برسی بخریم؟