چهره ها در شبکه‌های اجتماعی(188) : در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی ...



در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند. چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

 در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*****
نفیسه روشن هم عکسی از کودکی های خود رو کرد. عکسی که مربوط به کارنامه یا پرونده تحصیلی دوران کودکی اش است و نفیسه جان به خود زحمت نداده منگنه را از عکس جدا کند. در کنار گوشه ای از چشمه جوشان خلاقیتش در استفاده از اپلیکیشن ها.

چهره ها در شبکه های اجتماعی


خاطره بازی این شماره عکسی است از دو عزیزی که در خاطرات سینما همیشه مکمل هم بودند. صدای ایرج و تصویر فردین، صحنه ای ماندگار که بسیاری از فیلم ها را ماندگار کرد.

 هرچه پیش آید خوش آید، ما که خندون می رویم...

چهره ها در شبکه اجتماعی


عکسی دیدنی از مهناز افشار و لیانا کوچولو که هر دو در خواب عمیق هستند. عکسی که پرتکرار ترین عکس چند روز اخیر در شبکه های اجتماعی بود و با استقبالِ بسیاری در صفحات مختلف رو به رو شده بود.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی


عکس آتلیه ای امیر غفارمنش بازیگر با استعداد طنز به اتفاق همسر و فرزندش.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 360


سلفی بنیامین و علی ضیا در خانه پدری علی در کاشان. بنیامین به کاشان رفته تا اتفاقات اخیر را از دل علی ضیا دربیاورد.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 357


امروز تولد 44 سالگی نیکی کریمی است. ستاره بی چون و چرای دهه های اخیر سینمای ایران که همچنلان با تلالو بیشتری در حال درخشش است. تبریک به قالیِ کرمانِ سینمای ایران.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی


مهتاب کرامتی و استاد بهزاد فراهانی در حاشیه مراسم اکران فیلم «جامه دران».

چهره ها در شبکه های اجتماعی 303


چه حس خوبی دارد که از پیشکسوتان یاد می‌کنیم. اقدامی که باید بیش از قبل شود. بهزاد رحیم خانی عزیز با صدای ماندگارش.

چهره ها در شبکه اجتماعی بیتوته


یک شاتِ جالب از اشکان خطیبی در یک گالری. اشکان پس از ثبت این عکس تابی به پر و بالش داد و پرواز کرد و رفت و از نگاه ها دور شد...

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 348


ابراز دلتنگیِ بهاره افشاری برای صداقت و شجاعت پسر شجاع. خیلی جالب است که بهاره مصداق دیگری برای شجاعت و صداقت پیدا نکرده است و به پسر شچاع روی آورده است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 346


بالا رفتن از درخت برای گرفتن عکس، از خصوصیات بارز دختران سرزمین من است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 340


عکسی جالب از سه چهره دوست داشتنی و نوستالژیک تلویزیون که سال ها برای بچه های دهه شصت و هفتاد خاطره سازی کردند. الهه رضایی، مینا هاشمی و گیتی خامنه.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 344


مه لقا باقری در حاشیه یک مراسم یا یک تئاتر یا یک همایش یا افتتاحیه یک جایی یا یک گالری یا یک جشن یا اکران خصوصی یک فیلم یا...

از این که مه لقا همچنان به گوشی آیفون 5 خود وفادار مانده است کاملاً مشخص است که زن زندگی است! تبریک به جواد عزتی بابت این انتخاب هوشمندانه!

چهره ها در شبکه های اجتماعی بیتوته


سوال روز برنامه نود: شما طرفدار کدام یک از برادران خسروی هستید؟
نتایج:
سیروان 15 %
زانیار 15 %
پرسپولیس 70 %

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 340 بیتوته


مزاحم اختلاط کردن فرزاد فرزین و عشقش نمیشویم.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 329 بیتوته


سولماز حصاری و یک کلوز آپ با محوریت نمایش چشم های رنگی اش، در کنار متنی بی ربط که آنقدر در زیر پست های افراد مختلف تکرار شده است به مرحله «تهوع آور» رسیده است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 283


عکس زیبای علی شادمان و مادرش. احتمالاً مادر علی دارد یکی از خاطرات خصوصی دوران کودکی علی را برای او بازگو می‌کند که بچه اینگونه از خجالت سرخ شده است!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 300


سلفیِ بعد از حمام؛ آخرین دستاورد ارزشمندِ چهره های زحمتکش کشورمان.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 285


مهرداد میناوند با به اشتراک گذاشتن این سلفی در کنار محمد علیزاده برای وی ابراز دلتنگی کرد. محمد باید از همین حالا یکی از صندلی های ردیف اول اولین کنسرتش را برای مهرداد کنار بگذارد!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 364


شراره رنجبر، بازیگری که این روز ها شاهد هنرنمایی اش در فیلم دلتا ایکس هستیم. عکس از مهرداد ناصری.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 341


سلفی مهران رجبی در مترو به اتفاق همقطارانش. کمپینی جالب که بعید میدانم کسی از چهره ها خود را بخاطر آن در معرض تهدید های جانی و مالی قرار دهد!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 400


بیتا بیگی در کنار ستایش محمودی کوچک، پدیده خردسالِ این روز های تئاتر.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 362


سلفی عزیزان در حال گشت و گذار در نطنز. الهام پاوه نژاد، فریبا متخصص و سایر عزیزان.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 280


عزیزان هنرمند در رونمایی از آلبوم گروه موفق دارکوب. سام نوری، رضا تاجبخش، همایون نصیری، حامد بهداد و هادی کاظمی.

چهره ها در شبکه اجتماعی صورتی ها


آزاده نامداری با این پست متنوع الفعالیت بودنش را تکذیب کرد. آزاده جان، این پست ها قانع کننده نیست، تا وقتی برنامه روی آنتن نداشته باشی ممنوع التصویری!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 37


عکسِ «اصن یه وضی»ِ حسام نواب صفوی در دامان طبیعت. با انتشار این عکس، موج خودکشی میان گونه های مختلف جانوری کشور به راه افتاده است و خبر رسیده که نسل پلنگ های سن بالا به شدت مورد تهدید قرار گرفته است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 329


سید محمد موسوی، شهرام محمودی و عادل غلامی، سه ستاره تیم ملی والیبال کشورمان که هر سه در تیم والیبال بانک سرمایه بازی میکنند.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 359


افتخاری باورنکردنی برای ورزش کشورمان. زهرا نعمتی که از معلولیت جسمی برخوردار است، توانست سهیمیه المپیک را به دست بیاورد. این اولین بار است که یک ورزشکار معلول ایرانی به جای پارالمپیک قرار است در المپیک شرکت کند. تبریک به خانم نعمتی و خانواده محترمش و کل جامعه ورزش ایران.

پست تبریک علی عراقچی به مناسبت این افتخار را ملاحظه میکنید.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 358


خاطره بازی محمدرضا خسروی، بازیگر طنز کشورمان با یک عکس زیرخاکی از سال های نه چندان دور، زمانی که ستاره های طنز هنوز در ابتدای مسیر ستاره شدن بودند. نادر سلیمانی، ارژنگ امیرفضلی، آلاله هاشمی، روشنک عجمیان، بهنوش بختیاری، فاطمه هاشمی و سایر عزیزان حاضر در عکس.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 361


سپند امیرسلیمانی با این عکس تولد پدرش سعید امیرسلیمانی را تبریک گفت.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 355


علی صالحی و تراژدیِ دردناکی که شب گذشته برایش اتفاق افتاده است. این واقعه تلخ و غم انگیز را به جامعه هنری، مارتین اسکورسیزی، ژان کلود ون دام، علیرضا خمسه و مدیران ارشد اینستاگرام تسلیت عرض می‌کنم. ولی علی جان خیلی ناراحت عکس ها نباش. از هر عکسی که در گوشی ات داشتی یک نمونه روی اینستاگرامت آپلود کرده ای، جای نگرانی نیست!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 350


بیتا سحر خیز و مهتاب کرامتی در مراسم اکران خصوصی فیلم «جامه دران» ساخته حمیدرضا قطبی. ظاهر و لباس بیتا جان میدهد برای جشنواره رنگِ هندی ها! یک بومِ آماده برای هنرنمایی است لامصب!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 360


امیرعلی نبویان، نیلوفر لاری پور و آناهیتا درگاهی در یک نمایشگاه هنری. خانم درگاهی نقاش، بازیگر و از همه مهمتر عروس ِ سلطان علی پروین هستند!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 298


علی عمرانی و تعبیر متفاتش از زندگی. علی جان زیاد به رویش بخندی خوشش می‌آید و بیشتر با فرد شوخی می‌کند! در کل نباید پررویش کرد!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 328


مریلا زارعی در حال کساد کردن بساط بانوان روستایی.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 361


هانیه توسلی و بهنوش طباطبایی، نقش های اصلی فیلم جدید بهروز شعیبی با نام «سیانور». فیلمی که تا اینجای کار که هنوز شروع به ساخت نکرده است، بخشی از فروش بالای خود را تضمین کرده است!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 363


خانواده و یادگار های زنده یاد محمد علی فردین در یک قاب. عکسی از مجله سیب سبز.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 348


عکس زیبای بهنوش بختیاری، هنرمند محبوب و با جنبه ای که خیلی زیاد با وی شوخی کرده ایم و همه این ها باعث نشده که ذات واقعی خود یعنی مهربان بودنش را تغییر بدهد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 35


سلفی سوسن پرور و خواهرانش که اگر سوسن به حضور آن ها در عکس اشاره نمیکرد خیال میکردیم بخشی از بک گراند تصویر هستند، یا اتفاقی در عکس افتاده اند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 337


مهدی امینی خواه و عکسی از دوران خیارشور شاه که با بهرام رادان همبازی شده بود. پس از این فیلم مهدی امینی خواه همبازی شدن با رابعه اسکویی و خانواده محترم بانکی را به بهرام رادان ترجیح داد و نگذاشت این افتخار برای بهرام بار دیگر تکرار شود!

در شبکه‌های اجتماعی چهره‌ها چه خبر است؟


پگاه آهنگرانی در نمایی از فیلم جامه دران که از فردا اکران عمومی اش شروع خواهد شد.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 333


علی کریمی با این پست به عشق و الطاف همه کسانی که تولدش را تبریک گفته بودند پاسخ داد.

عکس چهره ها در شبکه اجتماعی


سلفی سحر محمدی و یکی از دوستان در کنار مهدی پاکدل پس از تماشای تئاترِ مهدی. وقتی می‌بینیم که هنرمندانمان در این حد مردمی هستند و با هوادارانشان صمیمی برخورد میکنند اشک شوق و افتخار در چشمانمان جمع میشود!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 330


فرهاد خان آئیش در یک مراسم سینمایی. عکس از آرشا عقیقی عزیز.

عکس های چهره ها در شبکه‌های اجتماعی


سلفی جالب محمد بنا و یکی از عزیزان در داخل ماشین در زیر باران. به تیپِ محمد بنا بیشتر می آید مدیر گروه رشته نقاشیِ دانشکده هنر دانشگاه تهران باشد تا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 278


یکی دیگر از بانوان افتخار آفرین کشورمان. اکرم محدی، بی رقیب ترین بیلیارد باز ایرانی است. امیدواریم این تشابه اسمی بین او و یکی از عزیزان باعث نا امیدی و سد راه موفقیت وی نشود!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 38


پژمان بازغی در نمایی از فیلم «خنده های آتوسا». فیلمی که یکی از سرمایه گذاران آن همسرش مستانه مهاجر است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 36


سلفی پرسپولیسی های تیم ملی در هتل. بنظر می آید رامین رضائیان از ناحیه انگشت شست دچار مصدومیت شده است. با آرزوی سلامتی برای بازیکن خوب فوتبال کشورمان.

چهره ها در شبکه های اجتماعی فارسی مد


با فرار رسیدن فصل سرما امیدواریم امیر آقایی مراقب خود باشد، چون نسبت به باقی انسان ها از سطح تماس بیشتری با هوای سرد اطراف برخوردار است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 296


نیکی مظفری در گریمی که بنظر می آید به مناسبت هالووین به اجرا در آمده باشد!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 307


هر وقت دیدید که خاطره اسدی عکس از گوشش گذاشته است، بدانید یک سوراخ به قبلی ها اضافه کرده است. تا اینجای کار، سه سوراخ!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 287


عکسی که کمند امیرسلیمانی به اشتراک گذاشت. آقا ایلیا در حین فوتبال دچار مصدومیت شده است، امیدواریم هرچه زودتر خوب شود و با دوستانش به بازی بپردازد.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 230


سپیده علایی، آنا نعمتی و عزیزی که نامش را نمی‌دانیم در اتاق گریم کار جدیدشان. کسی که اولین بار ایده ساخت اتاق گریم در پشت صحنه فیلم ها به ذهنش رسید هیچ گاه فکرش را هم نمیکرد یک روز این اتاق به یار جدانشدنی شبکه های اجتماعی تبدیل شود.

چهره ها و سلبریتی های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی


استاد مسعود فروتن هم از قابلیت های مخفی خود رونمایی کرد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 23 خرداد 95


اگر یک رنکینگ در بین هنرمندان تنظیم شود که بر اساس شدت «خودشیفتگی» آن ها را ردیف کند، مطمئناً هانیه توسلی جزو رده اول تا پنجم این رده بندی می‌شود.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی – سری 15


عکس هنری سهیلا گلستانی.

دست نوشته های چهره ها در شبکه های اجتماعی 160


سحر قریشی و فریبا نادری، دو عزیزی که پست های زیادی را به عکس های دونفره خود در مکان ها و زمان های مختلف تخصیص داده اند.

شبکه اجتماعی چهره های آسمانی


سلفی علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد در مسیر ایران برای پیوستن به اردوی تیم ملی. اردویی برای دیدار با تیم گوام که تا اینجای کار تنها به خود کارلوس کی‌روش و یکی از بچه های خدمات تیم ملی ویزای گوام داده اند و باقی عزیزان باید در تهران بمانند برای این دو عزیز آرزوی موفقیت کنند!

چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی


رضا عطاران و همکاران در کنار دو سگِ گنده.

چهره های بازیگران در شبکه اجتماعی


در شماره قبل خیلی ها پیام دادند که چرا در مراسم جشن تولد شیلا خداداد اثری از خودِ شیلا خانم نیست! این هم شیلا خانم که یک دقیقه آمده بودیم خودشان را ببینیم و همش در آشپزخانه بودند!

شبکه اجتماعی


مراسم بزرگداشت بانو هما روستا در آمریکا. پارسا پیروزفر، گوهر خیراندیش، پوران درخشنده و بانو فخری خوروش در این مراسم.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


آدم جوان مردم را در این حال و روز می‌بیند جیگرش کباب میشود...

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


علی جان این را هم در نظر بگیر که مادرت انتخاب و چاره دیگری ندارد!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


گربه نوازی نگین صدق گویا.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


فرض کنید یک شخص با کلی دک و پز و وقت قبلی برای عکاسی در یک مجله راهی آتلیه شود و پس از اتمام عکاسی، عکاس عزیز عکس های خام را به آن فرد ندهد و او که از قضا یک چهره معروف است، مجبور شود از عکس چاپ شده در مجله عکس بگیرد و به اشتراک بگذارد! ماجرای عجیبی است!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


سلفیِ قبل از میهمانی.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی به تماشای تئاتر شیوا ابراهیمی و حدیث میرامینی رفته بودند که این عکس یادگاری را در حیاط گرفتند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


سیاوش خیرابی و افتخار گرفتن عکس یادگاری در کنار کسی که گیشه سینما ها را جابجا می‌کرد! احتمالا جابجا کردن گیشه یک آیتم ورزشی همانند حمل چمدان مربوط به مسابقه مردان آهنین آن زمان بود که ابوالفضل پور عرب چند دوره در آن شرکت کرده است!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


کامبیز دیرباز و سام درخشانی پس از مدت ها دوباره همبازی شدند تا باز در یک سریالِ «پر آب» بازی کنند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


پیمان معادی در کنار دوست بااستعدادش جیانی فونتانا که یکی از طراحان مد مطرح در ایتالیاست.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


لاله صبوری، سحر زکریا و بهاره رهنما در سر تمرین برای اجرا در خارج از کشور! مزاحم تمرین سفت و سخت عزیزان نمیشویم.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


سلفی مریم طوسی با پدر و مادرش در زمین تمرین.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


علاوه بر فوتبالی ها، سایر موجودات زنده هم به بی خطر بودن آرش برهانی پی برده اند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


«خود جذاب پنداری» یکی دیگر از خصوصیات بارز مهره های سوخته فوتبال کشورمان است!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


شهرزاد کمالزاده و تاکید موکّد روی شعر آشنای «تکون بده، دلتو تکون بده، به همه نشون بده....» و باقی ماجرا!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


امیر قنادی و کیارش پوزشی، دو عضو گروه محبوب و موفق سون در کنار دریا.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


حدیثه تهرانی، خرید جدید نیم فصلِ تیم افق یونایتد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


مهدی صبایی و عکسی از 15 سال پیش.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


یک بار آرمین بدون بادیگاردش از خانه خارج شد و مورد هجوم خرس های گریزلی قرار گرفت.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


محمدرضا غفاری در حال نقاشی با آبرنگ. تصویر سمت چپ چقدر شبیه پوکرباز معروف آمریکایی - ارمنی است!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


سیروس ابراهیم زاده در یک مراسم هنری وظیفه خطیر صیانت از کیف همسرش را بر عهده گرفته است!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


نیوشا ضیغمی با این پست تولد همسرش آرش پولادخان را تبریک گفت. تبریک به نیوشا و همسر محترم.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


عکس آتلیه ای، یک جمله ادبی بی ربط و تشکر از عکاس؛ ترکیب جنون آور و حال به هم زنی که 90 درصد کپشن های عکس های آتلیه ای را تشکیل داده است!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


عکس محسن تنابنده در کنار عزیزانی که به او لطف داشتند و حتی به دوربین هم نگاه نکردند! آن یک نفر هم در رودربایستی مانده است که به دوربین نگاه کرده!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


یاسمین و کلاه گیس معروف بابا بیژن.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


سلفی نامی عبداللهی و یکی از عزیزان. توضیحات تکمیلی در کانال تلگرامِ Telegram.me/AgeFozouliBiaToo

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


سلفی یکی از هواداران با الناز حبیبی که کاملاً مشخص است ساعت 6 صبح الناز را غافلگیر کرده است!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


الناز خانم شاکردوست در یک جشنواره فیلم. ممنون از الناز شاکردوست که برخلاف اکثر همکارانش، حداقل های لازم در یک جشنواره خارجی را رعایت کرده است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


سلفیِ خوشحالِ فاطمه گودرزی با همکاران. یا بهتر است بگوییم سلفی فاطمه گودرزیِ خوشحال با همکاران! دانیال حکیمی و پسرش و هومن برق نورد هم در تصویر حضور دارند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی


عکس پایانی این شماره این عکسِ هنری هانیه غلامی در جوار طبیعت است.

ممنون از اینکه ما را همراهی کردید.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی

 

اخبار فرهنگی - برترین ها

 


ویدیو : چهره ها در شبکه‌های اجتماعی(188)