چهره ها در شبکه‌های اجتماعی(187) : در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی ...



در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند. چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*****
با این عکس از جشن تولد شیلا خانم خداداد این شماره را شروع می‌کنیم. شیلا خانم همانند تمامی بانوان این سرزمین یک زاویه طلایی روی صورتش دارد که به خوبی آن را میشناسد و به محض دیدن دوربین آن زاویه را با لنز دوربین منطبق می‌کند تا عکس هایش در بهترین حالت ممکن ثبت شوند.

چهره ها در شبکه های اجتماعی


سلفی عزیزان در پشت صحنه یک پروژه جدید. لاله اسکندری، جعفر دهقان، سیدمهرداد ضیایی و سایر عوامل این پروژه که نامش «شیوع» است. همگی می ایستیم و به احترام گوشیِ جعفر دهقان که در این ناملایمات روزگار خم به ابرو نیاورد و هیچ گاه زیر بار تجملات زمان نرفت، کلاه از سر برمیداریم!

چهره ها در شبکه اجتماعی


کسی این حرف را بزند که حداقل ورزش مورد علاقه اش را شناخته باشد، قبول میکنیم! 4 سال است تمامی حرفه های ورزشی را امتحان کرده ای و هنوز به جایی نرسیدی، بعد صحبت از شناخت خود میزنی تینا جان؟!

احتمالاً تینا وقتی داشت این عکس را آپلود می‌کرد تحت تاثیر دندان های برفی و درخشان خود بود که متوجه مردمک چشم هایش نشده است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی


سلفی پدرام کریمی در کنار داریوش خان فرهنگ و هادی قندی. دو مجری تلویزیونی موفق در کنار یکی از آبروهای سینمای ایران. جامون دقیقاً کجاست هادی جان؟ با آدرس و کروکی لطفا!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 360


سلفی آسمانی سعید شیخ زاده، با هشتگ دوبله و دوبلاژ تا به مردم یادآوری کند هنر اصلی اش دوبلاژ است، نه «سلفیاژ»!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 357


با این فضای باز و عجیبی که نشریات چاپی پیدا کرده اند منتظر حضور حسن شماعی زاده و خانواده اش روی جلد مجله خانواده زرد هستیم. همچنین شهرام شب پره هم می‌تواند با حضور روی جلد مجله رازهای موفقیت از سال ها مدیریت نوسانات و ارتعاشات بدنی در راستای «یار شیرین سخن» و روش های ریتمیک مبارزه با آرتروز گردن مصاحبه کند.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی


سخن بزگان
«هر آنچه که تو را نکشد، قوی ترت میکند.»
- سحر دولتشاهی
(با عرض معذرت از جناب فردریش نیچه و ارادتمندان به ایشان، احتمالاً هدف سحر سرقت ادبی نبوده است، جمله را خودش گفته و فقط در جریان نبوده که با نیچه هم نظر است!)

چهره ها در شبکه های اجتماعی 303


سلفی شاد و پر انرژی بابک جهانبخش و پسر شیرینش آرتا.

چهره ها در شبکه اجتماعی بیتوته


آرام لایک کنید تا امیر علی بیدار نشود. خسته است بچه مان!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 348


اصغر فرهادی فیلم جدیدش را استارت زد. اثری به نام «فروشنده» با حضور ترانه علیدوستی و شهاب حسینی. از حالا برای تماشای فیلم اصغر خان هیجان زده ایم، مخصوصاً وقتی شهاب و ترانه نقش های اصلی اش باشند.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 346


علی پهلوان و عکسی از کودکی هایش که یکی از دوستان برایش فرستاده است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 340


کلوز آپ آتلیه ای احسان علیخانی. عکسی که بار ها در میان صفحان طرفداری احسان دست به دست می‌شد. عکسی از امیرحسین بزرگزادگان.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 344


معمای شاه پس از سال ها فیلمبرداری و سلفی برداری در پشت صحنه، بالاخره از شبکه یک پخش شد. هیچگاه پس از یک قسمت نمیتوان از یک سریال نقد و تعریف کرد لذا منتظریم سریال پیش برود تا ببینیم محمدرضا ورزی با این همه ستاره چه آشی پخته است.

چهره ها در شبکه های اجتماعی بیتوته


سلفی عاطفه نوری و دوستان خارجکی اش.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 340 بیتوته


جدید ترین عکس از «پولادومینوفن»، جدیدترین و موثرترین دارو برای درمان علایم «اعتماد به نفسِ حاد».

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 329 بیتوته


سلفی رضا عنایتی و پسران. بگو ماشاالله! تازه یکی از گل پسر ها در عکس حضور ندارد!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 283


فریدون زندی یکی از بهترین جپ پاهای دهه اخیر فوتبالمان خیلی غریبانه از فوتبال خداحافظی کرد. بازیکنی که 10 سال پیش تیم ملی ایران را به تیم ملی آلمان ترجیح داد و پاس گل صعود به جام جهانی 2006 را ساخت. شاید خیلی ها بگویند که فریدون با انتخابش فوتبال و آینده خود را خراب کرد، (موضوعی که در نامه خداحافظی اش آن را رد کرده) ولی مهم این است که به حرف دلش گوش داد و هیچوقت پشیمان نشد.

واکنش سردار آزمون به خداحافظی فریدون زندی را در زیر می‌بینید.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 300


خیلی ها هستند که تغییر فصل را از عکس های آتلیه ای پانته آ بهرام متوجه می‌شوند.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 285


سلفی حنانه شهشهانی با پاراگرافی از کتاب برباد رفته اثر ماندگار مارگارت میچل. تنها ارتباط این عکس با رومان «برباد رفته»، موقعیتِ «برباد رفته» حنانه در سینما و تلویزیونِ ایران است، ولاغیر!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 364


صبحانه شیکِ صابر ابر. خدایی این هم شد صبحانه؟؟!

صبحانه ای که بربری و سنگک داغ در کنار پنیر لیقوان و املت مامان پز، با چایی شیرین نداشته باشد صبحانه نیست، مسخره بازی است!

کیوی در صبحانه :|

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 341


سلفی نادر کوهستانی از پنجره اتاقش. نادر یکی از آهنگساز ها و تنظیم کنندگان خوبمان است. آقا نادر بریم؟!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 400


دورهمی عزیزان در یک جایی. آن هاله خاکستری موجود در عکس هم دود نیست، هوا مه آلود است! ولی پیام اصلی این عکس این است که محدودیت فضای نشستن، دلیلی قانع کننده برای عدم حضور چهره ها در یک عکس نیست و نخواهد بود. هر چه فضا کمتر، عزیزان «خاکی تر» و «صمیمی تر»!

با تشکر از رضا رویگری، حسن جوهرچی، شهرزاد عبدالمجید و گلشید بحرایی.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 362


عکسی از دورهمی دوستان هنرمند که کاملاً مشخص است از سر فیلمبرداری درحاشیه مستقیماً و کاملاً یهویی تصمیم گرفته و عازم تفریح شده اند!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 280


رویا میرعلمی در اسکله کیش. رویا طوری ایستاده و ژست گرفته که انگار منتظر اعلام رای هیئت ژوری و طراحان مد در یک مسابقه جهانی است تا با اختلاف به دور بعد صعود کند.

چهره ها در شبکه اجتماعی صورتی ها


پس از اعلام خداحافظی فریدون زندی، احمدرضا عابدزاده عکسی از بازی خداحافظی خودش به اشنراک گذاشت تا یاد آوری کند همه خداحافظی های ستاره هایمان غریبانه نبوده است، بلکه تنها 93 درصد آن ها غریبانه بوده است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 37


زوج هنرمند در یک جگرکی. سردل و خوئک فراموش نشود!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 329


سلفیِ اشکان خطیبی با اولین آثار گذر سن روی صورتش. بله اشکان جان، ارثی است. ارثی که در ژن همه انسان ها وجود دارد و بالاخره خودش را نشان خواهد داد.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 359


عکسی از دو سوپراستار بزرگ و ارزشمند سینمای ایران!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 358


روزبه نعمت اللهی قرارداد خود با «افق» را تا سال 2017 تمدید کرد.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 361


تصویری از مجموعه آثار «جلف بازی های یک عضو شورای شهر».

چهره ها در شبکه های اجتماعی 355


مهناز افشار از تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال «ابراز نگرانی» کرد. تصمیمی که رئیس جمهور دستور داد حلش کردند و حالا منتظر پست «ابراز خوشنودی» خانم افشار هستیم. یک چیزی در مایه های دبیر کل سازمان ملل!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 350


علی اوجی تا فهمید بچه های «درحاشیه» قالش گذاشته اند و او را با خود نبرده اند، خشمگین شد و با چند تماس و پی ام موجبات گرفتن این سلفی پر ستاره را در یک دورهمی فراهم کرد! با حضور شهاب رمضان، کوروش تهامی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، زنده یاد الویس پریسلی، دکتری که به برجام اهمیت نمی‌دهد، علی معلم و پسرش امید.

(متن شوخی است، دورهمی بخاطر تولد شیلا خداداد است.)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 360


سلفی سعید معروف در کنار مانی حقیقی و علی صادقی. سه چهره دوست داشتنی.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 298


این عکس ارتباطی با چهره ها ندارد و مربوط به پوستر نمایشگاه مطبوعات است. عکس را در مجموعه قرار دادیم تا ازتان کمک بخواهیم با همفکری و گذاشتن عقل هایمان روی هم، مشکل آن خانم نفر سوم از بالا را حل کنیم. ثواب دارد.

پوستری که عزیزان وقت گذاشته و طراحی کرده و در جای جای شهر نصب کرده اند میتواند مصداق بارزِ تبلیغ کودک آزاری باشد و موجبات «ابراز نگرانی» را در مجامع بین المللی فراهم کند!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 328


اعضای گروه چارتار در کنار هم. از راست: آیین احمدفر، احسان حائری، آرش فتحی و آرمان گرشاسبی. گروهی کاردرست که چند سالی یک بار یک آلبوم میدهد و تا سال ها کنسرت میگذارد و کپشن 93 درصد از پست های «شکست عشقی خوردگان» و «دلا خو کن به تنهایی کنندگان» را تامین میکند.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 361


پیام جواد نکونام در پی خداحافظی فریدون زندی.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 363


سمیرا حسنی و بدرقه برادرش که دارد به خدمت سربازی اعزام میشود. اگر همین عکس باعث اضافه خوردن برادر سمیرا نشود، خیلی شانس اورده است!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 348


پست حافظ ناظری در تمجید از ایرانیان «اصیل». حافظ شانس آورده تا بحال گیر ایرانیان «نه چندان اصیل» نیافتاده است تا با کامنتهایشان، اشک به چه عرض کنم، عرق شرم، هق هق گریه و دریدن یقه را به وی هدیه کنند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 35


پانته آ بهرام نسبت به یک کلمه در فرهنگ معین «ابراز نگرانی» کرد و از زنان و مردان غیور ایرانی خواست که آن ها هم «ابراز نگرانی» کنند تا با یک ابراز نگرانیِ دسته جمعی، شاید در چاپ جدید فرهنگ معین این کلمه حذف شود.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 337


امیر شهاب رضویان، خوشتیپ و دوست داشتنی!

در شبکه‌های اجتماعی چهره‌ها چه خبر است؟


سوال هفته:
نقش آن تنها دکمه بسته شده پیراهن بهروز افخمی چیست؟
1) باعث حفظ حرمت و عفت عمومی می‌شود و از «ابراز نگرانی» جلوگیری میکند.
2) جلوی سرما و سترجم شدن بهروز خان را می‌گیرد.
3) این حرکت یک اقدام اتقلابی و معترضانه است و در پس آن یک ایدئولوژی قوی حضور دارد.
4) این یکی را یادش رفته باز کند!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 333


سلفیِ تینیجری امیر قلعه نویی و دوستان! فقط مانده بود عزیزان لب های خود را شبیه لب های یک شتر نابالغ کنند تا همه چی تکمیل شود!

عکس چهره ها در شبکه اجتماعی


سلفی یکتا ناصر و خواهرش نیکتا، با پیام نه چندان اخلاقیِ «در مصرف روسری صرفه جویی کنید!».

در ضمن جایش است که یاد و خاطره لاله و لادن بیژنی را گرامی بداریم.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 330


واقعاً عجیب است که سحر جوزانی عکس ترکیبی و گل منگولی نگذاشته است! احتمالاً اپلیکیشن ترکیب عکس ها در گوشی سحر نیاز به آپدیت دارد و رمز اپل آیدی اش را فراموش کرده است!

عکس های چهره ها در شبکه‌های اجتماعی


طبق معمول به خود جرئت طنازی در کنار پست های مهراب قاسمخانی نمی‌دهیم. عالی است این بشر!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 278


تاثیرات رفقای ناباب روی هنرمند مردمی و خانواده دار را مشاهده می‌کنید. شهاب اهل این کار ها نبود...

(عکس مربوط به سکانسی از کار جدید شهاب حسینی و رضا یزدانیِ عزیز است)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 38


امروز تولد جادوگر فوتبال ایران است. تبریک به علی کریمی، بازیکنی که لقب اسطوره حق مسلم وی است و هیچ گاه خود را از مردم جدا ندانسته و آن ها را رها نکرده است. مردمی که چه آبی و چه قرمز، عاشقانه دوستش دارند.

تبریک به علی کریمی و همه عاشقان فوتبال.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 36


عکسی دیگر از دورهمی علی اوجی و دوستان. با حضور مریم معصومی، همسر کوروش تهامی، نیکی مظفری، نیوشا ضیغمی، آذر معماریان، الهام حمیدی. گوشه ای از پیشانیِ بلند علی اوجی در آینه کنارِ سرِ الهام قابل تشخیص است!

چهره ها در شبکه های اجتماعی فارسی مد


متاسفانه فرج الله سلحشور، بازیگر، چهره‌پرداز، نویسنده و کارگردان ایرانی درگیر بیماریِ بی رحم سرطان است و شرایط عمومی چندان خوبی ندارد. این عکس هم مربوط به عیادت دکتر سعید جلیلی از ایشان است. با آرزوی سلامتی و کاهشِ رنج و درد برای جناب آقای سلحشور. «ایوب پیامبر»، «مردان آنجلس» و «یوسف پیامبر» از اثار فرج الله سلحشور هستند.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 296


دیروز (یا پریروز) تولد احسان علیخانی مجری کاربلد و محبوب تلویزیون بود. این عکس هم مربوط به جشن تولد 3 سالگی احسان است. تبریک به احسان عزیز و همه هواداران متعصب و پرشمارش.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 307


بهاره افشاری از اینکه در کنار ابوالفضل پورعرب، اسطوره دوران کودکی اش عکس یادگاری گرفته است بسیار خوشحال و ذوق زده است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 287


فاطمه معتمد آریا پس از 8 سال دوست آسیایی اش را دید و اینگونه مانند کوآلا به او چسبید.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 230


امیر نوری دارد به یکی دیگر از «خوش پست» های اینستاگرام تبدیل می‌شود!

چهره ها و سلبریتی های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی


رعنا آزادی ور، هنرمندی که خیلی کم فیلم بازی می‌کند، ولی در هر فیلمی که بوده فوق العاده ظاهر شده است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 23 خرداد 95


جشن تولد علامت سوال سالگی آرش نوذری را به وی تبریک می‌گوییم. آرش نوذری سن خود را لو نداد تا خیل عاشقان و کشته مرده هایش را در «کف» باقی بگذارد!

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی – سری 15


عکس هنری مهدی احمدی، بازیگری که این روز ها هنرنمایی اش در فیلم سینمایی ارغوان را شاهد هستید.

دست نوشته های چهره ها در شبکه های اجتماعی 160


امیر کاظمی هم در این چند روز جشن تولدش را گذراند و وارد 26 سالگی شد.

شبکه اجتماعی چهره های آسمانی


واکنش امیر تتلو با عکس دستکاری شده ای از او که در راستای تخریب وی در فضای مجازی پخش شده است. عزیزی که این عکس را فتوشاپ کرده حتماً نمیدانسته که امیر تتلو تک تک شعر ها و نوت های موسیقی اش را خودش مینویسد و امیر تتلو بیشتر از تعداد اشعاری (در هر سبکی) که احتمالاً او در تمام عمرش خوانده است، ترانه سروده است. حتی اگر قصد تخریب کسی را دارید، حواستان باشد در ابتدا شعور خودتان را تخریب نکرده باشید. حالا فرق نمی‌کند هنرمندِ مورد نظر امیر تتلو باشد یا علیرضا افتخاری، سعی کنیم به یکدیگر احترام بگذاریم.

چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی


خاطره بازی امیر مهدی ژوله با عکسی از جشن نشریه چلچراغ در سال 85. در کنار مهران مدیری و پیمان قاسمخانی.

چهره های بازیگران در شبکه اجتماعی


بهنوش طباطبایی عکسی از خود در یکی از نقش های سریال مختارنامه به اشتراک گذاشت و یاد آن سریال را زنده کرد.

شبکه اجتماعی


آرام جعفری با این عکس الهام بخش بسیاری از نویسندگان شد تا داستانی با عنوان «پتو نارنجی و گرگ مهربون» را قلم بزنند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


سلفی سمانه پاکدل و اعضای اتاق گریم در کار جدیدشان. همانطور که از نام «اتاق گریم» پیداست این محوطه کاملاً سرپوشیده و بسته است و همانطور که میدانید کسانی که در فضای بسته و زیر نور مهتابی عینک دودی میگذارند جزو عزیزانی هستند که واقعاً چیزی برای از دست دادن ندارند!

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


صبحانه اعیانی شهره سلطانی و دوستان در یک رستوران لوکس.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


امیر کربلایی زاده در نمایی از اولین نقش از چهار نقشی که در سریال معمای شاه دارد. امیر تنها بازیگر دو یا چند کاراکتری در این سریال نیست و هنرمندان زیادی با این ویژگی در این سریال حضور دارند که از عواقب کمبود بازیگر در جامعه هنری و یا کثرت نقش در این سریال است!

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


جناب هدایتی در کنار نوه اش در ویلای لواسانش.


اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


سالار عقیلی، حسین علیزاده و علیرضا قربانی، سه هنرمند کاردرست و پرطرفدار.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


نیما شعبان نژاد در حال ترکیه گردی.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


پس از جنجال هایی که بر سر انتشار ویدئویی از شادی علی ضیا و دوستان پس از دربی منتشر شد و عواقب سختی که برای این مجری در پی داشت، بسیاری از چهره ها و هنرمندان در راستای حمایت از علی ضیا و بخشش محرومیت او متن هایی نوشتند و در اینستاگرامشان منتشر کردند که در زیر حمایت های بهنوش بختیاری و مهراب قاسمخانی را ملاحظه می‌کنید. عزیزان دیگری نظیر امیر قلعه نویی، آزاده نامداری، نیوشا ضیغمی، امیر مهدی ژوله و خیلی های دیگر از علی ضیا حمایت کرده بودند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


عکسی که علیرضا عصار به اشتراک گذاشت تا اینستاگرام صفحه اش را بخاطر عدم فعالیت مسدود نکند!

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


آخرین سکانسِ ثبت شده از قیصر و داش فرمون در تراژدیِ زندگی.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


بار الها این باشگاه انقلاب را از چهره های ما نگیر!

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


یک تیم روانکاو شروع کرده اند تا دلیل علمی و منطقی ستاره ها و افکت هایی که آزیتا ترکاشوند روی شالش درج کرده را کشف کنند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


عکس جالبی که یکی از هواداران برای زانیار ساخته است. واقعاً چهره ها باید قدر این هواداران و عشق آن ها را بدانند. باید از صمیم قلب عاشق و هوادار کسی باشی تا بتوانی این همه برای او وقت بگذاری و چنین پستی برایش بسازی.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


لیلا خانم حاتمی در حال خارج گردی.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


الناز حبیبی هم بالاخره موضع خود را مشخص نمی‌کند تا بدانیم این ورِ بام است یا آن ورِ بام!

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


سعید معروف که اخیراً تئاتر باز شده است به دیدن تئاتر مهدی پاکدل هم رفته بود.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


مهدی سلطانی در تست گریم نقش امیر کبیر. آیا میدانستید مهدی سلطانی دکترای تئاتر از دانشگاه آوینیون (Avingon) فرانسه دارد؟

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


رضا داوودنژاد و عیادت از سیاوش حکمتِ خوش چهره که بدبیاریِ روزگار و بیماری ام اس مانع درخشش او در سطح اول سینمای ایران شد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


پرستو صالحی تولد علی دهکردی را با این پست تبریک گفت. چقدر این هفته تولد داشتیم!

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


سلفی فلامک جنیدی و دوستان در مراسم اکران خصوصی فیلم ارغوان، ساخته مشترک کیوان علی محمدی و امید بنکدار.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


دانیال عبادی حسابی از گریمِ مثلاً وحشتناکش ذوق زده شده است. فقط دانیال جان لطف کن به پیشروی و کنکاشِ خود ادامه نده، بچه سال از این جا ها می‌گذرد، بد آموزی دارد!

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


لیلا اوتادی و امیر آقایی در سکانسی از سریال عالیجناب که در کاخ سعد آباد در حال فیلمبرداری است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


تجدید خاطره پوریا پورسرخ از حضور در کنار رضا کیانیان و افتخار هم بازی شدن با ایشان.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


سلفیِ رویا تیموریان و مسعود رایگان که در حال تفریح و گشت و گذار در یکی از کشورهای اروپایی هستند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


من جای فرمانده گروهان بودم هر کدام را 11 ماه اضافه خدمت می‌زدم! خدا را شکر که نیستم!

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


عباس غزالی با این سلفی روزی خوب برایمان آرزو کرد. دستش درد نکند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


سحر قریشی در کنار رضا عطاران و همکار عزیزشان در پشت صحنه کار جدیدشان. همبازی شدن رضا عطاران با سحر قریشی دو مفهوم بیشتر ندارد. یا سحر وارد سینمای حرفه ای شده است، یا آقا رضا تن به سینمای تجاری داده است. احتمال مورد اول خیلی بیشتر است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


بهاره رهنما و بهنوش بختیاری به اتفاق هم اسپانسر یک تور یک هفته ای به ترکیه شده اند! دوستان رفته رفته دارند تفریحات خود را هم تجاری می‌کنند و از دید بیزنس به هر کاری مینگرند. آفرین به این هوش اقتصادی!

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


مارال بنی آدم ؛ علی سرابی.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


عکسی بامزه از کودکی های بهشاد مختاری که اگر خودش نمیگفت غیرممکن بود حدس بزنیم که این کودک، بهشاد است!

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


حشمت خان آرمیده، بازیگر کهنه کار و توانای سینمای ایران. عکسی از قاب دوربین مهرداد ناصری.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


عکس مادر و دختری مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان. خانم حاجیان جایگزین خلفی برای خود در سینما و تلویزیون پرورش داده است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


عکس آتلیه ای سام درخشانی و همسرش عسل خانم که برای مجله زندگی ایده آل صورت گرفته است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


از وقتی رضا قوچان نژاد با عزیزانِ غیر مجاز دمخور و رفیق شده است خیلی پیشرفت کرده و پایش به گلزنی در لیگ انگلیس باز شده است. از او می‌خواهیم به همین روند ادامه دهد!

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


آناهیتا همتی در نمایی از تئاتر «هتلی ها» که یکی از تئاتر های پرطرفدار این روز ها به حساب می اید.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


بهاره کیان افشار هم در این تئاتر ایفای نقش کرده است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


عکسی دیگر از مراسم جشن تولد شیلا خانم خداداد. تا باشد از این جشن ها!

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


شیوا ابراهیمی و حدیث میرامینی در نمایی از تئاتر جدیدشان. چه عکس خوبی شده است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی


عکس پایانی این شماره عکسی از نفیسه روشن در کنار دو تن از هوادرانش است. نفیسه روشن با شیب تندتری نسبت به قبل در حال پیمودن مسیری است که خودش در ماه های اخیر انتخاب کرد. مسیری که او را به کلی تغییر داد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران ایرانی

 

اخبار فرهنگی - برترین ها

 


ویدیو : چهره ها در شبکه‌های اجتماعی(187)