چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (173) : در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی ...



چهره ها در شبکه های اجتماعی

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند. چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*****


جشن «موسیقی ما» یکی از همین جشن های شیرین چند روز گذشته بود که اهالی پر افتخار موسیقی ایران را در تالار وحدت دور هم جمع کرد و با تقدیر از برگزیدگان و همچنین اجرای برخی از عزیزان شب خوبی را برای جامعه موسیقی رقم زد. بوسه همایون شجریان عزیز روی فرش قرمز خطاب به عکاسانی که نمایندگان مردم در این جشن بودند، شروع عکس های این جشن است.

 

چهره ها در شبکه اجتماعی

 
بدون شک حبیب محبیان ویژه ترین فرد حاضر در این مراسم بود و توجه همه حضار و دوربین ها را به خود جلب کرده بود. این حضور، وقتی ویژه تر شد که جناب مجری نام حبیب را به عنوان یکی از بزرگان موسیقی صدا زد و او را به بالای سن فراخواند و ضمن تقدیر و اهدای تندیس به ایشان به عنوان چهره ماندگار موسیقی ایران، از ایشان خواستند که برای حضار سخنرانی کنند و جایزه جوانانِ موسیقی را هم ایشان تقدیم کنند. مجموعه اتفاقات خوب برای مرد تنهای شب او را به یک چهره کاملاً موجه در موسیقی ایران بدل کرده است، ای کاش این امکان برای برخی دیگر از خوش صدا هایی که حقشان حضور در فضای مجاز موسیقی کشور است، فراهم شود.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی


مصطفی پاشایی جایزه برادرش مرتضی پاشایی را در این مراسم دریافت کرد. خیلی گشتیم، مرتضی در جشن نبود...

چهره ها در شبکه های اجتماعی 360


حمید حامی پس از سال ها با اجرای زنده اش همه را به صندلی میخکوب کرد. صدایی فوق العاده توانمند و زیبا.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 357


هیچکس نفهمید که چه کسی آرمین عزیز را به مراسم دعوت کرده بود! البته دردسری هم برای جشن نداشت. یک گوشه نشست و موزش را خود و بی سروصدا رفت.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی


احسان خواجه امیری جایزه بهترین آلبوم موسیقی سال را دریافت کرد. بهترین از نگاه مردم.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 303


رضا یزدانی در حاشیه مراسم.

چهره ها در شبکه اجتماعی بیتوته


شراره فرنژاد در حال ورود به مراسم.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 348


به دلیل محدودیت ها نتوانستیم تمامی عکس های این مراسم را  در اختیارتان قرار دهیم. می‌توانید ادامه عکس های مربوط به این جشن را در لینک زیر دنبال کنید:
عکس: جشن «موسیقی ما»

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم «یاس» در رامسر، اختتامیه ای که منجر به گرفتار شدن بخش عظیمی از جامعه هنر یک مملکت به آنفلوآنزای فصلی شد! یعنی عزیزان برگزارکننده کوچکترین پیش بینی ای درباره باران شدید رامسر نکرده بودند تا عزیزان پیشکسوت اینطوری مجبور نباشند زیر باران بنشینند و موش آبکشیده شوند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 346

 

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 340

 

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 344


به مناسبت زادروز استاد محمدرضا شفیعی کدکنی، شاعر گرانقدر کشورمان، یکی از جدیترین عکس های استاد را در کنار شعری زیبا از ایشان انتخاب کرده ایم. امیدوارم سایه استاد سالهای سال مستدام باشد.

"گون از نسیم پرسید

دل من گرفته زینجا

هوس سفر نداری

ز غبار این بیابان؟

 همه آرزویم اما

 چه کنم که بسته پایم

به کجا چنین شتابان؟

به هر آن کجا که باشد به جز این سرا سرایم

سفرت به خیر !‌ اما تو و دوستی خدا را

چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی

به شکوفه ها به باران

 برسان سلام ما را"

چهره ها در شبکه های اجتماعی بیتوته

 
عکس هنری امیر تاجیک. آن شی سیاه رنگ در دست امیر اسلحه نیست، عصای کوهنوری است. شاید هم دسته سلفی باشد! البته خیلی با هم فرق مدارند، چون با هر سه آن ها میتوان یک نفر را کشت!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 340 بیتوته


سوال روز. پیراهن حامد سفید است با خط های مشکی، یا مشکی است یا لایه های سفید؟

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 329 بیتوته


یکتا ناصر و نزدیک ترین فاصله ای که تابحال بین او و یک گربه ایجاد شده است! یکتا جان گربه که ترس ندارد، لازم شد یک سر به خانه نیوشا ضیغمی یا هانیه توسلی بروی تا ترست کاملاً بریزد!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 283


ترانه علیدوستی با این سلفیِ کم انرژی، ایرانیان ساکن آلمان را به مراسم فرش قرمز سریال شهرزاد دعوت کرد. جالب است سریال مربوطه هنوز در تهران پخش نشده است ولی در کلن برایش فرش قرمز برپا کرده اند!

ترانه خانم انشالله حال حنا جان خیلی زود خوب میشود.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 300


رز رضوی همچنان در ترکیه است و از آنجا سلفی ها را برای هوادارانش آپلود می‌کند.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 285


یکی دیگر از جشن های این چند روز، مراسم عروسی سام درخشانی عزیز بود. با آرزوی خوشبختی برای سام و همسر محترم. در کنار توضیحاتی درباره خوبیات جشن عروسی و همچنین دلیل محکمه پسند خودشان که چرا این جشن را گرفتنه اند!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 364


کلوز آپ نیکی خانم کریمی در صحنه فیلم جدیدش. ما هر وقت که دیدیم خانم کریمی سر کار بوده اند، اما تعداد فیلمهایی که در سالهای اخیر از ایشان اکران شده خیلی اندک بوده است. یک چیزی این میان درست کار نمی‌کند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 341


دوستان در مراسم عروسی سام درخشانی. امیر آقایی، رضا یزدانی، همایون شجریان، نوید محمدزاده و علی اوجی.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 400


محسن تنابنده در کنار یک جرمن شپرد.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 362


دوستان در حاشیه جشنواره فیلم یاس به زیر این آلاچیق پناه آورده اند تا خیس نشوند. رحیم نوروزی، مهرداد خوشبخت، سعید داخ، فرهاد خان اصلانی، بهار ارجمند و پارمیس خانم همسر برزو ارجمند.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 280


سهراب پاکزاد هم در عروسی سام حضور داشت.

چهره ها در شبکه اجتماعی صورتی ها


سلفی سپند امیرسلیمانی در کنار کامران تفتی و آیدا مصباحی در حاشیه یک تئاتر. از آنجایی که سپند به نام آن عزیز پشت سری اشاره ای نکرده است، در واقع ایشان را جزئی از دکور صحنه دانسته است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 37


بیتا سحرخیز و کاوه خداشناس در شمایل مردم عصر قاجار، در گریم مربوط به یک فیلم یا سریال.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 329


سلفی رضا گلزار، مصطفی زمانی و دوستشان با برجِ میلادِ کُلن!

یک سوال! نقش رضا گلزار در سریال شهرزاد چه بود که حالا برای اکرانش همراه تیم این سریال به آلمان رفته است؟!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 359


یکی دیگر از مراسم پر چهره چند روز گذشته جشن خیریه کامرانی بود که بخش زیادی از عکس های چهره ها در شبکه های اجتماعی را به خود اختصاص داده بود. عکسی از سارا خوئینی ها، مارال فرجاد و حبیب اسماعیلی در این مراسم را مشاهده میکنید. راستی از حبیب خان هم خیلی وقت است که خبری نیست. آخرین فیلمشان آنطور که در خاطرم است فیلم «آزادراه» در دهه 80 بود.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 358


والیبالیست ها در جشن تولد هم تیمی شان. علیرضا مباشری، سیدمحمد موسوی، شهرام محمودی و سایر عزیزانِ ورزشکار.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 361


عزیزان در حال رفتن به سر صحنه هستند!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 355


عکس جالب رابعه اسکویی در کنار رضا رودکی قهرمان جودوی کشورمان. چند لحظه با دقت بیشتری به جزئیات و عوامل موجود در عکس از دید ها و زوایای مختلف بنگرید تا به عظمت رضا رودکی پی ببرید!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 350


مازیار فلاحی در کنار دو نوازنده خیابانی در آلمان. همراه با تعبیرش از موسیقی. درست است مازیار جان، زندگی بدون موسیقی سخت است، ولی به سختی زندگی بدون هوا و نفس، حتی به سختی زندگی بدون غذا و یا شاید به سختی و رنج زندگی بدون قرمه سبزی نمی‌رسد!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 360


همچنان از هشتگ های آقای رادان متوجه میشویم که ایشان در آمریکا هستند.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 298


راهروی مرموزی که هر هفته چند تن از چهره ها در آن عکس میگیرند و به اشتراک میگذارند. این بار هم امین حیایی، امیرعلی دانایی و لیلا بلوکات در این راهروی کذایی عکس گرفته اند. این راهرو متعلق به کجاست؟! کسی چه میداند؟!

چهره ها در شبکه های اجتماعی 328


عزیزان در حاشیه جشن خیریه کامرانی. نیوشا ضیغمی، شقایق فراهانی، تینا پاکروان و سایر عزیزان.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 361


عکسی جالب از نوه های زنده یاد محمد علی فردین که این روز ها به دلیل شباهت بی حد و حصر به پدربزرگ محبوبشان خیلی مشهور شده اند. حنا، لیلی و محمدعلی فردین.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 363


یکی از خبرهای ناگوار این چند روز، خبر تصادف نسبتاً شدید باران کوثری در سر صحنه فیلمبرداری بود. خوشبختانه صدمه شدیدی به باران وارد نشده و در بخش عمومی بیمارستان بستری است. دعا میکنیم که هر چه زودتر باران مهربانِ سینما از بیمارستان مرخص شود. این پستِ هانیه توسلی هم خبر از بهبود شرایط عمومی باران دارد.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 348


گویا خداوند در رگ های رضا توکلی در کنار خون، کمی "هایپ" نیز تزریق کرده است! این همه انرژی در یک مرد میانسال واقعاً طبیعی نیست!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 35


کتایون خانم ریاحی در حال تشکر از ابراز لطف و تشویق حضار در جشن خیریه کامرانی.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 337


عکس یادگاری نجمه جودکی مجری صدا و سیما با سردار آزمون.

در شبکه‌های اجتماعی چهره‌ها چه خبر است؟


شهرام عبدلی و خانواده در جوار طبیعت.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 333


عمو مجید قناد در مراسم مربوط به روز جهانی کودک در کاخ سعد آباد. خیلی کم پیدا میشوند عزیزانی همانند عمو قناد که کل زندگی و عمر خود را صرف کودکان و خوشحالی آن ها کرده باشند، شاید همین موضوع دلیل اصلی جوان ماندن عمو قناد باشد.

عکس چهره ها در شبکه اجتماعی


سلفی فقیهه سلطانی و همسر عزیزش که همیشه در هر کاری همراه او بوده است. (مگر انتخاب و چاره دیگری هم داشته؟!)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 330


اگر محمد بنا میدانست که پس از پست کردن این عکس، از آن به عنوان پوستر تبلیغاتی بانک پاسارگاد استفاده خواهد شد هیچ وقت آن را به اشتراک نمی‌گذاشت.

عکس های چهره ها در شبکه‌های اجتماعی


به این میگویند زن زندگی! عکس خودش را نصفه گذاشته تا همسرش کامل در عکس باشد! الله اکبر!

در ضمن حدیث جان اگر اینستاگرامت را آپدیت کنی، در ورژن جدیدش محدودیت سایز دیگر وجود ندارد و میتوانی عکس های غیر مربع را هم آپلود کنی.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 278


نام: بهاره افشاری

پیشه: عکس میگیرد و در اینستاگرام میگذارد. گاهاً هم یک سریال بازی میکند.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 38


بدون شک این عکس یکی از بهترین سلفی های مطالبمان تا اینجا بوده است. حمید فرخ نژاد، پارسا پیروزفر و پیمان معادی، سه هنرمندِ آدم حسابی.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 36


سلفی محمودرضا قدیریان با سپهر حیدری پس از اجرای یک برنامه تلویزیونی. از این که سپهر به تنهایی در برنامه شرکت کرده است میتوان فهمید محدودیت هایی که در صدا و سیما وجود دارد در استادیوم آزادی وجود ندارد!

چهره ها در شبکه های اجتماعی فارسی مد


مهتاب خانم کرامتی در حاشیه جشن خیریه کامرانی. خیلی هم عالی. دیگر تصمیم گرفته ام نسبت به اورجینال بودن یا نبودن صورت هیچ کسی اظهار نظر نکنم، چون اگر حتی بگوییم صورت احمد پورمخبر اروجینال است عده ای پیدا خواهند شد که بگویند "کجا اروجیناله؟!! تو اون فیلمه ندیدی دماغش گنده تر بود؟! عمل کرده حسابی!"

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 296


سلفی همسرِ شیلا خداداد با رضا گلزار در فرودگاه امام. اگر دقت کرده باشید حتماً متوجه شده اید که شیلا خداداد و همسرش از یک اکانت مشترک در اینستاگرام استفاده میکنند، در واقع این زوج خوشبخت، شور تفاهم و اعتماد متقابل را در آورده اند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 307


ایشان خانم بیتا بادران هستند. بازیگر سینما و تئاتر. همین.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 287


مراسم یادبود بانو هما روستا یکی دیگر از مراسم تلخ و پر اندوه این روزها بود. جمشید شاه محمدی و ابراهیم آبادی دو پیسکسوت سینما در این مراسم.

چهره ها در شبکه های اجتماعی 230


ماهچهره خلیلی هم در مراسم حضور داشت.

چهره ها و سلبریتی های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی


سجاد افشاریان در حال ورود به مسجد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی 23 خرداد 95


ترانه علیدوستی یکی دیگر از حضار این مراسم بود.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی – سری 15


خوش و بش علی دهکردی و ابراهیم حاتمی کیا در حاشیه این مراسم.

دست نوشته های چهره ها در شبکه های اجتماعی 160


عکس جالب پیام صالحی از پدر و مادر عزیزش. خداوند سایه همه پدر و مادر ها را حفظ کند، رفتگان را هم مورد مغفرت خویش قرار دهد.

شبکه اجتماعی چهره های آسمانی


استقلالی های سابق در یک جشن. علی سامره، علیرضا منصوریان، سیاوش اکبرپور، داوود سیدعباسی و علیرضا نیکبخت در کنار سایر عزیزان.

چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی


سلفی سپیده علایی با داریوش خان مهرجویی و بانو جمیله فردین پس از تماشای یک تئاتر. جمیله فردین خواهر زنده یاد محمدعلی فردین و مادر سام نوری است.

چهره های بازیگران در شبکه اجتماعی


به سلامتی حسن پورشیرازی که یکی از بهترین عکس های فرشید نوابی در اینستاگرامش را رقم زد!

شبکه اجتماعی


محمود گبرلو در گذر زمان. محمود خان از یک سنی به این ور فقط در جا زده اند، البته خوشبختانه!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکس از بازیگران


آزاده زارعی، لیلا بلوکات و نرگس محمدی در حاشیه یک مراسم. سه عزیزی که همیشه و همه وقت در کنار ما و «چهره ها در شبکه های اجتماعی» بوده اند و انشاالله خواهند بود!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکس از بازیگران


بنر جالبی که دوستان علی ضیا (به جز مصطفی، مهدی، محسن و بقیه) بمناسبت بازگشت وی از سفر حج به دیوار زده اند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکس از بازیگران


چه جشن تولد شیکی! آن هم با حضور جادوگر. تبریک به اشکان عزیز.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکس از بازیگران

 

اخبار فرهنگی - برترین ها

 


ویدیو : چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (173)