چهره های مشهور متولد ماه مهر : پاییز که بیاید حتما از نسیم خنک پاییزی که به ...


پاییز که بیاید حتما از نسیم خنک پاییزی که به صورتت می خورد به وجد می آیی و می گویی عجب فصل فوق العاده ای است این پاییز. البته وقتی فصل شما رویایی باشد حتما باید بین دوست داشتنی دنبال افراد نخبه و ستاره هایی باشی که فوق العاده دوست داشتنی اند.



ماهنامه دیده بان - محمد قره گوزلو: مهر که می شود همه یاد درس و مدرسه، بوی کتاب های نو، نیمکت های چوبی، چوب معلم، روز معلم و ترکیب گل و خل می افتند. به علاوه هزار تا خاطره ریز و درشت دیگر، اما مهر، ماه محبت است و خش خش برگ های زرد زیر پاهای عابر پیاده در کوچه بای خلوت که لذت زندگی را برای شما به حدا علایش خواهد رساند، به خصوص که یک تابستان داغ و طولانی را پشت سر گذاشته باشی و گرما امانت را بریده باشد.

پاییز که بیاید حتما از نسیم خنک پاییزی که به صورتت می خورد به وجد می آیی و می گویی عجب فصل فوق العاده ای است این پاییز. البته وقتی فصل شما رویای باشد حتما باید بین دوست داشتنی دنبال افراد نخبه و ستاره هایی باشی که فوق العاده دوست داشتنی اند.

لیلا حاتمی

افراد مشهور متولد آبان , افراد مشهور متولد مهر , افراد مشهور متولد مرداد

در خصوصیات کلی متولدین ماه مهر یکی بیشتر از همه در بانوی آرام و متین سینمای ایران دیده می شود؛ آرامش. شما چه در برخورد عادی و طبیعی با لیلا حاتمی چه با تماشای فیلم هایش به همین آرامشی که در شخصیت او نهفته است، می رسید و همین حال تان را بهتر خواهد کرد و لیلا حاتمی را بین نام سلبریتی های مورد نظرتان چهره ای محبوب خواهید یافت. حتما می دانید همسر او علی مصفا هم یک مرد متولد ماه مهر است که اتفاقا همین آرامش را در او به وفور پیدا خواهید کرد.

حالا تصور کنید فرزندان آنها مانی و عسل چقدر آرام و ساکت هستند و احتمالا به درجه سایلنت بودن می رسند که شاید برای پدر و مادری که مدام سر کار هنری شان هستند این اتفاق ایده آل باشد.


محمدرضا شجریان

افراد مشهور متولد خرداد , اخبار هالیوود و چهره های مشهور جهان , چهره های مشهور متولدین آبانماه را بشناسید

استاد همان قدر که در کارش جدی و فوق العاده است طنازی را هم خوب یاد گرفته و همه جوره دلنشین و دوست داشتنی است. شاید شما همیشه آوازهایش را در دستگاه های موسیقی سنتی شنیده باشید و ندانید که وقتی پای حرف های خودمانی که به میان می آید یک متولد ماه مهر از نوع دوست داشنی و نابغه اش را پیده کرده اید. جالب اینکه در بین خصوصیات متولد ماهمهر می توانی علاقه به موسیقی را هم پیدا کنی که نزد استاد این علاقه به بالاترین میزان خود رسیده و فوران کرده است.

پشتکار فراوان، صادق و درستکار، خوش سلیقه، بسیار منطقی و پر از احساس از خصوصیات متولد ماه مهر است که در محمدرضا شجریان می توانید خیلی خوب پیدایش کنید.


عادل فردوسی پور

افراد مشهور متولد فروردین , چهره های مشهور متولدین آبان ماه را بشناسید , تذکر پلیس به بازیگران و چهره‌های مشهور

تندتند حرف زدن، سرچ کردن متوالی مسائل مربوط به فوتبال ایران، تماس های مکرر با اهالی فوتبال و سر در آوردن از تمام مسائل حاشیه ای و غیرحاشیه ای فوتبال و مرتبط کردن تمام اتفاقات دنیا به لیورپول از جمله مهم ترین خصوصیات این متولد مهر است که نه آرامش دارد و نه شیرین بیان به حساب می آید اما بسیار بدپیله است و به آسانی تغییر عقیده نمی دهد و دارای پشتکار فراوان است تا کمی هم از خصوصیات مهری ها را داشته باشد.

جالب اینکه در خصوصیات کلی مهری ها آمده آنها عاشق رنگ آبی هستند که این انگ هرگز به پیشانی عادل نچسبیده است.


علی پروین

تذکر پلیس فتا به بازیگران و چهره‌های مشهور , چرا چهره‌های مشهور در مورد جراحی پلاستیک دروغ می‌گویند , شباهت زیادی به ستاره ها و چهره های مشهور

قطعا اگر تمام متن ها و اطلاعات مربوط به متولدین ماه مهر را زیر و رو کنید جایی ننوشته که مرد متولد این ماه عاشق کباب کوبیده و ریحان است، اما سلطان پرسپولیسی ها در کل زندگی اش یک علاقه مندی ویژه دارد که هیچ وقت نمی تواند تکذیبش کند. عشق به مامان نصرت و خانواده خیلی وقت ها او را از فوتبال دور کرده اما برای سال های متمادی عکس این قضیه هم وجود داشته است و پروین فقط و فقط به فوتبال و عشقش پرسپولیس فکر می کرد.

علاقه مند به فضا، اهل مساوات و عاشق هنر و ادبیات؛ اینها برخی خصوصیت کلی متولدین مهر است که اصلا به علی پروین نمی خورد اما شکمو، خوش مشرب، ساده دل، آسان گیر، دودل و مردد، خوش بین و مقبول اطرافیان درست همان چیزهایی است که در شخصیت سلطان چشم تیله ای پیدا می کنید.


علی مصفا

بازسازی چهره شخصیت مشهور تاریخ , چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی , عکس‌های قدیمی بازیگران و چهره‌های مشهور

کم حرفی و توی لاک خود بودن، این مهم ترین خصوصیات مصفای متولد ماه مهر است، اما برخی خصوصیات متولدین ماه مهر با بازیگر بی حاشیه و دوست داشتنی سینمای ایران تا حدود زیادی مطابقت دارد. آرام و متین، بسیار منطقی، بی آلایش، عاشق اصالت، اهل اعتدال، حامی و پشتیبان همسر.

اینها همه خصوصیات علی مصفای مهر ماهی است که او را محبوب تر هم خواهدکرد. کافی است سری فیلم های او را دنبال کنید و مصاحبه هایش را خوانده باشید تا سلیقه، دیدگاه و خصوصیات اخلاقی او تا حدودی دست تان بیاید. اینکه مثلا اگر عاشق شود می شود از او انتظار داشت یکی بشود مثل آنچه در «در دنیای تو ساعت چند است» و عشقش را به شیوه خودش، مثل یک مهرماهی اصیل بروز دهد.


سعید معروف

عکس‌های جدید چهره‌های مشهور با همسرانشان , طلاق دو چهره مشهور هنری 7 سال پیش , خیانت چهره های مشهور جهان به همسرانشان تصاویر

ماه مهر به ورزش ایران یک ستاره جهانی هدیه داده است که بین چهره های والیبال یک بازیکن خاص به حساب می آید. پاسوری که از پنجه هایش طلا می بارد کتابخوان و اهل موسیقی است و البته که به خانواده اهمیت می دهد اما هنوز ازدواج نکرده است تا ببینیم مثلا با همسر متولد فلان ماهش چه جور زوجی تشکیل خواهند داد.

پشتکار فراوان خصوصیت ویژه متولدین ماه مهر است که در میرسعید بسیار زیاد پیدا می شود. برخی می گویند او فرد مغروی است اما هر چقدر گشتیم در شرح ویژگی های متولد ماه مهرغرور را پیدا نکردیم.


مهتاب کرامتی

چهره بازیگران مشهور هالیوود در گذر زمان , لیست نام و عکس چهره های مشهور , تصاویر خانوادگی بازیگران و چهره های مشهور در سال 95

خانم کرامتی را همه با کارهای خیرخواهانه بین المللی اش می شناسند که اتفاقا در متولدین ماه مهر دیده می شود. شما بارها در زن متولد ماه مهر علائمی از قدرت، اراده، جدیت و تصمیم می بینید که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد؛ این خصوصیات تا حدودی با مهتاب کرامتی و آنچه از او سراغ داریم تطابق دارد. اجتماعی، موقر، پر از احساس، مقبول اطرافیان، اهل مساوات و برابری، عاقل، اهل حمایت از دیگران، معتدل و پایدار، باانصاف، خوش سلیقه، اهل تجزیه و تحلیل، کنجکاو و جستجوگر همه و همه از خصوصیات مهتاب کرامتی است.

اما مهم ترین ویژگی مهتاب کرامتی سادگی و بی آلایشی او در ظاهر و باطن است که حداقل در مورد ظاهر ایشان با وجود ستارگی اش تمایز دارد.


باران کوثری

اخبار چهره ها بازداشت شاهرخ خان عذرخواهی سفیر آمریکا بازیگر مشهور هندی عکس , واکنش چهره‌های مشهور هالیوود به انتخاب ترامپ , نام و عکس چهره های مشهور

هرچند در همین شهریوری که گذشت، یکی دو بار باران غافلگیرمان کرد اما مهر که می آید همه منتظر باران هستند که بیاید و خیس مان کند. احتمالا 30 سال قبل جهانگیر کوثری و رخشان بنی اعتماد هم در همین ماه مهر منتظر بارش بارانی بودند که بیاید و سینمای ایران را خیس کند.

در خصوصیات زن متولد ماه مهر آمده معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است اما احتمالا اگر این خصیصه را به باران خانم نسبت بدهیم مثل هر خانمی به او بر خواهد خورد. البته این را هم می گویند که شما بارها در او علائمی از قدرت، اراده، جدیت و تصمیم می بینید که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد. شاید نقش های باران اینها را تصدیق می کند اما دختری که اسمش شده باران و در اولین ماه پاییز به دنیا آمده بعید است لطافت طبع زنانه اش را اسیر نقش های نسبتا ضمختش کند.

همچنین می گویند خانم متولد مهر در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هشیاری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می سازد و از انزوا و تنهایی نفرت دارد. این یکی را کاملا راست می گویند چون باران دختری کاملا اجتماعی است و حتی با دست و پای شکسته هم در یک جمع دو، سه هزار نفره حاضر می شود، روی سن می آید تا برای گرفتن سیمرغ از همه تشکر کند.


ویدیو : چهره های مشهور متولد ماه مهر