چهره های سرشناس درباره خواب چه می گویند؟ : دانشمندان و سایر افرادی که فرصت ...



دانشمندان و سایر افرادی که فرصت استراحت چندانی ندارند، کمتر به خواب اهمیت می دهند بنابراین جای تعجب نیست که خواب همیشه برای آنها در اولویت نباشد. بعضی از این افراد در گفتگوهای مختلف درباره ساعات خواب شان صحبت کرده اند.

هفته نامه سلامت - معصومه سلیمی نسب: فراد مشهور، گاهی زندگی افسانه ای و حتی گیج کننده ای دارند. آنها به سراسر کشورشان و کشورهای دیگر برای فیلمبرداری، برگزاری کنسرت یا شرکت در مراسم و محافل گوناگون سفر می کنند.

دانشمندان و سایر افرادی که فرصت استراحت چندانی ندارند، کمتر به خواب اهمیت می دهند بنابراین جای تعجب نیست که خواب همیشه برای آنها در اولویت نباشد. بعضی از این افراد در گفتگوهای مختلف درباره ساعات خواب شان صحبت کرده اند. در ادامه نگاهی داریم به نحوه خواب برخی از این چهره ها.

جنیفر لوپز 8 ساعت می خوابد

 

شباهت بازیگران ایرانی با چهره های سرشناس خارجی تصاویر , درباره ایران در دنیا دروغ می گویند , ضرب المثل درباره چهره زیبا

 

جنیفر لوپز، خواننده، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی اولین راز زیبایی را خواب کامل یعنی 8 ساعت در شبانه روز می داند. او در گفتگویی گفته بود: «خواب، سلاح زیبایی من است. من فکر می کنم بهترین کارها برای زیبا بودن خواب به موقع، آب خوردن و استفاده از پاک کننده آرایشی مناسب است.»

البته تولد دوقلوهای او در سال 2008 باعث شد ساعت های زیادی از خواب خود کم کند. او در آن زمان به مجله «مردم» گفت: «گاهی نوزادانم مرا تا ساعت 6 صبح بیدار نگه می دارند.»

مارتا استوارت قبل از طلوع آفتاب بیدار می شود

 

نکاتی درباره دکوراسیون اتاق خواب , نکاتی درباره اتاق خواب دو نفره , درباره زندگی خواب ها سهراب سپهری

 

مارتا استوارت، مجری و نویسنده آمریکایی که به میلیاردر خانه داری شهرت دارد، معتقد است زمان کافی نیست، بنابراین او شب ها فقط 4 ساعت می خوابد و قبل از طلوع آفتاب بیدار می شود.

این ویژگی عجیب برای کسی است که اغلب منازل تحت تاثیر سلیقه و نظرات او چیده می شدند (در آمریکا)، اما به این نکته توجه داشته باشید که مطالعات نشان می دهند خواب کمتر از 5 یا 6 ساعت در شب می تواند برای سلامت و سیستم ایمنی بدن تان خطرناک باشد و شما را در معرض مشکلات قلبی قرار دهد و باعث کوتاه شدن عمر شود.

هیث لجر تنها 2 ساعت در طول شب می خوابید!

 

تحقیق درباره چهره زمین , تحقیق علمی درباره خواب , روزهای تابستانی چهره های سرشناس دنیای فوتبال

 

دلیل مرگ هیث لجر، بازیگر استرالیایی که ژانویه سال 2008 از دنیا رفت، با داروهای مختلفی که شامل قرص های خواب هم می شده، مرتبط بوده است. او سال 2007 طی گفتگویی با نیویورک تایمز گفت گاهی اوقات تنها 2 ساعت در طول شب می خوابیده، البته در زمان هایی که به دلیل کار تحت شرایط روانی شدید قرار داشته است. او حتی زمانی چند نوع قرص زولپیدم (نوعی آرامبخش) را با هم مصرف می کرده، فقط برای اینکه روز بعد زود از خواب بیدار شود.

لوییز بورژوا با بی خوابی هایش طرح زد!

چرا چهره‌های مشهور در مورد جراحی پلاستیک دروغ می‌گویند , 8 واقعیتی که موهای شما درباره سلامتی تان می گویند , گردشگران خارجی سراسر دنیا درباره شیرازچه می‌گویند

 

لوییز بورژوا، هنرمند مجسمه ساز فرانسوی که سال 2010 در 98 سالگی درگذشت، برای اولین بار سال 1939 بی خوابی را تجربه کرد. او به دلیل بی خوابی های شبانه دچار رنج زیادی می شد اما با این حال از زمان اضافی برای انجام دادن کارهایش استفاده می کرد. او با کمک ضبط تمام افکار و تصاویری که طی اختلالات خوابش اواسط آن دهه به ذهنش خطور می کرد، اثری پدید آورد و آن را طرح های بی خوابی نامید.

ماریا کری 15 ساعت می خوابد

شباهت بازیگران ایرانی با چهره های سرشناس , پاورپوینت درباره خواب حرفه ای , تحقیقی درباره خواب حرفه ای

 

ماریا کری، خواننده، بازیگر و ترانه سرای 46 ساله آمریکایی به صورت افراطی می خوابد. او چند سال پیش در گفتگویی گفته بود: «من باید 15 ساعت بخوابم تا بتوانم به شیوه ای که می خواهم آواز بخوانم.»

این در حالی است که اغلب بزرگسالان فقط به 7 تا 9 ساعت خواب در شبانه روز نیاز دارند. خواب بیشتر از نیمی از روز به احتمال زیاد برای بسیاری از پزشکان مورد عجیب و غریبی است. کری گفته: «من حدود 20 وسیله رطوبت ساز اطراف رختخوابم دارم. در واقع، این کار، مثل خوابیدن در اتاق بخار است.»

ولی این دستگاه ها می توانند به مرطوب کردن هوای خشک و رفع مشکلات گلو (مرتبط با خوانندگی اش) کمک کنند.

 


ویدیو : چهره های سرشناس درباره خواب چه می گویند؟