چهار نفر مامور محرومیت حنیف شدند : عمران‌زاده نشان داده که بی پروا حرف می‌زند ...


عمران‌زاده نشان داده که بی پروا حرف می‌زند بدون اینکه روی حرفی که می‌زند از قبل کمی تامل کند و به عاقبتش بیندیشد! بعد پشیمان می‌شود، پشیمانی که سودی ندارد. ایران ورزشی: عمران‌زاده نشان داده که بی پروا حرف می‌زند بدون اینکه روی حرفی که می‌زند از قبل کمی تامل کند و به عاقبتش بیندیشد! بعد پشیمان می‌شود، پشیمانی که سودی ندارد. این بازیکن جلوی دوربین قرار می‌گیرد و حرف‌هایی می‌زند که همان سند می‌شود و در کمیته انضباطی علیه او استفاده می‌کنند. اما این بار نه از داور حرف زده و نه از تیم‌های دیگری! نوک پیکان انتقاد و شاید اتهامی که او زده به طرف رییس کمیته انضباطی نشانه گرفته شده! این بار حنیف که از جو انزلی به شدت ناراحت است از مماشات حسن‌زاده با تیم‌ها و افرادی که اصالت شمالی دارند صحبت به میان می‌آورد.

این صحبت‌ها فردای بازی مثل توپ می‌ترکد! آنقدر این حرف‌ها توسط رسانه‌ها تکرار می‌شود که در نهایت واکنش رییس کمیته انضباطی را درپی دارد. حسن‌زاده از حرف‌های این بازیکن ابراز ناراحتی و تاسف می‌کند و مسلم است که این بار مدافع استقلال با شخص آقای رییس طرف است و نسبت به اتهامی که زده باید پاسخگو باشد! روز گذشته قرار بود اعضای کمیته انضباطی تشکیل جلسه بدهند و درباره این مساله شور و مشورت کنند.

جلسه‌ای که به نظر نمی‌رسد رییس خودش را در آن دخالت بدهد. یکی از ارکان قضاوت و صدور رای این است که رای صادر شده بدون حب و بغض باشد! در این پرونده اما یک اشکال وجود دارد و ممکن است برای قضاوت بغض شخصی هم دخالت کند. حنیف به رییس کمیته انضباطی اتهام زده و این مساله می‌تواند خشم رییس را در پی داشته باشد به همین خاطر اینطور که از کمیته انضباطی خبر می‌رسد حسن‌زاده گفته که از این پرونده پای خود را کنار می‌کشد تا چهار عضو دیگر وارد شور و مشورت شوند و با تماشای حرف‌های عمران‌زاده بعد از بازی رای بدهند. رایی که نمی‌خواهند لو برود و حتی از مفاد آیین نامه آن هم صحبت به میان نمی‌آورند!

روز گذشته به سراغ حسین عبداللهی یکی از اعضای کمیته انضباطی رفتیم تا درباره پرونده حنیف با او صحبت کنیم. عبداللهی در این زمینه گفت: «هنوز تصمیم نگرفته‌ایم. باید با اعضای کمیته جلسه‌ای بگذاریم. فیلم حرف‌های حنیف را ببینیم و موارد را بررسی کنیم تا در نهایت تصمیم بگیریم.»

عمران‌زاده محروم می‌شود؟ عبداللهی در پاسخ می‌گوید: «هیچ چیز معلوم نیست. برای چنین مسائلی محرومیت در نظر می‌گیرند و شاید هم جریمه. باید بررسی شود.»

یعنی نمی‌دانید چه تنبیهی شامل حنیف می‌شود؟ این عضو کمیته انضباطی در پاسخ می‌گوید: «همانطور که گفتم نه. من یکی از اعضا هستم و در چنین شرایطی نمی‌توانم نظری بدهم. باید بررسی کنیم اما حرف این بازیکن اصلا قشنگ نبوده! یعنی چه که آقای حسن‌زاده پسر خاله انزلی‌چی‌ها است! البته این را بگویم آقای حسن‌زاده در این پرونده خودشان را دخالت نمی‌دهند!» چرا؟ عبداللهی پاسخ می‌دهد:«چون حنیف در ارتباط با ایشان حرف زده، آقای حسن‌زاده نمی‌خواهند که سلیقه شخصی شان را اعمال کنند. مطمئنا ایشان به دیگر اعضا کار را می‌سپارند.» پس آقای حسن‌زاده خودشان را در این پرونده دخالت نمی‌دهند؟ عبداللهی می‌گوید: «نه بعید می‌دانم و ما نظر خودمان را خواهیم گفت.»

البته در شرایطی که جو انزلی داشت، ممکن بود هر بازیکنی این قدر عصبی شود! عبداللهی دراین زمینه می‌گوید: «هیچ بازیکن و مربی حق ندارد درباره داور و تیم‌ها و بازیکنان دیگر صحبت کند. اگر از داور گلایه دارند به کمیته داوران بگویند.»

 و اگر از خود رای کمیته انضباطی و شخص آقای حسن‌زاده گله داشتند باید چه کار کنند؟ این عضو کمیته انضباطی در پاسخ می‌گوید: «حنیف می‌توانست به کمیته انضباطی بیاید تا رای‌های خودمان را در خصوص تخلفات تماشاگران به او نشان می‌دادیم تا متوجه شود که نسبت به تخلفات تماشاگران بی تفاوت نیستیم.»

حسن‌زاده خود را از ماجرای عمران‌زاده کنار کشیده است و کار را به دیگر اعضای کمیته انضباطی سپرده است. باید دید این اعضا چه تصمیمی برای مدافع شاکی استقلال می‌گیرند. می‌توان حدس زد محرومیت در انتظار حنیف است حتی اگر این محرومیت یک جلسه باشد. باشگاه استقلال هم باید خودش را برای این رای آماده کند.


ویدیو : چهار نفر مامور محرومیت حنیف شدند