چند دروازه خالی و گلرهایی که منتظر بهترین پیشنهاد هستند : چند جای خالی وجود ...



بهترین پیشنهاد , بهترین دروازه بان جهان , 4 پیشنهاد برای پر کردن دیوارهای خالی

چند جای خالی وجود دارد و دو دروازه‌بان که اسم و رسم‌دار هستند و مترصد بهترین انتخاب تا نه از نظر فوتبالی ضرر کنند و نه از نظر مالی.

فصل نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد اما در این بین چند بازیکن شاخص هستند که هنوز تیم ‌آینده خود را انتخاب نکرده‌اند. بخصوص دو دروازه‌بان که فصل گذشته در تیم‌های مدعی حضور داشتند اما فعلا منتظرند تا پیشنهادهای چرب و نرم‌تری به دستشان برسد.

 

حامد لک و محسن فروزان، دو دروازه‌بانی هستند که با چند تیم لیگ برتری وارد مذاکره شده‌اند اما هنوز جواب مثبتی به هیچ یک از پیشنهادهایشان نداده‌اند.

 

لک فصل گذشته با تراکتورسازی به‌عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رسید. دروازه‌بان 24 ساله‌ای که مورد اعتماد تونی اولیویرا بود اما مشخص نشد که چرا در لیست جدید این مربی پرتغالی حضور نداشت! لک از چند تیم لیگ برتری پیشنهادهایی دریافت کرده اما مشغول چانه‌زنی است تا بهترین انتخاب سال‌های اخیر خود را انجام بدهد.

 

گسترش فولاد اولین تیمی بود که به لک پیشنهاد داد اما این دروازه‌بان ترجیح داد تا به این پیشنهاد پاسخ منفی بدهد. لک منتظر سپاهان بود. سپاهانی که با جدایی احتمالی رحمان احمدی دنبال جذب دروازه‌بان جدید بود اما در آخرین دقایق، این دروازه‌بان 35 ساله قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرد تا لک دنبال تیم جدیدی برای آینده‌اش باشد.

 

حالا لک چند پیشنهاد از تیم‌های شهرستانی و البته دو تیم تهرانی در جیب دارد اما علاقه‌مند نیست تا به این زودی‌ها تیم بعدی‌اش را مشخص کند.

 

محسن فروزان هم چنین سرنوشتی دارد. او که یک فصل را در استقلال گذراند فعلا با تیمی جدید توافق نکرده و به جز تراکتورسازی و سیاه‌جامگان با تیم دیگری مذاکره نکرده است!

 

از طرفی چند تیم لیگ برتری به دنبال جذب دروازه‌بان هستند. پیکان و راه‌آهن، سایپا، سیاه‌جامگان، استقلال اهواز، تراکتورسازی، صبای قم و حتی پرسپولیس تیم‌هایی هستند که هنوز برای پست دروازه‌بان با گلر جدیدی به توافق نرسیده‌اند.

 

چند جای خالی وجود دارد و دو دروازه‌بان که اسم و رسم‌دار هستند و مترصد بهترین انتخاب تا نه از نظر فوتبالی ضرر کنند و نه از نظر مالی. به نظر می‌رسد اگر مهرداد طهماسبی راهی تراکتورسازی شود، یکی از این دو دروازه‌بان با صبای قم قرارداد می‌بندد و دیگری راهی سایپا یا یکی از دو تیم پیکان و راه‌آهن خواهد شد.

 

البته بعید نیست رسول خطیبی که هدایت سیاه‌جامگان را برعهده گرفته با این دو صحبت و یکی را راضی به حضور در مشهد کند. دو دروازه‌بانی که به نظر می‌رسد هیچ یک راضی به حضور در سیاه‌جامگان نیستند و انتظار پیشنهادهایی بهتر از تیم‌های مدعی‌ را می‌کشند.

اخبار ورزشی - ایران ورزشی


ویدیو : چند دروازه خالی و گلرهایی که منتظر بهترین پیشنهاد هستند