چند درصد از مردان متاهل ایرانی به ناتوانی جنسی دچار هستند؟ :   اخبار اجتماعی ...



 

ناتوانی جنسی مردان , درمان ناتوانی جنسی مردان , ناتوانی جنسی در مردان چیست

اخبار اجتماعی - ابتلای 35 درصد مردان متاهل ایران به ناتوانی جنسی

گروه سنی 15 تا 30 قشر جوان تعریف شده که یک سوم جمعیت ایران شامل 24 میلیون نفر را جوانان تشکیل می‌دهد،

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: 35 درصد مردان متاهل ایرانی به ناتوانایی‌های جنسی دچار هستند.

به گزارش ایسنا دکتر محمود گلزاری در ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان رضوی، با بیان اینکه « ابتلای درصد زیادی از مردان ایرانی به ناتوانایی جنسی از مشکلات حوزه جوانان کشور است» وجود زنان مطلقه را نیز یک آسیب برای جامعه دانست و افزود: این دسته یک قشر آسیب‌رسان برای جامعه هستند.

وی تمایل زیاد جوانان و نوجوانان به شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک، نرخ بالای مبتلایان به مواد مخدر، ارتباطات قبل از ازدواج، افزایش میزان خشونت و پایین آمدن آستانه تحمل را از دیگر مشکلات در حوزه جوانان برشمرد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان همچنین با بیان اینکه آمار آسیب‌های اجتماعی در ایران نگران‌کننده است، گفت: متاسفانه 20 تا 35 درصد از ازدواج‌های ایرانی به طلاق منجر می‌شود.

گلزاری در ادامه با بیان اینکه دوران کنونی ایران از لحاظ دارندگی قشر جوان «دوران پنجره طلایی» است، خاطرنشان کرد: علی‌رغم تمام مشکلات پیش رو خوشبختانه تا 10 سال آینده قشر جوان ایران در اختیار جامعه هستند و ما می‌توانیم با ایجاد برنامه‌های مناسب و هدفمند در جهت ایجاد زمینه‌های مناسب برای جوانان حداکثر بهره را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه گروه سنی 15 تا 30 قشر جوان تعریف شده که یک سوم جمعیت ایران شامل 24 میلیون نفر را جوانان تشکیل می‌دهد، ادامه داد: پس از گذشت این 10 سال قشر زیادی از ایران را میان‌سالان تشکیل خواهند داد و ما حداکثر 30 یا 40 سال آینده می‌توانیم شاهد افزایش قشر جوان در ایران باشیم.

به گفته وی این آمار حاکی از آن است که مسئولان با ایجاد یک مرکز مطالعاتی جوانان از وجود چنین فرصت طلایی بهره مناسب را بگیرند.

گلزاری همچنین گفت: قشر جوان قشری حساس هستند و تا 35 سالگی تحول در افراد شکل می‌گیرد؛ زیرا دوران قبل از جوانی دوران کودکی همراه با ناآگاهی و وابستگی و دوران میان‌سالی پس از جوانی نیز دوران وابستگی همرا با ضعف است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های کشور هستند و برنامه‌های اجرایی برای آنان باید هدفمند باشد، اظهار کرد: متاسفانه همانطور که قبلا هم گفتم نگاه دولت قبلی به جوان یک نگاه «جوان‌فریبی» بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید با ریاست جمهوری روحانی نگاه جوان‌باوری در زمینه جوانان دارد و سعی بر این است که با ایجاد مکان‌هایی برای جوانان و فراهم‌سازی امکان حداکثری در اجتماع وضعیت جوانان را بهبود بخشیم.

گلزاری همچنین با بیان اینکه وام ازدواج جوانان در کشور دچار مشکل شده است، گفت: پیگیر بهبود این موضوع هستیم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزاری مشاوره‌های قبل از ازدواج، راه‌های پیشگیری از خشم و راه‌اندازی سایت‌های مناسب برای همسریابی را از جمله برنامه‌های در دستور کار این مجموعه دانست.

اخبار اجتماعی - ایسنا

 

 


ویدیو : چند درصد از مردان متاهل ایرانی به ناتوانی جنسی دچار هستند؟