چقدر کارت درسته آقای مظلومی! : آقای مظلومی اقلا وقتی سه هیچ جلویی دو دقیقه ...


آقای مظلومی اقلا وقتی سه هیچ جلویی دو دقیقه به این طفلکی بازی بده. یعنی فصل تمام می شود و این بازیکن سفارشی نباید یک دقیقه هم بازی کند؟ تماشا: پرونده بازیکن سفارشی استقلال وارد مراحل خنده دارتری شد. روز گذشته خبرگزاری فارس مدارکی را رو کرد که نشان می داد علوی قبلا هم به باشگاه نفت تهران پیشنهاد شده و در تست این تیم رد شده است. بعد رفته استقلال و آقای مظلومی او را اوکی کرده.

میلیاردر شدن آقای کارت خواب , کارت ملی هوشمند , تک کارت فرهنگیان

ما در این زمینه می خواستیم چندتا نکته را بگوییم. اولا خیلی جالب است که علوی حاضر نیست خیلی حرف بزند. چیزی هم اگر بگوید خیلی کلی و از سر بازکنی است. فکر کنید چه حال و روزی دارد.

ثانیا آقای مظلومی و آقای رسولی نژاد شاهکارند. الان هرکس جای ایشان بود از خجالت رویش نمی شود بیاید بیرون. آن وقت این حضرات عین خیالشان هم نیست. خب آقای مظلومی اقلا وقتی سه هیچ جلویی دو دقیقه به این طفلکی بازی بده. یعنی فصل تمام می شود و این بازیکن سفارشی نباید یک دقیقه هم بازی کند؟

ثالثا، چقدر دلمان می خواست جای این علوی باشیم. یعنی باید چقدر مهم باشی که دو معاون وزیر سفارش ات کند، هم رییس هیات مدیره باشگاه استقلال؟ یعنی چقدر کارت درست است بشر؟ ما جای تو بودیم این قدر حمایت و سفارش پشت سرمان بود الان در یوونتوس بازی می کردیم.


ویدیو : چقدر کارت درسته آقای مظلومی!