چطور دلت آمد دو فرشته کوچک بی گناه را بکشی؟ :     با چشمانی تاریک و غمگین ...



 

چطور حروف صفحه کلید کوچک شود , چطور شکم خود را کوچک کنیم , چطور بینی خود را کوچک کنیم

 

با چشمانی تاریک و غمگین و پف کرده و لبخندی تلخ جلوی دوربین ها ظاهر شده و روی صندلی دادگاه نشست. حالات غمگینانه الین کمپیون در دادگاه باری در اونتاریوی کانادا داستان قتل دو فرشته کوچکش را تحت الشعاع قرار نخواهد داد.

مادر روانی ۳۵ ساله که وکیل مدافعش خیلی تاکید دارد مدارک روانی بودنش را ثابت نماید، متهم است سرنای سه ساله و سوفیای ۱۹ ماهه بی گناه خود را در سال ۲۰۰۶ به قتل رسانده و اکنون با دو اتهام قتل درجه اول روبرو است.

وقتی الین فرشته های کوچکش را در حمام غرق می کرد دوربین مدار بسته خانه را خاموش کرده بود.

تصاویر ضبط شده دقایقی قبل از قتل نشان می دهد الین با سرنا در حال خواندن آواز بدرخشید ستاره های زیبا بودند.

می گویند الین ناگهانی تغییر رفتار داده و پس از قتل دو فرزندش بیژامه تن آنها کرده و آنها را در رختخواب در حالی که دستانشان را بهم گره زده خوابانده و روز بعد تصمیم پلیس را در جریان مرگ فرزندانش قرار می دهد.

لئو کمپیون شوهر الین ظاهرا پرخاشگر بوده و بعد از دعوای سخت قرار بوده حظانت دو فرزندش را به لئو دهند و لئو بشدت در تلاش بود تا مشکل روانی الین را به دادگاه نشان دهد تا زودتر بچه ها را به او بدهند هر چند الان در دادگاه نمی خواهد چنین اتفاقی بیفتد، اما هیچ کدام از اینها دلیل نمی شده که الین سنگدل شده و دو فرشته اش را برای همیشه نبیند.

هنگام مراسم تدفین لئو چند بار غش کرد چون نمی توانست آنچه اتفاق افتاده را باور کند.ماری کرمر که دو ماه است صبح و شب در دادگاه اونتاریو برای وکیل مدافع خود دست و پا می زند تا ثابت نماید وی از مریضی روانی رنج می برد تا بدین وسیله اتهام قتل درجه یک را تقلیل دهد.

وی در دادگاه گفت موکلش روانی بوده و به بچه ها هرگز اجازه نمی داده به وسایلی که رنگ قرمز دارند دست بزنند چرا که معتقد بوده این رنگ آدم فضایی ها است.

صلیب انداختن به گردن نیز کمکی به الین نمی کند چرا که چشمان رقصان دو فرشته اش را دیگر نخواهد دید.

در صحنه ویدئویی بعد از قتل دیده می شود که الین به شوهرش گفته خوشحال شدی؟

حالا می توانی آنها رد در تابوت ملاقات کنی! واقعا کدام مادر است که بچه های خود را در لج و لجبازی با شوهرش کشته و آنها را قربانی دعواهای خود با شوهر کند؟

والدین الین بی سر و صدا در داگاه حضور یافتند تا رسانه ها آنها را دنبال نکنند. چیزی نمی گفتند و فقط به سوی هیئت منصفه نگاه می کردند که باید پس از دو ماه در مشورت با هم رای خود را صادر نمایند.

این دادگاه همچنان ادامه دارد.... / یادداشت : خبر آنلاین 



ویدیو : چطور دلت آمد دو فرشته کوچک بی گناه را بکشی؟