چطور حضور پولادی در ایران سبب محرومیت مادم العمر می شود؟ : بدترین اتفاق این ...



محرومیت وزنه برداری ایران , عکسهای ماجرای حضور تماشاگران زن والیبال ایران صربستان , دانلود خندوانه 3 مرداد 95 با حضور دختران المپیکی ایران

بدترین اتفاق این است که مسوولان فدراسیون فوتبال مانند سابق بخواهند بازنگشتن پولادی را شکل دیگری جلوه بدهند. مهرداد پولادی بازیکن تیم ملی است و البته طبق قانون باید به خدمت سربازی برود. او خون رنگین تری ندارد و قرار نیست قانون به هیچ دلیل به اوآسان تر بگیرد. بهترین حالت این است که اگر کمک نمی کنند قانون در مورد او اجرا شود قانون گریزی را توجیه نکنند.

 «پولادی اگر به ایران برگردد محروم می شود»این نقل قول افشین پیروانی است.مدیرتیم ملی در دفاع از مدافع سابق پرسپولیس می گوید که حضور پولادی در تهران با شکایت الشحانیه و محرومیت مادام العمر او مواجه خواهدشد. پیروانی در شرایطی این صحبت ها را می کند که همه نزدیکان فوتبال به خوبی می دانند ساز و کار یک قرارداد به این شکل و سیاق نیست.

 

یعنی این طور نیست که یک بازیکن نتواند در پایان یک سال کاری با یک باشگاه قراردادش را به پایان برساند. به صورت عمومی قراردادهای فوتبال شاید به صورت طولانی مدت امضا شود اما شرایطی برای فسخ قرارداد وجود دارد که جدایی پایان فصل را هم برای بازیکن و هم برای باشگاه آسان می کند.

 

هرچند قرارداد با قرارداد متفاوت است اما با استناد به اکثرقراردادهای حرفه ای موجود در فوتبال می شود به این نتیجه رسید که پولادی و الشحانیه برای یک سال تسویه مالی کرده اند و برای سال دوم کارشان را آغاز خواهند کرد.به این صورت پولادی می تواند با توضیح شرایط خود قرارداد را فسخ کند و بدون ضرر مالی به تهران بیاید.

 

البته او سال دوم قطر را از دست خواهد داد و نمی تواند بابت ان درآمدی داشته باشد که این مساله هم از تبعات قولی است که پیش از جام ملت های آسیا به مسوولان داده. اما در صورتی که حتی فسخ قرارداد او نیاز به بازپرداخت قسمتی از قراردادش هم منجر شود لابد پولادی چند ماه قبل کاملا از آن آگاه بوده و می دانسته که چه قولی می دهد تا با تیم ملی همراه شود. او درآن روز قول داده و لابد باید پای حرفش هم بیاستد. 


آنچه که مسلم است ، پولادی به ایران نمی آید ،او قید تیم ملی را زده  و لابد برنامه ریزی کرده که بتواند روزی برگردد و در فوتبال ایران به عنوان سرباز بازی کند. مدافع حال حاضر الشحانیه قطر در شرایطی این تصمیم را اجرایی کرده که قبل از جام ملت های آسیا قول داده بود به تهران بازگردد و سربازی اش را پشت سربگذارد.

 

تا اینجای کار حساب پولادی و مسوولان با هم است. اینکه  مسوولان فدراسیون فوتبال برای کج قولی پولادی چه کار می کنند یک سوال است و اینکه سازمان نظام وظیفه برای این بازیکن چه تصمیمی می گیرد یک نکته دیگر . اما اینکه مدیرتیم ملی تلاش می کند پولادی را از هر گونه گناهی تبرئه کند عجیب به نظر می رسد. پیروانی چند روزقبل به نظام وظیفه رفته تا مشکل سروش رفیعی را حل کند. لابد در آنجا هم صحبت هایی در مورد پولادی بیان شده . اینکه پولادی نمی خواهد به ایران بیاید به خودش مربوط است اما اینکه دلیل تصمیم اش طور دیگری نشان داده شود توهین به افکار عمومی است.

 

مدافع سابق تیم ملی لابد درآمدی در قطر دارد که نمی تواند به این راحتی ها از کنارش بگذارد و حتی حاضر است در روزهای بازگشت به ایران تاوان بازنگشتنش را هم بدهد اما نمی شود بهانه ای اینچنینی راپذیرفت. پولادی می تواندبه راحتی قراردادش را با الشحانیه قطر فسخ کند و نهایتا مبلغی بپردازد.

 

او از روزی که به جام ملت های آسیا رفته حساب اینجای کار را کرده و صابون اش را هم به تن اش مالیده .اما بدترین اتفاق این است که مسوولان فدراسیون فوتبال مانند سابق بخواهند بازنگشتن پولادی را شکل دیگری جلوه بدهند. مهرداد پولادی بازیکن تیم ملی است و البته طبق قانون باید به خدمت سربازی برود. او خون رنگین تری ندارد و قرار نیست قانون به هیچ دلیل به اوآسان تر بگیرد. بهترین حالت این است که اگر کمک نمی کنند قانون در مورد او اجرا شود قانون گریزی را توجیه نکنند.

 

اخبار ورزشی - عصر ایران

 


ویدیو : چطور حضور پولادی در ایران سبب محرومیت مادم العمر می شود؟