چرخنده و خرازی در صدر! : برنامه دید در شب روز گذشته جدولی درباره رأی مخاطبان ...


برنامه دید در شب روز گذشته جدولی درباره رأی مخاطبان به میزان صداقت میهمانانش منتشر کرد که بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت. روزنامه هفت صبح: برنامه دید در شب روز گذشته جدولی درباره رأی مخاطبان به میزان صداقت میهمانانش منتشر کرد که بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت. در این جدول، الهام چرخنده با 42 درصد آرا، کم صداقت ترین میهمان برنامه از نگاه مخاطبان برنامه معرفی شد. بعد از الهام چرخنده صادق خرازی با 54 درصد آرا رتبه دوم را در کم صداقتی به دست آورد.

مردم به اکبر عبدی هم زیاد رأی ندادند. او بعد از ماجرای ناسزا گفتن به اعراب، میهمان این برنامه شد اما به نظر می رود مردم آنطور که باید صحبت هایش را باور نکردند چون فقط 62 درصد رأی صداقت به او دادند.

الهام چرخنده , صادق خرازی , خرازی

در این جدول به طور کلی محمد اصفهانی، صادق ترین میهمان شناخته شد و توانست 92 درصد رأی برای صداقتش به دست بیاورد. بلافاصله بعد از او، فیتیله ای ها بودند. آنها بعد از ممنوع التصویری، از سوی رشیدپور دعوت شدند تا به استودیوی «دید در شب» بروند و رو در رو با مردم صحبت کنند. صحبت های آنها آنقدر به نظر مردم صادقانه آمده که 90 درصد به صداقت شان رأی دادند.

جالب اینجاست که امیر تتلو هم یکی از بیشترین آرا را برای صداقتش به دست آورد. 84 درصد مردم صحبت هایش را صادقانه دانستند. سایر میهمان ها یعنی سالار عقیلی، مصطفی کواکبیان، شیلا خداد، پژمان جمشیدی و علی کفاشیان هم آرایی نزدیک به هم داشتند و به طور متوسط هفتاد درصد رأی گرفتند.


ویدیو : چرخنده و خرازی در صدر!