چرا 90 قلعه نویی را نشان نداد؟ : سرمربی استقلال پیش ازاین گفته بود نامه ای ...


سرمربی استقلال پیش ازاین گفته بود نامه ای به ضرغامی داده و خواسته که دیگر تصویرش پخش نشود. دوشنبه شب او کمترین حضور را در برنامه 90 داشت. روزنامه تماشا: سرمربی استقلال پیش ازاین گفته بود نامه ای به ضرغامی داده و خواسته که دیگر تصویرش پخش نشود. دوشنبه شب او کمترین حضور را در برنامه 90 داشت.

قلعه نویی با ارسال نامه ای محرمانه به ضرغامی از او خواسته که تصویر و مصاحبه هایش از برنامه 90 پخش نشود. این شایعه ای است که بعد از برنامه سه شنبه شب 90 شنیده شد. دلیل انتشار این شایعه غیبت سرمربی استقلال در بحث داغ این برنامه و همچنین پخش مختصر کنفرانس مطبوعاتی این مربی از این برنامه بود.

بخش زیادی از برنامه 90 به دعوای بازی استقلال و گسترش فولاد اختصاص داشت. میرشاد ماجدی و رسول خطیبی که قبل از این برنامه در رسانه ها با هم درگیر شده بودند این بار تلفنی مقابل هم قرار گرفتند و از خجالت هم درآمدند اما در این مجادله که بخشی از آن به امیر قلعه نویی ارتباط پیدا می کرد هیچ حرفی از این مربی به میان نیامد و خبری از تماس تلفنی نبود.

حتی پخش کنفرانس مطبوعاتی قلعه نویی در تبریز هم بیشتر از 30 ثانیه نشد و تنها چند جمله مختصر از او در مورد بازی روی آنتن رفت. پیش از این امیر قلعه نویی در نامه ای به صدا و سیما از مدیران صدا و سیما خواهد بود به هیچ وجه تصویرش در برنامه 90 پخش نشود و در کل فردوسی پور او را ندید بگیرد.

امیر قلعه نویی که همیشه با فردوسی پور مشکل داشته در یک سال گذشته مشکلاتش جدی تر شده و درگیری های آنها بیشتر شده است. اینطور که گفته می شود قلعه نویی در این نامه از مسئولان خواسته برای دور شدن تیمش از حاشیه در بازی های لیگ قهرمانان آسیا و برای اینکه استقلال بتواند از نام ایران دفاع کند حاشیه ها را از او و تیمش دور کرده و او را در برنامه 90 نادیده بگیرند.

البته این  اختلافات ارتباطی به استقلال ندارد و قلعه نویی در سپاهان و تیم ملی و حتی مس کرمان هم با این برنامه و مجری اش مشکل داشته است.


ویدیو : چرا 90 قلعه نویی را نشان نداد؟