چرا کورک از والیبال ایران می ترسد؟ : تیم ملی والیبال ایران بعد از سه بازی تقریبا ...


تیم ملی والیبال ایران بعد از سه بازی تقریبا بی دردسر جام جهانی و کسب 6 امتیاز، ساعت 7:30 صبح فردا مقابل لهستان بازی می کند. خبرآنلاین: بعد از استراحت یک روزه، جام جهانی برای والیبالیست های ایرانی وارد فاز جدیدی می شود. با این بازی در واقع شاگردان کواچ پا در راه سختی می گذارند. راهی سخت برای كسب سهمیه المپیک. سختی بازی برای هر دو تیم مدعی است؛ هم لهستان و هم ایران. چرا که آنتیگای فرانسوی و شاگردانش به خوبی می دانند ایران حریف دست و پا بسته ای نیست. با اینکه بازی اول را به آرژانتین باخته اما باز ایرانی ها می توانند تهدید جدی برای آنها باشند. برای قطع نوار پیروزی های آنها در مرحله اول جام جهانی. از طرفی ایرانی ها همیشه مقابل تیم های بزرگ روی دیگر خود را نشان می دهند. حتی برایشان قهرمان جهان و المپیک هم فرقی نمی کند.

آنها شاید فردا بخواهند با قدرت نمایی مقابل قهرمان جهان ناکامی بازی اول را جبران کنند. شاید همین مساله لهستانی ها را ترسانده. ترس لهستانی ها تا حدی زیاد است که بارتوش کورک از حس بدش درباره این بازی می گوید: «احساس خوبی درباره بازی با ایران ندارم. بازی خیلی سختی مقابل ایران داریم. همه فکر خودمان را متمرکز می کنیم.» البته ترس او و هم قطارانش از تیم ملی والیبال ایران خیلی هم بیراه نیست.

 چرا که ایرانی ها از وقتی پا به لیگ جهانی گذاشته اند نشان داده اند هر وقت اراده کنند هیچ تیمی جلودارشان نیست. آنها سه بار باخت در لیگ جهانی را مقابل ایران تجربه کرده اند. با اینکه درلیگ جهانی امسال سه بار و حتی جام واگنر قرعه برد به نام آنها افتاد، اما خوب می دانند ایران تیم قابل پیش بینی نیست و اگر روزش باشد، حریفش را وادار به تسلیم می کند. به خاطر همین می گوید: «ایران تیمی با آمادگی بدنی بالاست و خیلی خوب والیبال بازی می کند. ما باید از نظر ذهنی برای این مسابقه آماده باشیم. ایران هم مثل روسیه والیبال را در سطح بالایی به نمایش می گذارد.»


ویدیو : چرا کورک از والیبال ایران می ترسد؟