چرا پرنده‌های فلوریدا آشیانه خود را رها کردند؟ : در پدیده ای شگفت انگیز، تعداد ...


در پدیده ای شگفت انگیز، تعداد زیادی از پرندگان در سواحل فلوریدا در آمریکا آشیانه و تخم های خود را رها کرده و می روند. وبسایت شفقنا: در پدیده ای شگفت انگیز، تعداد زیادی از پرندگان در سواحل فلوریدا در آمریکا آشیانه و تخم های خود را رها کرده و می روند.

به گزارش آسوشیتدپرس، در این اتفاق که در حیات وحش بی سابقه است، پرندگان مختلف در ساحل Seahorse Key آشیانه های خود روی درختان را ترک کرده و رفته اند؛ تخم این پرندگان نیز به حال خود رها شده که تعداد بی شماری از آنها در حال نابودی است.

در این پدیده که محدود به یک گونه از پرندگان نشده است، پلیکان ها، مرغان ماهیخوار منقار قاشقی و اگرت های برفی لانه های خود را روی درختان ترک کرده و تخم های خود را نیز رها نموده اند.

مقامات پارک ساحلی می گویند این منطقه دیگر یک مکان مرده است. این منطقه که در سال 1929 به عنوان پارک ملی حیات وحش در فلوریدا برگزیده شده سالها بود که از شکار بی رویه رنج می برد اما اکنون دهه ها است که تحت شدیدترین حفاظت ها قرار گرفته و هیچگونه فعالیت انسانی و ساختمانی در آن مشاهده نمی شود.

تمام محققان و زیست شناسان از رها کردن آشیانه ها و تخم ها توسط پرنده ها گیج شده اند. یکی از محققان از دانشگاه فلوریدا می گوید اینکه پرندگان اینگونه رفتار کنند عجیب نیست و پیشتر هم دیده شده اما اینکه همه گونه های پرنده موجود در یک پارک آشیانه های خود را به امان خدا رها کنند بسیار عجیب و باورنکردنی است.

محققانی که بیش از سی سال است این پارک را در تحت نظر دارند، درحال تحقیق روی علت این رفتار عجیب هستند اما هنوز نتوانسته اند به پاسخ قانع کننده ای دست یابند. برخی از محققان بیماری را علت این رفتار دانسته اند و برخی دیگر وجود راکون های مهاجم در منطقه را؛ اما مشخص شده هیچکدام از این موارد علت اصلی مهاجرت پرندگان از این منطقه نیست.

آشیانه , پرنده , فلوریدا

شمس پرنده , عکس پرنده , پرنده مهاجر

ربات پرنده , قفس پرنده , ماشین پرنده

کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند , دایناسور پرنده , بازیگرانی که کشف حجاب کردند

تیاتر شمس پرنده , دریا و ماهی پرنده , لانه پرنده

ماهی پرنده , پرنده سیمرغ , پرنده اسکل

پرنده اسکول , باهوش ترین پرنده , پرواز پرنده

خودرو پرنده , بزرگترین پرنده دنیا , قالیچه پرنده

مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند , بازیگران زن ایرانی که کشف حجاب کردند , ایرانیان باستان چگونه ازدواج می کردند

پرنده عروس هلندی , پرنده فنچ , تیپ شخصیت پرنده ای شما چیست ؟


ویدیو : چرا پرنده‌های فلوریدا آشیانه خود را رها کردند؟