چرا مردم یارانه دوست دارند؟ :   اخبار اقتصادی - چرا مردم یارانه دوست دارند؟ 73 ...



زنان چه نوع کیری دوست دارند , زنان چه مردانی را دوست دارند , یارانه مردم عربستان

 

اخبار اقتصادی - چرا مردم یارانه دوست دارند؟

73 میلیون نفری که 92 درصد یارانه بگیران را تشکیل می دهند و این بدان مفهوم است که تنها 8 درصد یارانه بگیرها با همه تلاش های دولتی ها از دریافت یارانه نقدی انصراف داده اند.

علارغم تلاش همه جانبه مسئولان و نخبگان برای انصراف مردم از دریافت یارانه تنها 8 درصد از کل جامعه از دریافت یارانه انصراف دادند و مابقی اقدام به تکمیل فرم کرده اند.

به گزارش بانکی دات آی آر، هرگاه دوربین های خبری و رسانه ها از مردم می پرسندکه آیا از دریافت یارانه انصراف می دهید با شور و هیجان از اهمیت انصراف می گویند اما حقیقتا آمار با انتظارات مطابقت نداشت.

بازار جوک ها و شوخی های همیشگی هم که پس از ثبت نام یارانه ها رواج پیدا کرد شوخی هایی که بیان طنز گونه حقایق موجود در جامعه اند.

یکی از همین طنزهای جالب را به عنوان مثال می آوریم:
"نمی دونم بابام این فرم یارانه ها رو چطور پر کرده که از کمیته امداد و بهزیستی و مراکز خیریه محل آمدن به ما کمک بلا عوض کنن!!"

بر اساس آمار 73 میلیون و 200 هزار نفر برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کرده اند.

73 میلیون نفری که 92 درصد یارانه بگیران را تشکیل می دهند و این بدان مفهوم است که تنها 8 درصد یارانه بگیرها با همه تلاش های دولتی ها از دریافت یارانه نقدی انصراف داده اند.

اگر بدون ذکر عنوان خبرنگار در اتوبوس و تاکسی به حرف های مردم گوش کنی  به غیر از قشر نیاز مند عده ای بر این باورغلط هستند که این پول مربوط به نفت است و حق آنهاست.

عده ای بر این باورند که کاچی به از هیچ چی و چه کسی پولی که رایگان به او داده می شود را رد نمی کند.

برخی می گویند چرا اصغر آقا همسایه بالایی مان بگیرد و من نه!

دولت توسط قانون موظف شده در مرحله دوم میزان یارانه های پرداختی را کاهش دهد تادرآمد حاصل از آن صرف امور مختلف و ضروری مملکت شود. پس اخیرا در اظهار نظر جدید از روش های جدید برای حذف اقشار پردآمد جامعه خبرداده است.

چالش جدیدی که پیش راه دولت است و به نظر می رسد در کنار یافتن مکانیزم های جدید تشخیص این افراد فرهنگ سازی و قانع کردن مردم به انصراف هم خود چالشی است که نیازمند برنامه ریزی و راهکارهای عملی موثر است.

باید منتظر بود و دید که دولت برای حل این معادله چند مجهولی پیچیده که بر دوشش سنگینی می کند چه راهکاری در پیش خواهد گرفت؟ و مجلس در جهت کمک به دولت برای اجرایی شدن این فاز از هدفمندی یارانه ها چکار می تواند بکند؟
اخبار اقتصادی - بانکی دات آی آر

 


ویدیو : چرا مردم یارانه دوست دارند؟