چرا سیدجلال در الاهلی زیاد بازی نمی‌کند؟ : سید جلال این روزها کمتر برای تیمش ...


سید جلال این روزها کمتر برای تیمش در قطر به میدان می رود. خبر آنلاین: سیدجلال حسینی در آخرین بازی الاهلی نیمکت‌نشین بود. او در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی به میدان رفت. قبل از آن هم کرانچار او را تعویض کرده بود. خیلی‌ها تصور می‌کنند مربی کروات از کیفیت بازی سیدجلال راضی نیست و به همین دلیل او را زیاد بازی نمی‌دهد اما خبرهای رسیده از قطر، حکایت از چیز دیگری دارد.

الاهلی در بازی قبلی خود مقابل الشمال بازی هجومی ارائه داد. تاكتیك حمله در تمرینات الاهلی هم پیاده شد و سیدجلال می‌دانست مقابل تیم قعرنشین جدول، نیمكت‌نشین است. مشكل اینجاست كه كرانچار می‌تواند تنها از سه بازیكن خارجی در تركیب استفاده كند به همین دلیل در بازی‌های هجومی مجبور است سیدجلال را روی نیمكت بنشاند تا از جباری و دو مهاجم خارجی‌‌اش استفاده كند. كرانچار به طور كلی بازی هجومی را در دستور كار قرار داده و این موضوعی است كه سیدجلال را به نیمكت نزدیكتر كرده است. دو عنصر اصلی خط حمله الاهلی خارجی هستند به همین دلیل وقتی بنا به انجام بازی هجومی باشد، ناخواسته سیدجلال است كه باید بیرون بماند.

از سویی خستگی مدافع ایرانی به خاطر بازی‌های فشرده چند سال گذشته باعث شده تا كرانچار به او بیشتر استراحت دهد. زلاتكو در این‌باره می‌گوید: «سیدجلال خسته است و ما باید مراعات حال او را بكنیم. در چند سال گذشته حسینی استراحت نداشته است. سال گذشته وقتی بازی‌های لیگ تمام شد، او به جام‌جهانی‌ رفت و پس از آن دوباره به اردوی تیم برگشت و تمریناتش را ادامه داد. سیدجلال سپس به بازی‌های آسیایی رفت و در سفری طولانی تیم‌ملی را همراهی كرد. او چند سال است كه بازی‌های سنگینی را پشت سر گذاشته به همین دلیل ما تا جایی كه می‌توانیم، باید به او استراحت بدهیم.»

اما در بازی هفته آینده مقابل السد، سیدجلال به طور قطع در تركیب ثابت تیمش قرار می‌گیرد. این مسابقه حساس است و الاهلی بازی را هجومی آغاز نخواهد كرد.


ویدیو : چرا سیدجلال در الاهلی زیاد بازی نمی‌کند؟