چالش فان خال برای وین رونی : سرمربی منچستر‌یونایتد عنوان کرد حضور هیچ بازیکنی ...


سرمربی منچستر‌یونایتد عنوان کرد حضور هیچ بازیکنی از جمله وین رونی در تیم او تضمین شده نیست. خبرگزاری ایسنا: منچستر‌یونایتد در هفته هشتم لیگا باید فردا (دوشنبه) برابر وست‌برومویچ به میدان برود. شاگردان لوئیس فان خال امیدوار هستند با پیروزی در این دیدار رو به رشد خودشان را ادامه دهند.

لوئیس فان خال سرمربی منچستر‌یونایتد پیش از دیدار تیمش برابر وست برومویچ گفت: در تیم من حضور هیچ بازیکنی در ترکیب قطعی نیست. هر بازیکنی که می‌خواهد در ترکیب تیم به میدان برود باید خودش را به من اثبات کند و سپس از فرصتی که در اختیارش قرار می‌گیرد بهترین استفاده را کند. برای بازیکنانم احترام زیادی قائل هستم. به بازیکنانم اعتماد دارم و مطمئن هستم آنها می‌توانند در ادامه فصل عملکرد بهتری از خودشان نشان دهند. وقتی اسم بازیکنان بزرگی چون رونی، کریک و اوانس را می‌شنوید طبیعی است که به وجد بیایید ولی در تیم من حضور هیچ بازیکنی قطعی نیست و آنها باید برای حضور در ترکیب ثابت بجنگند چرا که بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب دارم.

سرمربی هلندی منچستر‌یونایتد در ادامه گفت: من هیچوقت به نام‌ها کاری نداشتم و برای من تنها سطح بازی شاگردانم مهم است. هر بازیکنی که بتواند فلسفه من را بهتر در زمین مسابقه اجرا کند در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.

منچستر‌یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی 150 میلیون پوند هزینه کرد ولی یک مدافع میانی نیز نخرید تا شرایط بدی در این فصل داشته باشد.

فان خال درباره نداشتن مدافع مرکزی گفت: متاسفانه با مشکلات زیادی از جمله مصدومیت دست وپنجه نرم کردیم و این خیلی به ما ضربه زد. خودم هم معتقد هستم این شرایط طبیعی نیست. قطعا به دنبال خرید مدافع مرکزی خواهیم بود تا بتوانیم شرایط خودمان را در ادامه فصل بهتر کنیم. دوست ندارم تا درباره بازیکنی خاص صحبت کنم که در ژانویه خواهیم خرید. تنها می‌توانم این را بگویم که به دنبال مدافع مرکزی خواهیم بود.

منچستر‌یونایتد فردا (دوشنبه) در لیگ برتر برابر وست‌برومویچ به میدان خواهد رفت و سپس یکشنبه در هفته نهم لیگ برتر میزبان چلسی خواهد بود.


ویدیو : چالش فان خال برای وین رونی