«چارلیز ترون» و «شان پن» ازدواج می کنند : چارلیز ترون و شان پن که از سال گذشته ...


چارلیز ترون و شان پن که از سال گذشته با هم هستند هنوز نامزدی خود را به طور رسمی اعلام نکرده اند. اما گفته می شود که آنها قرار گذاشته اند که تمام عمرشان را با هم بگذرانند و این روزها مشغول برنامه ریزی درباره زمان و مکان آن هستند.         پادشا: چارلیز ترون و شان پن که از سال گذشته با هم هستند هنوز نامزدی خود را به طور رسمی اعلام نکرده اند. اما گفته می شود که آنها قرار گذاشته اند که تمام عمرشان را با هم بگذرانند و این روزها مشغول برنامه ریزی درباره زمان و مکان آن هستند.

این دو هنرپیشه اسکاری بیش از یک سال است که وارد رابطه عاطفی با یکدیگر شده اند. آنها تعطیلات کریسمس گذشته را با هم در هاوایی گذراندند.

 این دو تمام وقتشان را با هم می گذرانند و در تمام مراسم ها با هم حضور پیدا می کنند. آنها حتی هنگام کار هم مجبور نیستند از هم جدا باشند، زیرا در فیلم جدیدی که پن کارگردانی کرده است، «آخرین چهره»، چارلیز ترون همراه با «خاویر باردم» در نقش اول بازی می کند.

چارلیز ترون , این پسران با شما دختران ازدواج نمی کنند  , چرا مردها حلقه ازدواج دست نمی کنند؟

شان با جکسون پسر چارلیز هم رابطه خوبی برقرار کرده است و این سه نفر را زیاد همراه باهم می بینیم.

چارلیز ترون در گفتگو با مجله Vogue گفته است: «ما بیش از 18 سال است که همدیگر را می شناسیم ولی تا قبل از این فقط دوست های خوبی برای هم بودیم». او اضافه کرد این رابطه خیلی آرام و راحت پیش رفته تا به اینجا رسیده است. اگر عجله می کردیم ممکن بود همه چیز را خراب کنیم، ولی الان همه کسانی که من را می شناسند می بینند که چقدر این رابطه روی من تاثیر گذاشته است.

شان پن پیش از این دو بار، یک بار با «مدونا» و بار دیگر با «رابین رایت» ازدواج کرده بود. چارلیز ترون نیز یک نامزدی طولانی مدت 13 ساله را پشت سر گذاشته است.


ویدیو : «چارلیز ترون» و «شان پن» ازدواج می کنند