پیگرینی: هیچ خبری از دی‌بروین ندارم : سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ادعا کرد ...


سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ادعا کرد نمی‌داند که پروسه انتقال هافبک بازیساز ولفسبورگ به تیم او در چه مرحله‌ای قرار دارد. خبرگزاری تسنیم: مانوئل پیگرینی پس از پیروزی خانگی 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) تیمش برابر واتفورد تازه صعود کرده در هفته چهارم لیگ برتر از وضعیت انتقال کوین دی‌بروین به جمع شاگردانش ابراز بی‌اطلاعی کرد.

طی یکی دو روز اخیر اخبار ضدونقیضی درباره پیوستن هافبک بازیساز بلژیکی ولفسبورگ به منچسترسیتی منتشر شده است و برخی از آنها از قریب‌الوقوع بودن این جابه‌جایی حکایت داشته‌اند. این اتفاق هنوز رخ نداده است و پیگرینی هم تأکید کرد که از پایان این ماجرا اطلاعی ندارد.

او که تیمش با کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در فصل جدید لیگ برتر اکنون با 12 امتیاز، صدرنشین بلامنازع جدول رده‌بندی لیگ برتر است، اظهار داشت: من هیچ خبری از دی‌بروین ندارم. شما خبر دارید؟ من به سؤال شما درباره این موضوع همان جوابی را می‌دهم که شما و دیگر خبرنگاران از من درباره شایعات می‌پرسید و آن این است: من نمی‌توانم درباره شایعات حرف بزنم.

پیگرینی ادامه داد: آیا او قرارداد بسته است؟ این اولین باری است که چنین خبری را می‌شنوم. او هنوز قرارداد نبسته است. من طوری که خودم بخواهم به سؤالات جواب می‌دهم، نه طوری که شما می‌خواهید. نمی‌توانم درباره چیزهایی که هرگز به من گفته نمی‌شود، حرفی بزنم و بگویم که دی‌بروین با ما قرارداد بسته است. ذهن من تا الان درگیر بازی بود، نه اتفاقاتی که در منچستر در حال رخ داده است. من به اتفاقاتی که در 90 دقیقه بازی‌مان برابر واتفورد رخ می‌داد، فکر می‌کردم.

سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر درباره پیروزی تیمش برابر واتفورد هم عنوان کرد: من فکر می‌کنم که بازی با بازیکنان خلاقی مانند آگرو، نصری، سیلوا و توره به ارتقای سطح باز‌ی‌مان کمک فراوانی خواهد کرد و می‌توانیم گل‌های فراوانی به ثمر برسانیم. فکر می‌کنم که ما در این بازی دقیقاً مشابه سه بازی قبلی‌مان کار کردیم و تیمی بسیار باثبات هستیم. در این چهار هفته حریفان متفاوتی داشته‌ایم، اما برای رویارویی با همه آنها راه‌حل داشتیم به خصوص برای بازی برابر واتفورد که به دلیل دفاع خوب حریف نمی‌توانستیم موقعیت‌های گلزنی زیادی خلق کنیم. از این بابت من بسیار خوشحالم.


ویدیو : پیگرینی: هیچ خبری از دی‌بروین ندارم