پیگرینی: فصل خیلی‌ خوبی داشته‌ایم : سرمربی شیلیایی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش ...


سرمربی شیلیایی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش مقابل ساوتهمپتون اعلام رضایت و عنوان کرد تیمش فصل خوبی را سپری می‌کند. خبرگزاری تسنیم: مانوئل پیگرینی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته چهاردهم لیگ برتر با برتری 3 بر یک مقابل ساوتهمپتون به صدر جدول این رقابت‌ها بازگشتند، اظهار داشت: هفته آسانی نبود. ما از 6 بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده بودیم، از این رو شکست تیم سرسختی که در بازی‌های خارج از خانه شکستی را متحمل نشده بود، برای‌مان خیلی اهمیت داشت.

وی همچنین در خصوص تعویض مهاجم آرژانتینی‌اش در دقیقه 64 به دلیل مصدومیت عنوان کرد: بیرون کشیدن آگرو از زمین بنابر احتیاط بود. پیش از بازی با سرخیو صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که او تنها 65 دقیقه بازی کند. ضربه‌ای به پاشنه آگرو خورده، ولی خیلی مهم و جدی نیست. او سه بازی است که پشت‌سر هم بازی می‌کند و برای همین بود که او را بیرون کشیدیم. به هر حال برای ما  نظر کادر پزشکی از روند ریکاوری سرخیو خیلی اهمیت دارد.

سرمربی شیلیایی من‌سیتی تأکید کرد: از عملکرد تیم و واکنشی که از خود در این بازی نشان داد، خوشحالم. ما حتی تا زمان به ثمر رساندن گل سوم خود کمی عصبی بودیم، با این حال از عملکردمان و نتیجه راضی هستم. از حالا هم باید به فکر ریکاوری برای بازی سه‌شنبه باشیم چون رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه برای‌مان اهمیت دارد.

پیگرینی با هشدار به شاگردانش تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم، نباید در بازی‌های خانگی امتیاز از دست بدهیم. ما 6 امتیاز در بازی مقابل لیورپول و وستهام از دست دادیم. انجام بازی‌های زیاد با یک سری بازیکنان خاص آسان نیست، ولی به نظرم شروع هر بازی خیلی اهمیت دارد. ما چهارشنبه یک بازی خیلی سخت مقابل یوونتوس داشتیم و تنها 72 ساعت زمان برای ریکاوری وقت داشتیم ولی ساوتهمپتون یک هفته فرصت ریکاوری و آماده‌سازی برای این بازی داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گل سومی که الکساندر کولاروف به ثمر رساند، خیال ما را راحت کرد. شاید ما هفته خوبی را نداشتیم، ولی در لیگ قهرمانان اروپا، جام اتحادیه و لیگ برتر همچنان وضعیت خوبی داریم. به هر حال بحرانی در کار نیست و فصل خیلی خوبی است.


ویدیو : پیگرینی: فصل خیلی‌ خوبی داشته‌ایم