پیگرینی: این پیروزی راحت به دست نیامد : هر چند منچسترسیتی پیروزی پر گلی برابر ...


هر چند منچسترسیتی پیروزی پر گلی برابر کریستال پالاس به دست آورد اما سرمربی این تیم معتقد است تیمش بازی سختی را پشت‌سر گذاشته است. خبرگزاری ایسنا: به نقل از dpa، فیروزه‌ای‌ها در هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس پیروزی راحتی را به دست آوردند. این تیم که در ورزشگاه اتحاد از کریستال پالاس پذیرایی کرد، موفق شد با چهار گل به پیروزی برسد تا با 43 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال به رده دوم جدول رده بندی صعود کند.

مانوئل پیگرینی در نشست خبری بعد از بازی گفت: درست است با اختلاف زیادی به پیروزی رسیدیم اما به هیچ وجه بازی آسانی نبود. از همان آغاز با مشکل مواجه بودیم اما چون حرفه‌ای‌تر بازی کردیم، توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

سرمربی سیتی ادامه داد: با دو گلی که در نیمه نخست به ثمر رساندیم، کارمان را بسیار راحت کردیم. بازیکنان کریستال پالاس برای کسب یک امتیاز به میدان آمده بودند و به همین خاطر، بازی دفاعی صرف را در دستور کار خود قرار دادند اما خوشبختانه موفق شدیم با یک بازی هجومی به پیروزی برسیم. بازی سختی بود ولی مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم. از عملکرد بازیکنان رضایت دارم و امیدوارم در دیدارهای آینده هم عملکرد خوبی داشته باشیم.


ویدیو : پیگرینی: این پیروزی راحت به دست نیامد