پیکر استاد کسایی شبانه در اصفهان دفن شد : حسن کسایی بعد از ظهر روز 25 خردادماه ...


حسن کسایی بعد از ظهر روز 25 خردادماه سال جاری ـ بر اثر سرطان و نیز بیماری «زونا» از دنیا رفت و نیمه شب گذشت بدون هیچ اطلاع‌رسانی به خاك سپرده شد. خبرگزاری ایسنا: استاد حسن کسایی در «تخت فولاد» اصفهان و در نزدیکی استاد «تاج اصفهانی» به خاک سپرده شد.

 این استاد عرصه‌ی موسیقی، بنا بر وصیت خودش در «تخت فولاد» اصفهان و در نزدیکی آرامگاه استاد آواز ایران، «تاج اصفهانی» آرام گرفته است.

طبق مشاهدات ظهر امروز (جمعه 26 خرداد ماه) تعدادی از دوستداران حسن کسایی بر سر مزارش که بر روی آن نوشته بود: «حسن کسایی، خداحافظ خالق سلام» گرد آمده و افرادی با خواندن آوازهایی یاد و خاطره بزرگترین استاد نی ایران را گرامی داشتند.

مراسم تشییع پیکر استاد سلیم موذن زاده , پیکر داوود رشیدی تشییع شد مشایخی رشیدی استاد من بود تصاویر  , مراسم تشعییع پیکر استاد سلیم موذن زاده

فروغ بهمن‌پور ـ پژوهشگر موسیقی ـ و پدیدآورنده کتاب «آتشی در نیستان» که بر سر مزار این هنرمند حاضر بود، در خصوص به خاکسپاری‌اش گفت: خانواده استاد بنا به وصیت ایشان پیگیری خاكسپاری ایشان در این محل بودند.

وی در عین حال یادآور شد: روزی برای مراسم سالگرد استاد تاج اصفهانی به همراه استاد حسن کسایی به اصفهان آمده بودم که استاد گفت: «تاج این‌جا است و من هم همین اطراف هستم.»

مراسم تشییع پیکر استاد سلیم موذن زاده با نوای زینب زینب , تشییع پیکر استاد فرهنگ شریف , طراحی سایت در اصفهان

به گفته‌ی بهمن‌پور؛ مجلس ترحیم استاد حسن كسایی روز یک‌شنبه 28 خردادماه ساعت 8:30 دقیقه صبح در مسجد سید اصفهان برگزار خواهد شد.

 حسن کسایی بعد از ظهر روز  25 خردادماه سال جاری ـ بر اثر سرطان و نیز بیماری «زونا» از دنیا رفت و نیمه شب گذشت بدون هیچ اطلاع‌رسانی به خاك سپرده شد.        


ویدیو : پیکر استاد کسایی شبانه در اصفهان دفن شد