پیوستن شزنی به رم قطعی شد : دروازه‌بان لهستانی تیم فوتبال آرسنال در فصل آینده ...


دروازه‌بان لهستانی تیم فوتبال آرسنال در فصل آینده از دروازه قرمزپوشان پایتخت ایتالیا حفاظت خواهد کرد. خبرگزاری تسنیم: شایعه‌ای که از چندی پیش به گوش می‌رسید و از تلاش رم برای جذب وویسیچ شزنی، دروازه‌بان لهستانی آرسنال حکایت داشت به حقیقت پیوست، چرا که خود او این موضوع را تأیید کرد.

شزنی که فصل گذشته با درخشش داوید اوسپینا در آرسنال، جایگاه خود در ترکیب اصلی توپچی‌ها را از دست داد و اکنون با پیوستن پتر چک به جمع شاگردان آرسن ونگر، شانس خود را برای بازگشت به ترکیب حتی کمتر از قبل می‌بیند، تصمیم گرفته است که ورزشگاه امارات را ترک کند و به تیمی ملحق شود که به او برای رفتن به میدان فرصت بدهد.

شزنی اعلام کرد که رم را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرده است و امروز (دوشنبه) راهی پایتخت ایتالیا می‌شود تا مراحل پیوستنش به نایب قهرمان فصل گذشته سری A را کامل کند.
او با گذاشتن یک پیام ویدئویی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: عصر بخیر جالوروسی. اکنون بسیار خوشحال هستم، چون دارم به رم می‌روم. به زودی تو را می‌بینم.

طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی شزنی امروز در صورتی که تست‌های پزشکی باشگاه رم را با موفقیت پشت سر بگذارد، با این تیم قرارداد خواهد بست. گفته شده است که جالوروسی قصد دارد شزنی را برای یک سال از آرسنال قرض بگیرد، اما در قرارداد او بندی بگنجاند که به این تیم اجازه می‌دهد در پایان فصل پیش رو، در صورت تمایل این قرارداد را قطعی کند.


ویدیو : پیوستن شزنی به رم قطعی شد