پیمان معادی با مورگان فریمن همبازی شد : فیلم سینمایی «آخرین شوالیه‌ها» با بازی ...



فیلم سینمایی «آخرین شوالیه‌ها» با بازی «مورگان فریمن» که فیلمبرداری آن از سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز شده بود، پس از حدود ۳ سال سرانجام از روز جمعه در آمریکا اکران شد.

  فیلم پیمان معادی با مورگان فریمن , پیمان معادی , مورگان فریمن

 فیلم اکشن و حماسی «آخرین شوالیه‌ها» که فیلمبرداری آن از نوامبر سال 2012 میلادی آغاز شده بود، سرانجام از جمعه گذشته با درجه R در آمریکا به نمایش درآمده است. دلیل قرار گرفتن این فیلم در این درجه وجود صحنه‌های خشن عنوان شده است.
 
«آخرین شوالیه‌ها» به کارگردانی «کازوآکی کیریا»، فیلمساز ژاپنی، داستان رهبر و ریش سفید یک روستان به نام باروتوک (با بازی مورگان فریمن) است که رشوه مشاور پادشاه را نمی‌پذیرد و به همین خاطر به مجازات مرگ محکوم می‌شود و به همین خاطر شوالیه‌های باقی مانده در این روستا درصدد انتقام از پادشاه برمی‌آیند.
 
در این فیلم «پیمان معادی» نقش پادشاه خونخوار و ستمگر و «شهره آغداشلو» نقش زنی به نام ماریا را بازی می‌کند. «کلایو اوون» نیز در این فیلم نقش شوالیه‌ای شجاع را به عهده دارد.
 
به گزارش سایت آی‌ام‌دی‌بی، «شوالیه تاریکی» محصول مشترک دو کشور کره جنوبی و جمهوری چک است و «مایکل کونیوس» فیلمنامه آن را نوشته است. بنا بر این گزارش، این فیلم قرار است 10 آوریل در لیتوانی و 17 آوریل در انگلستان به نمایش درآید. 

فیلم های پیمان معادی , سریال جدید پیمان معادی , پیمان معادی و کریستن استوارت

 

مورگان فریمن، , سریال پیمان معادی , بیوگرافی پیمان معادی

 

 فیلم جدید پیمان معادی , مورگان فریمن در ایران , پیمان معادی و همسرش

 

اخبار فرهنگی - ستاره ها

 


ویدیو : پیمان معادی با مورگان فریمن همبازی شد