پیش بینی نامزدهای اسکار ۲۰۱۳ : پیش بینی نامزدهای اسکار ۲۰۱۳ نیمه شب جمعه ، ...



نامزدهای اسکار 2017 , نامزدهای اسکار 2016 , پیش بینی اسکار 2017 فروشنده شانس اول

پیش بینی نامزدهای اسکار ۲۰۱۳

نیمه شب جمعه ، در حالیکه بسیاری از مردم جهان خواب هستند ، تعدادی از ستاره های هالیوود مثل ، هیو جکمن ، نیکول کیدمن ، کیت اربن ، نائومی واتز با نگرانی منتظر اعلام اسامی نامزدهای جوایز اسکار ۲۰۱۳ خواهند بود.

شب جمعه ،آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک یا همان اسکار، اسامی نامزدهای دریافت جوایز هشتاد و پنجمین دوره این رقابتها را اعلام خواهد کرد.

ظاهرا" کارشناسان مطمئن هستند که نام هیو جکمن و نائومی واتز در لیست نامزدهای اسکار امسال دیده خواهد شد اما درباره انتخاب شدن نیکول کیدمن و کیت اربن شک دارند.

اگرچه نیکول کیدمن بخاطر بازی در فیلم پسر کاغذی در رقابتهای "گلدن گلابز "و "اسکرین اکترز گیلد "نامزد دریافت جایزه شد اما بسیاری از کارشناسان پیش بینی کرده اند که نیکول کیدمن برای دریافت جایزه اسکار نامزد نمی شود.

اما شاید کیت اربن که آهنگ فیلم" عمل شجاعانه" را خوانده است ، برای نامزد شدن در بخش بهترین آهنگ اصلی ، شانس بیشتری داشته باشد.

در ماه دسامبر، ۷۵ آهنگ به عنوان نامزدهای اولیه این بخش از رقابتهای اسکار توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک انتخاب و اعلام شدند و روزپنج شنبه ۵ آهنگ به عنوان نامزدهای نهایی اسکار ۲۰۱۳ معرفی خواهند شد. آهنگ کیت اربن با نام " برای تو " نیز یکی از این ۷۵ آهنگ بود.

لس آنجلس تایمز در لیستی که برای پیش بینی نامزدهای احتمالی بهترین بازیگر نقش مکمل اسکار امسال تهیه کرد نامی از نیکول کیدمن نبرد و در عوض روی بازیگرانی مثل آنا هاتاوی (فیلم بینویان)، سالی فیلد (فیلم لینکولن ) ، امی آدامز (فیلم مرشد)و هلن هانت ( فیلم جلسات) تمرکز کرد.

اما " نام هیو جکمن به عنوان یکی از نامزدهای بخش بهترین بازیگر مرد و نام نائومی واتز به عنوان یکی از نامزدهای بخش بهترین بازیگر زن تقریبا" در تمام لیستهای پیش بینی اسکار دیده می شود و ظاهرا" همه کار شناسان از حضور این دو ستاره در مراسم اهدای جوایزکه در تاریخ ۲۴ فوریه برگزار می شود اطمینان دارند.

در بخش بهترین بازیگر مرد ، رقیب اصلی هیو جکمن (بازیگر نقش اصلی فیلم بینوایان )، دانیل دی لوئیس ( بازیگر نقش آبراهام لینکولن )است.

در بخش بهترین فیلم ، موزیکال بینوایان به کارگردانی تام هوپر و فیلم لینکولن به کارگردانی استیون اسپیلبرگ بیشترین شانس را دارند و رقیبان اصلی این بخش محسوب می شوند./آفتاب

 


ویدیو : پیش بینی نامزدهای اسکار ۲۰۱۳