پیش بینی علی پروین از قهرمان لیگ برتر : وقتی پرسپولیس حال و روز خوبی داشته ...


وقتی پرسپولیس حال و روز خوبی داشته باشد با علی پروین راحت‌تر می‌توان درباره مسائل روز فوتبال صحبت کرد؛ بخصوص بعد از یک ال‌کلاسیکوی تماشایی که ساعاتی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال اهواز برگزار شد و این ماجراهای فوتبالی، پروین را سر ذوق می‌آورد. وب سایت برنامه نود: وقتی پرسپولیس حال و روز خوبی داشته باشد با علی پروین راحت‌تر می‌توان درباره مسائل روز فوتبال صحبت کرد؛ بخصوص بعد از یک ال‌کلاسیکوی تماشایی که ساعاتی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال اهواز برگزار شد و این ماجراهای فوتبالی، پروین را سر ذوق می‌آورد.

پروین از شرایط این روزهای پرسپولیس بسیار راضی و بسیار امیدوار به نظر می‌رسد.

علی آقا بازی پرسپولیس - استقلال اهواز را دیدید؟

دیدم اما حیف که فقط یک گل بیشتر نداشت. بچه‌ها حداقل باید با اختلاف ۶-۵ گل پیروز می‌شدند اما در این شرایط سه امتیاز مهم بود. من که خیلی به این تیم خوشبینم.

چطور؟

برای اینکه خیلی خوب بازی می‌کنند. شما ببین چندتا فرصت گل داشتند. الان هم اختلاف‌شان با صدر جدول هفت امتیاز بیشتر نیست و اگر کمی بجنبند به جمع ۴-۳ تیم اول می‌رسند.

همین الان اختلاف‌شان با تیم سوم جدول دو امتیاز است.

خدا پدرت را بیامرزد. من فکر می‌کنم تا پایان نیم‌فصل می‌توانند به جمع سه تیم بیایند. الان تیم هماهنگ‌تر از هفته‌های اول است و برانکو هم زحمت خودش را می‌کشد. اصلا از قول من بنویس جام قهرمانی این فصل برای یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال است.

پرسپولیس یا استقلال؟

بله، استقلال که خداوکیلی خوب بازی می‌کند و پرسپولیس با همین روند خودش را بالا می‌کشد. من که اینطوری فکر می‌کنم. فقط بازیکنان باید همه تلاش‌شان را به کار بگیرند. این تیم می‌تواند دل هواداران را شاد کند. شما این حرف مرا داشته باش که قهرمانی برای یکی از این دو تیم است.

این هفته با نفت بازی می‌کنند.

نفت تیم خوبی است و نسبت به روزهای اول لیگ بهتر نتیجه می‌گیرد اما ما هم پرسپولیس هستیم. من فکر می‌کنم بازی خوبی شود.

مهدی طارمی در بازی با استقلال اهواز بیشتر از انگشتان یک دست موقعیت از دست داد.

طارمی فوتبالیست خیلی خوبی است و الان به خاطر این چند موقعیتی که از دست داد نباید او را کوبید. مطمئن باش اگر خسته نبود بیشتر از یک گل می‌زد. شما نگاه کن، بیشتر موقعیت‌هایی را که از دست داد خودش ایجاد کرده بود و این مساله برای یک مهاجم امتیاز بزرگی است اما من هم قبول دارم که ۶-۵ گل مسلم را نزد که اگر زده بود با اختلاف زیاد در بالای جدول گلزنان می‌ایستاد.

چقدر شانس آقای گلی دارد؟

من که دعا می‌کنم هیچ‌وقت مصدوم نشود. این بچه توان رسیدن به عنوان آقای گلی را دارد. الان هم اتفاقی نیفتاده و خیلی زود باید خودش را پیدا کند.

اعتراض به داوری‌ها همچنان ادامه دارد؟

این بندگان خدا را خیلی مورد انتقاد قرار می‌دهند و به قول معروف می‌زنند. در این شرایط وقتی می‌خواهند بهتر قضاوت کنند بدتر می‌شود. به نظر من باید انتقادها کمتر شود تا آنها راحت‌تر قضاوت کنند.

علی آقا ال‌کلاسیکو را دیدید؟

من حدود ۴۰-۳۰ دقیقه آخرش را دیدم. این بارسلون آخر فوتبال است و هیچ تیمی جلودارش نیست. انگار داشتند با یک تیم محلی بازی می‌کردند. اینقدر به هم پاس می‌دهند که حریف کلافه می‌شود.

مسی هم از ابتدا در ترکیب نبود؟

وقتی بازی را دیدم مسی در زمین بود و تصور می‌کردم که از اول در ترکیب بوده اما شما نگاه کن بارسلونا بدون مسی هم سه گل به رئال می‌زند و بعد هم گل چهارم. خود شما هم شاید فکرش را نمی‌کردید که بارسلونا اینطوری برنده شود اما رئال با اینکه در زمین خودش بازی می‌کرد، حرف زیادی برای گفتن نداشت.


ویدیو : پیش بینی علی پروین از قهرمان لیگ برتر