پیش بینی شرایط جوی کشور : آسمان استان تهران روز آینده صاف تا کمی ابری در پاره‌ای ...



پیش بینی وضع جاده های کشور , شرایط سفر زمینی به کشور آذربایجان , شرایط پست به خارج از کشور

آسمان استان تهران روز آینده صاف تا کمی ابری در پاره‌ای نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در استان تهران فردا به ترتیب ۹ درجه و ۱ درجه است.

براساس نقشه‌های هم‌دیدی و آینده‌نگری، تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور است؛ امروز به تدریج از نوار غربی کشور از میزان بارش‌ها کاسته شده و به صورت پراکنده تا اوایل شب این موضوع ادامه دارد.

در نواحی جنوب غرب، جنوب و مرکز کشور بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود که در شرق کشور نیز بارش پراکنده باران و برف در بعدازظهر امروز دور از انتظار نیست.

ادامه فعالیت این سامانه بارشی روز آینده سبب بارش در جنوب شرق و مناطقی از مرکز کشور می‌شود و روز شنبه از شدت فعالیت این سامانه کاسته می‌شود با این وجود بارش باران در شرق و جنوب کشور در روز مذکور دور از انتظار نیست.

آسمان استان تهران روز آینده صاف تا کمی ابری در پاره‌ای نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما روز آینده در استان تهران، ۹ درجه و ۱ درجه است.

همچنین آسمان استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس روز آینده ابری و در شهرهای جنوبی استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما در این استان فردا ۱۲ درجه و ۱- درجه است.

روز آینده استان‌های آذربایجان غربی ( ۸- درجه)، زنجان (۱۰- درجه)، همدان (۱۰- درجه) و استان مرکزی (۸- درجه)، سردترین استان‌های کشور خواهند بود.

همچنین استان بوشهر با دمای ۱۹ درجه بالای صفر و هرمزگان با ۲۴ درجه بالای صفر، گرمترین استان‌های کشور در روز آینده خواهند بود.

 

اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو : پیش بینی شرایط جوی کشور