پیش بازی چلسی -تاتنهام : دو تیم چلسی و تاتنهام، امروز در فینال جام اتحادیه، ...


دو تیم چلسی و تاتنهام، امروز در فینال جام اتحادیه، در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ورزش سه: یک دهه از قهرمانی در جام اتحادیه مورینیو به همراه چلسی که اولین جام او با این تیم بود می‌گذرد و حالا سرمربی پرتغالی به دنبال تکرار موفقیت های گذشته است.

چلسی

شاگردان ژوزه مورینیو در حالی پا به این دیدار می‌گذارند که آقای خاص، این بازی را مهم ترین دیدار فصل تیمش خواند. کسب این جام می‌تواند اولین گام چلسی برای کسب سه گانه باشد. آنها در لیگ برتر با 5 امتیاز اختلاف نسبت به سیتی در صدر جدول قرار دارند و در لیگ قهرمانان، در خانه پاریس سنت ژرمن موفق شدند 1-1 این تیم را متوقف کنند و در واقع در هر دو جام دیگر شانس خوبی برای قهرمانی دارند. آقا خاص پس از بازگشت به چلسی، هنوز موفق به کسب جامی نشده و موفقیت در این جام، می‌تواند مثل سال 2005، شروعی رویایی برای او به همراه چلسی باشد. جان اوبی میکل، همچنان تنها مصدوم چلسی است و ماتیچ به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

تاتنهام

شاگردان مائوریکو پوچتینو، با حذف از لیگ اروپا، حال تمام تمرکز خود را برای کسب این جام خواهند کرد. تاتنهام با شکست مقابل فیورنتینا، از دور مسابقات کنار رفت، رقابتی که شانس خوبی برای رسیدن به نیمه نهایی و فینال آن داشت.اسپرز ها در 5 بازی ایخر خود، 2 تساوی، 2 شکست و 1 پیروزی کسب کرده اند که آخرین پیروزی آنها به دیدار مقابل تاتنهام باز می‌گردد. آمار تاتنهام مقابل چلسی، تعریفی ندارد ولی در دیدار رفت لیگ برتر، انها موفق به کسب پیروزی 5-3 شدند. در 5 بازی اخیر دو تیم، 2 پیروزی سهم چلسی، 1 پیروزی سهم تاتنهام و 2 تساوی نیز ثبت شده است.


ویدیو : پیش بازی چلسی -تاتنهام