پیش بازی ولفسبورگ - بایرن مونیخ : دو تیم ولفسبورگ و بایرن مونیخ، امشب در ورزشگاه ...


دو تیم ولفسبورگ و بایرن مونیخ، امشب در ورزشگاه فولکس‌واگن آره‌نا شهر ولفسبورگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ورزش سه: دو تیم ولفسبورگ و بایرن مونیخ، امشب در ورزشگاه فولکس‌واگن آره‌نا شهر ولفسبورگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ولفسبورگ

ولفسبورگ با کسب 18 امتیاز از 10 بازی در رده ی چهارم بوندس لیگا قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 شکست کسب کرده اند و به نظر می‌رسد پس از چند بازی که نتایج خوبی کسب نکردند، دوباره به روند پیروزی بازگشته اند.همچنین آنها در دیدارهای اخیر مقابل بایرن مونیخ نیز تیم قدرتمندی نشان داده اند، هر چند که در دیدار آخر مقابل بایرن و لواندوفسکی تحقیر شدند. در حالی که در آلیانز آره‌نا 1-0 از حریف خود پیش افتاده بودند، لواندوفسکی در عرض 9 دقیقه موفق شد 5 گل وارد دروازه آنها کرده تا باواریایی ها 5-1 پیروز بازی شوند. در سال جاری میلادی نیز ولفسبورگ موفق به شکست دادن بایرن با نتیجه 4-1 شده است.

بایرن مونیخ

شاگردان پپ گواردیولا عملکرد خوبی در هفته‌های اخیر داشته اند و یکی پس از دیگری، تیم‌ها را از دم تیغ خود گذارنده اند. با این حال، انها  با سد محکمی به نام آرسنال برخورد کرده و 2-0 شکست خوردند. با وجود کسب پیروزی در دیدارهای بعدی، بایرن همچنان تحت تاثیر و تحت فشار شکست مقابل آرسنال است. این دیدار، فرصت مناسبی برای صدرنشین بوندس لیگا است تا با کسب پیروزی مقابل یکی از مدعیان قهرمانی بوندس لیگا، بار دیگر قدرت خود را به رخ بکشد. آرین روبن که پس از مدت‌ها دوری از میادین، موفق شد در بازی قبلی برای تیمش گلزنی کند، انگیزه‌های بسیاری برای بازی امروز دارد.


ویدیو : پیش بازی ولفسبورگ - بایرن مونیخ