پیش بازی بارسلونا - والنسیا : دو تیم بارسلونا و والنسیا، امروز در ورزشگاه نوکمپ ...


دو تیم بارسلونا و والنسیا، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ورزش سه: دو تیم بارسلونا و والنسیا، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار می‌تواند تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت قهرمان لالیگا داشته باشد.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه با دو امتیاز اختلاف نسبت به حریف خود، رئال ، در صدر جدول حضور دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند که تساوی انها به دیدار مقابل سویا باز می‌گردد. آبی اناری پوشها پس از مدت‌ها در لالیگا دچار لغزش شدند که این لغزش، سپیدپوشان مادریدی را برای کسب قهرمانی مصمم تر و با انگیزه تر کرده است. حال آنها باید مقابل والنسیایی قرار بگیرند که فصل گذشته موفق شد بارسا را در نوکمپ شکست دهد و این فصل نیز در دیدار رفت، بارسا به زحمت و با گل لحظات پایانی موفق شد خفاش‌ها را شکست دهد.حضور آندرس اینیستا در این بازی هنوز مشخص نیست.

والنسیا

خفاش ها در حال حاضر با کسب 65 امتیاز از 31 بازی، در رده ی چهارم جدول قرار دارند و با یک امتیاز اختلاف، نزدیک‌ترین تعقیب کننده اتلتیکو هستند. همچنین انها خطر سویا را که 3 امتیاز کمتر دارد را نیز حس می‌کنند و پیروزی و کسب نتیجه در این بازی برایشان بسیار مهم است. در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 3 پیروزی سهم بارسا بوده، 1 تساوی و 1 پیروزی هم برای والنسیا به ثبت رسیده که پیروزی به فصل گذشته و دیدار دو تیم در نوکمپ باز می‌گردد. والنسیا برای این بازی مصدومی نخواهد داشت.


ویدیو : پیش بازی بارسلونا - والنسیا