پیش بازی آرسنال - موناکو : دو تیم آرسنال و موناکو، امشب در ورزشگاه امیریتس ...


دو تیم آرسنال و موناکو، امشب در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ورزش سه: آرسن ونگر در مرحله یک شانزدهم مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت، دیداری که او از آن به عنوان یک "شوک احساسی" یاد کرد.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری می‌کنند و موفق شدند بالاتر از منچستریونایتد و ساوتهمپتون، به رتبه ی سوم صعود کنند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند که شکست آنها به دیدار تیم مقابل تاتنهام باز می‌گردد. حال آنها مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که آرسن ونگر، 7 سال در این تیم مربی گری کرده است. آرسنال چهار فصل است که از رسیدن به نیمه نهایی باز می‌ماند. در دو سال اخیر بایرن مونیخ و سال‌هایش پیش تر، میلان و بارسلونا موفق به حذف آنها شدند. چمبرلین و آرون رمزی، احتمالا قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

موناکو

شاگردان یاردیم با کسب 43 امتیاز از 25 بازی ، در رده ی چهارم جدول لوشامپیونه قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی کسب کرده اند و حالا دیدار سختی در امیریتس مقابل آرسنال پیش رو خواهند داشت. دو تیم پیش تر تقابلی با یکدیگر نداشته اند و این اولین بازی بین آنها خواهد بود. پس از سقوط به دسته پایین تر، این اولین باری است که موناکو موفق شده به چمپیونزلیگ صعود کند و همچنین دور گروهی را پشت سر بگذارد. آنها روز جمعه در دربی موناکو، در حالی که از دقیقه 45 ، 10 نفره بودند، موفق شدند 1-0 نیس را شکست دهند و روحیه خیلی خوبی برای این بازی خواهند داشت.لاسینا ترائوره، مهاجم موناکو، قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.


ویدیو : پیش بازی آرسنال - موناکو