پیش بازی آرسنال - منچسترسیتی : دو تیم آرسنال و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه ...


دو تیم آرسنال و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ورزش سه: دو تیم آرسنال و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال بالانشین‌های لیگ برتر از جذابیت ویژه ای برخوردار است.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر با کسب 33 امتیاز از 16 بازی در رده ی دوم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار دارند. حال تقابل آنها با سیتی می‌تواند از جذابیت‌های ویژه ای در این مقطع برخوردار باشد. با پیروزی لسترسیتی مقابل اورتون، آبی‌ها فاصله خود را با رقبا افزایش دادند که در صورت عدم پیروزی این دو تیم، لستر حاشیه امنیت خوبی برای خود در صدر جدول ایجاد می‌کند. آرسنال فراز و فرودهای زیادی داشته ولی بسیاری معتقدند با توجه به آماده نبودن رقبا از جمله منچستریونایتد و چلسی و امتیاز از دست دادن‌های سیتی، این بهترین فرصت برای ونگر است تا پس از 11 سال توپ‌چی ها را به قهرمانی برساند.  ولبک، کازورلا و ویلشر، غایبین آرسنال برای این بازی خواهند بود و حضور الکسیس سانچز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی با کسب 32 امتیاز از 16 بازی، در رده ی سوم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و در فرم نسبتا خوبی قرار دارند. اختلاف 6 امتیازی با لستر با وجود یک بازی کمتر، سیتیزن‌ها را مجاب می‌کند که در این بازی برای پیروزی به میدان بروند.با این حال، سیتی آمار خوبی مقابل آرسنال ندارد. در 5 بازی اخیر دو تیم، تنها یک پیروزی سهم سیتی بوده و دو تساوی و 2 شکست نیز در کارنامه شاگردان پیگرینی مقابل توپ‌چی‌ها ثبت شده است. احتمال حضور آگوئرو پس از چندین هفته دوری از میادین در این بازی وجود دارد.

ترکیب احتمالی

خلاصه بازی آرسنال و لیورپول , خلاصه بازی منچسترسیتی 1 3 چلسی , پیش بازی منچستریونایتد و آرسنال


ویدیو : پیش بازی آرسنال - منچسترسیتی