پیش از خرید اجاق گاز به این نكات توجه كنید : اگر تازه عروس هستید و قصد دارید ...


اگر تازه عروس هستید و قصد دارید برای نخستین بار برای خانه خود اجاق گاز بخرید یا تصمیم دارید اجاق گاز قدیمی خود را جدید كنید، پیشنهاد می‌كنیم این نكات را مطالعه كرده و پس از آن دست به كار شوید.

 برای خرید اجاق گاز باید به چند مورد توجه داشت  , خرید اجاق گاز , راهنمایی خرید اجاق گاز خارجی

پادشا:  حتما اجاق گازهایی را انتخاب كنید كه پیلوت داشته باشند. وجود پیلوت ایمنی شما را هنگام سر رفتن شیر یا خاموش شدن ناگهانی گاز تضمین می‌كند و مانع از نشر گاز در فضای خانه و به‌وجود آمدن خطر می‌شود.

اگر خانواده كم جمعیتی دارید یك اجاق گاز 4 شعله برای شما كفایت می‌كند ولی اگر خانواده شما پرجمعیت است و رفت‌وآمد زیادی دارید بهتر است یك اجاق گاز 5 شعله را جایگزین اجاق قبلی كنید.

در صورتی كه مجبورید ساعتی از روز را صرف پرداختن به اموری خارج از منزل كنید، اجاق گاز هوشمند خریداری كنید. این اجاق گاز قابل تنظیم است و می‌تواند سر ساعت معینی شعله را خاموش كرده و غذای شما را آماده كند.

پیش از خرید اجاق گاز علاوه بر توجه به استاندارد بودن كالا به اعتبار برند و مارك تجاری آن نیز توجه كرده و سعی كنید متناسب با بودجه خود مطمئن‌ترین اجاق گاز را خریداری كنید.

به تجهیزاتی كه اجاق گاز به شما ارائه می‌دهد از قبیل فندك، پیلوت، ترموكوبل و فر توجه كنید و متناسب با نیاز خود، اجاق گازی را خریداری كنید كه برای شما پراستفاده باشد.

هنگام خرید به نوع انرژی اجاق‌ها دقت كنید. برخی از اجاق‌ها به جای استفاده از گاز از برق استفاده می‌كنند و این مسئله برای یك خانواده پرجمعیت كه پخت و پز زیادی دارند چندان به صرفه نیست.


ویدیو : پیش از خرید اجاق گاز به این نكات توجه كنید