پیش‌ فروش ویژه خودرو با سود 28 درصدی : یکی از خودروسازان، از طرح ویژه پیش فروش ...


یکی از خودروسازان، از طرح ویژه پیش فروش خودرو خبر داد و اعلام کرده است: جذب سرمایه خریداران و پرداخت سود مشارکت ۲۸ درصد و فروش خودرو از جمله مزایای این طرح است. خبرگزاری مهر: یکی از خودروسازان، از طرح ویژه پیش فروش خودرو خبر داد و اعلام کرده است: جذب سرمایه خریداران و پرداخت سود مشارکت ۲۸ درصد و فروش خودرو از جمله مزایای این طرح است.

رضا تقوی، معاون بازاریابی و فروش سایپا در این باره گفت: براساس طرح جدیدی که برای فروش در نظر گرفته شده است، مشتری می تواند برای پیش خرید خودرو در ۵ مقطع زمانی برنامه ریزی کرده و به تناسب آن، از سود مشارکت مناسب و قابل رقابتی با شبکه بانکی برخوردار شود.

وی افزود: این طرح برای اولین بار در کشور اجرایی و با هدف کمک به اقتصاد خانواده ها با شرایط ویژه انجام می شود به نحوی که فرد متقاضی می تواند خودروی مورد نظر خود را شامل پراید، تیبا، برلیانس، سراتو دنده‌ای و اتومات و آریو را پیش خرید کرده و به تناسب مدت زمان انتظاری که برای تحویل خودرو انتخاب می‌کند، سود قابل قبولی دریافت کند.

تقوی تصریح کرد: بر این اساس یک خریدار می تواند زمان تحویل خودروی خود را برای مقاطع سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه، یکساله و دو ساله پیش خرید کند؛ ضمن اینکه زمان تحویل خودروهایی که در چهار روز برگزاری این طرح از سوی مردم پیش خرید شود، از آبان و آذرماه امسال خواهد بود.


ویدیو : پیش‌ فروش ویژه خودرو با سود 28 درصدی