پیش‌گویی شجونی ازانتخابات 96 : اصلاح‌طلبان در تهران شانس آوردند، وگرنه بازهم ...



شجونی , جعفر شجونی , حجت الاسلام شجونی

اصلاح‌طلبان در تهران شانس آوردند، وگرنه بازهم اصولگرایان پیروز می‌شدند

حجت الاسلام جعفر شجونی فعال سیاسی اصولگرا درباره نتایج انتخابات گفت: کیهان در این مورد گفته اصولگرایان پیروز شده اند و به نظر بیراه نگفته است. اصلاح‌طلبان فقط در تهران شانس آوردند و پیروز شدند آن هم بخاطر نجابتی بود که اصولگرایان خرج کردند وگرنه آن هم باز اصولگرایان پیروز می‌شدند.وی ادامه داد: من هیچ عقیده‌ای به اصلاح‌طلبی و اصلاح گرایی ندارم و این افراد را با مجلس دوره ششم تطبیق می‌کنم و چون این افراد ریشه و اساس اصولی ندارند قطعا در این پیروزی شکست هم خواهند خورد؛ به دلیل اینکه این افراد اصالت ندارند و برگرفته از جبهه ملی و نهضت آزادی هستند و بین این افراد نه شهید دادند و نه ترور شدند.

تنها از اصولگرایان بودند که شهید و ترور شدند. به نظر من، اصلاح‌طلبان با جبهه ملی و نهضت آزادی هیچ فرقی ندارند و ما با آنها هرگز سازش نخواهیم داشت.شجونی در پاسخ به این سوال که علت اصلی شکست اصولگرایان در تهران چیست؟ گفت: می‌گویند نباید گفت ولی به نظر من، دلایل‌ زیادی دارد و ترفندهای خاصی در انتخابات اخیر استفاده کردند. بحث اصلاح‌طلبان و اصولگرایان مثل بحث عربستان و یمن است که عربستان بمباران می‌کند و یمن پیروز میدان است.

وی افزود: اکثریت این مجلس در دست اصولگرایان است، نه افراد تازه به دوران رسیده که نمی‌دانند پارلمان و مجلس چیست.شجونی در پاسخ به سوالی در مورد ریاست مجلس گفت: به نظر من، آن کسی که کارکشته تر و تجربه آموخته‌تر است باید رییس مجلس شود، نه دیگران که صفر کیلومتر هستند. لاریجانی کار کشته‌تر است. وی در پایان خاطرنشان کرد: به ضرس قاطع می‌گویم که در انتخابات سال96 اصولگرایان پیروز میدان هستند..

 

اخبار سیاسی - آفتاب یزد

 


ویدیو : پیش‌گویی شجونی ازانتخابات 96