پیش‌فروش نخستین بوگاتی شیرون : فلوید مِی‌وِدر (Floyd Mayweather) بوکسور بازنشسته ...


فلوید مِی‌وِدر (Floyd Mayweather) بوکسور بازنشسته و بدون شکست آمریکایی اعلام کرد که برای خرید نخستین بوگاتی شیرون 3.5 میلیون دلار پرداخت نموده است. وب‌سایت پدال: فلوید مِی‌وِدر (Floyd Mayweather) بوکسور بازنشسته و بدون شکست آمریکایی اعلام کرد که برای خرید نخستین بوگاتی شیرون 3.5 میلیون دلار پرداخت نموده است. البته او اواخر سال گذشته نیز همین مقدار را صرف خرید یک بوگاتی ویرون گرند اسپورت ویتس نموده بود.

بوگاتی شیرون , بوگاتی شیرون 2016 , بوگاتی شیرون نیوزتک

این ابراتومبیل جدید بوگاتی، جایگزین اسطوره‌ای به نام ویرون می‌شود که از سال 2005 تا 2015 رکورددار سرعت خودروهای تولیدی استاندارد جاده‌ای جهان بود.

فروش بوگاتی در ایران , فروش بوگاتی باما , مشخصات فنی بوگاتی شیرون خودرو بانک
Bugatti Chiron Prototypes

در حالی که آخرین نسخه از ویرون سوپراسپرت توانست به سرعت 431.072 کیلومتر بر ساعت دست یافت، انتظار می‌رود شیرون سرعتی بیش از 463 کیلومتر بر ساعت داشته باشد. جانشین ویرون از موتور W شکل 8.0 لیتری 16 سیلندر سود می‌برد که مجهز به چهار توربوشارژر است. به نظر می‌رسد که اساس این موتور همان موتور قبلی ویرون باشد اما لااقل دو عدد از توربوشارژرهای آن از نوع الکتریکی خواهند بود. بعلاوه تغییرات در سیستم انتقال قدرت و مدیریت موتور و بهینه‌سازی آن باعث می‌گردد تا قدرت خروجی از 1200 اسب بخار به 1500 اسب بخار افزایش یابد.

فروش بوگاتی 6 میاردی در تهران , مشخصات فنی بوگاتی شیرون , مشخصات بوگاتی شیرون
Bugatti chiron spy photo

افزایش نیرو باعث می‌شود تا شتاب صفر تا صد این ابرخودرو به کمتر از 2.0 ثانیه برسد که بسیار حیرت‌انگیز است. بوگاتی اعلام کرده که شیرون در کنار سریع‌تر بودن نسبت به سلف خود در خط مستقیم، در مسیرهای مسابقه‌ای و پیست نیز عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت. بعلاوه این خودرو نسبت به ویرون به‌مراتب لوکس‌تر خواهد بود. قرار است از بوگاتی شیرون در نمایشگاه ژنو امسال در ماه مارس رونمایی شود.

مشخصات فنی بوگاتی شیرون 2016 , درباره بوگاتی شیرون , سرعت بوگاتی شیرون
Bugatti Chiron teaser


ویدیو : پیش‌فروش نخستین بوگاتی شیرون