پیش‌بینی اکونومیست از آینده صنعت خودرو : اخبار اقتصادی - پیش‌بینی اکونومیست ...



پیش بینی آینده , پیش بینی قیمت دلار در روزهای آینده , پیش بینی آینده با قرآن

اخبار اقتصادی - پیش‌بینی اکونومیست از آینده صنعت خودرو

نشریه اکونومیست در ویژه‌نامه سال 2015 خود پیش‌بینی کرده که سال آینده میلادی رقابت میان خودروسازان به اوج خود خواهد رسید. اکونومیست که در ویژه‌نامه خود به پیش‌بینی وضعیت اقتصاد جهان در سال 2014 پرداخته در مورد صنعت خودرو نوشته است که در سال 2015 خودروها می‌توانند پرواز کنند و حتی به زمان سفر کنند. تعجب می‌کنید؟ درست است.

این نشریه ادامه داده که این امر محقق می‌شود البته در فیلم‌های سینمایی «بازگشت به آینده» در سال 2015. اکونومیست تاکید کرده که اما در عالم واقعیت، رقابت میان تولیدکنندگان خودرو در سال 2015 به منظور افزایش کیفیت و کارآیی خودروها اوج خواهد گرفت.


پیش‌بینی این نشریه همچنین حکایت از آن دارد که گروه‌های بزرگ خودروسازی تلاش می‌کنند با افزایش کیفیت و کاهش میزان مصرف بنزین، خودروها گوی سبقت را از دیگری بربایند.  این نشریه در ادامه به سرمایه‌گذاری و برنامه برخی از شرکت‌ها برای تولید محصولات جدید و دوگانه‌سوز اشاره و تاکید کرده که هم‌اکنون تعداد قابل‌توجهی از گروه‌های خودروسازی از جمله نیسان، بر ساخت و عرضه خودروهای دو یا چندگانه‌سوز سرمایه‌گذاری‌های بزرگی کرده‌اند.


این نشریه در ادامه عنوان کرده که چینی‌ها نیز بر تولید و عرضه 500 هزار خودرو با سوخت جدید در سال 2015 سرمایه‌گذاری کرده‌اند. اکونومیست در پایان یادآوری کرده که نزدیک به 45 درصد از 73 میلیون خودرو نو در جهان در سال آینده متعلق به آسیا خواهد بود. اندونزی (با 12 درصد) در میان کشورهای آسیایی پیشروست؛ ژاپن (با 3 درصد) در جایگاه دوم و آمریکا نیز 5 درصد از خودروهای نو را خواهد داشت.

اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد


ویدیو : پیش‌بینی اکونومیست از آینده صنعت خودرو