پیش‌بینی‌ها از آینده طلا : پیش‌بینی‌ها از آینده طلا روند معاملات در هفته جاری ...



پیش‌بینی‌ها از آینده طلا

روند معاملات در هفته جاری در حالی از بامداد دیروز آغاز شده كه قیمت طلا نوسان رو به پایینی را شاهد بود؛ اما براساس گفته كارشناسان، مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت طلا در هفته‌های آینده، سیاست‌های بانک مرکزی اروپا در افزایش یا ثبات نرخ بهره بانکی، نحوه اقدام اتحادیه اروپا در مقابله با بحران بدهی به وجود آمده در کشورهای این منطقه، سیاست‌های تورم‌زدایی چین و نیز آمار داده‌های اقتصادی این کشور، فستیوال‌های چین و هند، نرخ بهره بانکی فدرال رزرو و گزارش اداره کار آمریکا، بروز بلایای طبیعی، بهای نفت در بازارهای جهانی و همچنین بروز تنش‌های سیاسی در کشورهای جهان خواهد بود. 

تحلیل تکنیکال طلابه گزارش سایت شركت كارگزاری سی‌وو‌لكس كالا، با توجه به شواهد و اسیلاتورهای موجود در تحلیل تکنیکال، به نظر می‌رسد روند بلند مدت طلا صعودی است، هرچند ممكن است طلا در این بین اصلاح قیمت نیز داشته باشد. برای هفته معاملاتی آتی این پیش‌بینی وجود دارد که به احتمال زیاد، طلا در این هفته با روندی صعودی همراه باشد. در این صورت اگر طلا بخواهد روندی افزایشی داشته باشد، قیمت آن با عبور از نزدیک‌ترین سطح مقاومتی مهم خود که 1680 دلار است به سطح مقاومت قیمتی 1700 دلار كه مقاومت تاریخی طلا نیز محسوب می‌شود، رشد پیدا می‌كند در غیر ‌این صورت چنانچه طلا بخواهد روندی نزولی داشته باشد، در صورت عبور از ساپورت قیمتی 1635 دلار، احتمال اینکه قیمت آن به سطح حمایت قیمتی 1610 دلار به ازای هر اونس نزول پیدا کند، وجود دارد. 

در همین حال با توجه به اتفاقات اخیر و چنانچه اتفاق غیر‌منتظره‌ای رخ ندهد، پیش‌بینی می‌شود طلا در این هفته روندی صعودی داشته باشد، اگرچه ممکن است در این بین با نوسان نیز همراه شود و شواهد موجود در تکنیکال نیز از این پیش‌بینی حمایت می‌كند.

 

پیش بینی آینده , پیش بینی قیمت دلار در روزهای آینده , پیش بینی آینده با قرآن

 

آتی روی دور تكرارگروه بورس كالا – قراردادهای آتی سكه اگر چه روز گذشته با كاهش محسوس قیمت در نوسان بود، اما ارزش مبادلات به بالای 120 میلیارد تومان رسید كه نسبت به روز ماقبل افزایش قابل توجهی داشت. البته با وجودی كه حجم معاملات به بالای 14 هزار قرارداد رسید، اما تعداد موقعیت‌های تعهدی باز در هر یك از سررسیدها به رقم بالایی رسید.

كارشناسان با اشاره به صحبت‌های مسوولان دولتی در قبال راه‌اندازی بورس كالا بر این باورند معامله گران در شرایط كنونی احساس می‌كنند روند بازار بیشتر نزولی است؛ اما واقعیت این است كه به دلیل پارامترهای موجود كه به بیرون از بازار مربوط می‌شود، ریزش قیمت‌ها موقتی است و ممكن است دادوستدها باز هم شیب صعودی به خود بگیرد، البته انتشار اخباری مبنی بر خارج شدن محدودیت‌های ایران از دستور كار اتاق بازرگانی بین‌المللی و شفاف سازی‌ها در خصوص بورس ارز شرایط را بار دیگر نزولی كرده است.

جو منفی بازارهای نقدی ارز و سكه بازار آتی را نیز هدایت كرد؛ اما سرمایه‌گذاران همچنان بر این باورند انتظار برای روزهای آینده استراتژی نهایی معامله‌گران آتی است؛ زیرا در دو روز گذشته برای هر یك از سررسیدها به خصوص سررسیدهای نزدیك همچون شهریورماه موقعیت‌های خرید و فروش به صورت تجمعی دنبال می‌شد./دنیای اقتصاد

 

پیش بینی قیمت طلا در روزهای آینده , طالع بینی واقعی آینده , آموزش آینده بینی


ویدیو : پیش‌بینی‌ها از آینده طلا