پیشنهاد 3 میلیاردی آندو به استقلال : به گفته یکی از مدیران باشگاه استقلال رقم ...


به گفته یکی از مدیران باشگاه استقلال رقم مورد نظر آندو برای ادامه حضور در استقلال حدود 3 میلیارد تومان است، رقمی که بدون شک استقلال توانایی پرداخت آن را ندارد. آی اسپورت: به گفته یکی از مدیران باشگاه استقلال رقم مورد نظر آندو برای ادامه حضور در استقلال حدود 3 میلیارد تومان است، رقمی که بدون شک استقلال توانایی پرداخت آن را ندارد.

آندرانیک تیموریان هافبک ملی‌پوش استقلال امروز با بهرام افشارزاده مدیرعامل این باشگاه به بحث و  گفت‌وگو نشست. آندو که از زمان بازگشت تیم‌ملی‌ به ایران برای دومین بار مسئولان باشگاه به گفت‌وگو می‌نشیند، به گفته مسئولان باشگاه این بار نه درباره مسائل مالی که درباره احتمال ادامه حضور در استقلال به گفت‌وگو نشسته است.

 او که از مهره های اصلی آبی پوشان محسوب می‌ شود در شرایطی پای میز مذاکره آمده که در داخل و خارج از ایران تیم های لیگ برتری پیشنهادهای بسیار خوبی برای او دارند و آندو همین حالا هم دوباره گران ترین بازیکن لیگ‌برتر فوتبال ایران خواهد بود.

به گفته یکی از مدیران باشگاه استقلال رقم مورد نظر آندو برای ادامه حضور در استقلال حدود 3 میلیارد تومان است، رقمی که بدون شک استقلال توانایی پرداخت آن را ندارد.

 با این وصف آندو را باید در این فصل در جایی به غیر از استقلال ببینیم شاید قطر شاید هم جایی مثل تراکتورسازی یا سپاهان که با آغوشی باز در انتظار این ملی‌پوش با ارزش هستند، بازیکنی که به هیچ سقف قراردادی پایبند نیست. با این توانایی فنی چرا باید باشد؟


ویدیو : پیشنهاد 3 میلیاردی آندو به استقلال